AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Del Skrevet 14. august 2018 Hverdagen er tilbake og ingen snakker om dødsfallet lenger. Ingen spør hvordan det går. Livet går videre. Skulle ønske jeg hadde fått alt på avstand, men jeg er ikke tilbake til normalen. Det er som om en konstant nedstemthet, alt føles litt tungt, jobb, hobby, familie, hjem. Alt må gjøres, men gjøres ikke med samme glede som før. Er det normalt? Vet alle sørger forskjellig, ulikt hvor lenge osv, men jeg vil gjerne komme videre. Det er så tungt slik dagene er nå, er det noe jeg kunne gjort for å få det bedre? Har snakket med de nærmeste, føler de liksom er "brukt opp". Anonymkode: 9a19f...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 14. august 2018 #2 Del Skrevet 14. august 2018 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Del Skrevet 14. august 2018 Herregud. Sitter med klump i magen vær gang jeg leser om noen som sørger. Det er så ubeskrivelig trist, og jeg kan ikke tenke meg hvor tungt det må være. Kondolerer så mye. Finnes det ikke noen sørgegrupper på facebook? Kanskje legge ut et innlegg i en slik gruppe sånn at du kan møte noen andre som også lever med det samme tomrommet? Anonymkode: 3a8d4...184 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 14. august 2018 #4 Del Skrevet 14. august 2018 Kjære deg, min dypeste medfølelse 💜det som har hjulpet meg er å ta en dag om gangen, du kan sende meg pm om du ønsker det. Jeg har mistet noen nære gjennom årene.jeg er i flrtiårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 24. august 2018 #5 Del Skrevet 24. august 2018 Kondolerer. Det er utrolig tøft og vi sørger forskjellig. NOen trenger lang tid mens andre kommer seg raskere til hektene. Jeg ville anbefalt en sorggruppe. Jeg vet ikkeh va dødsårsaken er, men kreftforeningen har kontakter og i mange tilfeller har kirkene sorggrupper som de arrangerer (det er ikke noe religiøst innhold her, men et bra tilbud). God klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyOgBedre Skrevet 13. september 2018 #6 Del Skrevet 13. september 2018 Kondolerer, kjære deg. Hvor lenge er det siden dødsfallet? Jeg mistet mannen min for noen uker siden, så jeg er ikke kommet til det stadiet at omgangskretsen er "brukt opp" ennå, men jeg vurderer å bli med i en sorggruppe litt av den grunn. Slik at jeg vil ha andre i samme situasjon som jeg kan snakke med og som vil forstå. Sjekk https://www.sorggrupper.no om det finnes tilbud der du bor. Har du noen i omgangskretsen din som har opplevd noe lignende? Jeg opplever at det ikke nødvendigvis er de jeg har hatt mest kontakt med til vanlig som er de mest "nyttige" nå. For eksempel har jeg hatt noen veldig gode samtaler med en mer perifer venninne som mistet et nært familiemedlem til samme sykdom. Hun har erfaring med hvordan det er å miste noen slik, og hvordan det fortsetter å være vondt også lenge etter dødsfallet. Ikke undervurder de rundt deg, det er ikke sikkert de er lei av deg selv om du tror det! Internett kan også være en god støtte, nettvenner er også venner. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå