Gå til innhold

Jeg er så forelsket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha hengt her på singelforumet en god stund må jeg bare dele følelsene mine litt...

Jeg er så forelsket! Jeg klarer ikke å konsentrere meg på jobb, for hele kroppen bobler. Selv når jeg ikke tenker på han. Og når jeg tenker på han så kommer sommerfuglene.

Vi møttes på Tinder, og plutselig klaffa det. Så veldig også. Litt som på film... Har aldri opplevd det før. Vi er så samstemte, så like på veldig mange måter. Vi kan prate om alt, det dumme og flaue og fæle, og vi er begge utrolig trygge i hverandres selskap.

Han sender meg den der god morgen meldingen jeg våkner til. Og god natt meldingen som gjør meg trygg. Han tenker på meg i fremtiden hans og inkluderer meg. Han er like forelsket i meg som jeg er i han. Det føles fantastisk. Selvfølgelig kan ting endre seg, men akkuratt nå svever jeg på en rosa sky og jeg er ikke redd for hverdagen når den kommer!

Og vet dere hva, dette var helt tilfeldig. Jeg hadde gitt opp Tinder og dating generelt, hadde sveipet alle til venstre i flere måneder, uansett hvor vakre og atraktive de var. Men det var noe med han... Så ja, det skjer virkelig når du minst venter det!

Anonymkode: 61073...a1b

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig innlegg! 😄 Det er håp for oss alle. Lykke til videre! 

• Liker 2
Skrevet

Så deilig! Glad på dine vegne! Forelskelse er såååååå herlig :nordvesta:

Lykke til videre med dere ❤️

Anonymkode: c7ea7...af5

• Liker 1
Skrevet

Nyyyyyyyyt! 😍😍❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...