Gå til innhold

Meet and greet


Salmonella

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/kultur/5000-kroner-for-20-sekunder---var-det-verdt-det/70099971

Jeg er ikke ute etter å diskutere personen som skrev dette innlegget bare så det er sagt. Personen selv sier at det var absolutt verdt det.

Kjenner at jeg selv hadde blitt skuffet om jeg hadde betalt for en meet and greet  (med en artist/person jeg hadde beundret) og den hadde endt slik. Men samtidig; hva kan man egentlig forvente av en slik type bransje? Kjenner det nesten knyter seg i magen på vegne av alle de som betaler for slikt, som ønsker å dele en liten historie med personen de beundrer, som ønsker å takke dem. Jeg forstår at det må settes en grense for man vet jo aldri hva slags tullinger man kan slippe inn. Men å gi litt av seg selv koster ikke så mye når man tar betalt for at folk skal møte deg i noen minutter. 

Selv hadde jeg nok aldri betalt for en meet and greet. Og om jeg hadde gjort det så tror jeg at jeg hadde snudd ryggen fort til artisten om opplevelsen hadde blitt slik den fremstilles i innlegget. Viser jo bare at fansen betyr null og niks. Om man ikke orker slikt så dropper man å tilby det tenker jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, for et forbilde. Nei takk, hadde heller aldri betalt sånn.

Litt off topic, men   :ler:

ST2711.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betale 5000 kr for å møte Britney Spears i 20 sekunder,  og på toppen av det hele verken smiler hun eller er interessert, så nei, synes ikke det er verdt det

Så klart er hun nok sliten etter å ha holdt konsert,  men skjønner godt denne jenta ble skuffet 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Salmonella skrev:

Viser jo bare at fansen betyr null og niks. Om man ikke orker slikt så dropper man å tilby det tenker jeg.

Enig, men det dreier seg om penger vet du. Selv om hun kanskje hadde en crapy dag, så går det an å ta på et fake smill i de 4 minuttene det hele varte.

Endret av Aurora**
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at er man en så stor stjerne og tar betalt for meet & greet får man være profesjonell. Tar man seg betalt for noe sånt får man smile og være hyggelig, ellers kan man bare droppe det! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg mener at er man en så stor stjerne og tar betalt for meet & greet får man være profesjonell. Tar man seg betalt for noe sånt får man smile og være hyggelig, ellers kan man bare droppe det! 

Nettopp. Det er jo jobben hennes. Blir det samme som folk i servicebransjen som ikke smiler eller er hyggelige. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

BS har vært artist i mange år, møtt mange fans, og det er forståelig at det blir samlebånd og rutine. Hun er vel mett på beundring. 

Men kan hun ikke levere kvalitet, så burde hun heller ikke stille opp på slike ting og i alle fall ikke ta betalt for det. 

Har man et idol så ligger det i sakens natur at man idoliserer vedkommende. Det er et poeng som artikkelforfatteren delvis får frem. Det skal litt til å leve opp til forventningene om en fantastisk person og det drømmescenariet som en fan har sett for seg. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å stoppe nå. Null glede av jobben sin. Den dansingen/viftingen med hendene var slapt og energiløst. Slipp til de som kan synge og som brenner for yrket sitt. Britney må legge opp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xstrella skrev:

På tide å stoppe nå. Null glede av jobben sin. Den dansingen/viftingen med hendene var slapt og energiløst. Slipp til de som kan synge og som brenner for yrket sitt. Britney må legge opp. 

Det er vel det hun holder på med, dette var vel siste turne mener jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aubree skrev:

Det er vel det hun holder på med, dette var vel siste turne mener jeg. 

Det får vi håpe. Holde seg til playback showene sine i L.A

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xstrella skrev:

Det får vi håpe. Holde seg til playback showene sine i L.A

Hun har vel aldri sunget live så det kan neppe ha kommet som et sjokk på fansen 😛 men i gamle dager holdt hun hvertfall et godt danseshow, nå klarte hun så vidt å holde seg oppreist på stiletthelene så dansen er ikke det helt store lengre 😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes stortid er uten tvil over og hun har vært dårlig de siste årene. Synes Blackout var hennes siste gode plate. Sceneshowene hennes er så som så. Synger ikke live en gang. Hun er såpass rik at hun fint kan legge opp nå

Men meet and greet kan hun bare droppe når hun fremstår så care foran fansen. Hadde blitt veldig skuffet selv. 5000 kr?! Det ville jeg aldri betalt, selv om det hadde vært gøy å få møte en av mine favoritt kjendiser. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun tydeligvis gir faen i fansen, så bør man kutte ut meet and greet opplegget, tenker nå jeg. Kan like godt legge opp hele karrieren når hun holder så dårlige konserter. Hva er vitsen med mikrofon når hun åpenbart ikke gidder å synge live? :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2018 den 9.16, Aubree skrev:

Det er vel det hun holder på med, dette var vel siste turne mener jeg. 

Hun holder absolutt ikke på å legge opp... hun skal visstnok fornye las vegas showet hennes i enda flere år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...