AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Etter glattbarbering? Anonymkode: 89f99...59b
VET Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Jeg er en popper, så da kan jeg klemme kviser mens jeg spiser fitte. Vinn-vinn for meg altså 😍
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 136c7...6e8 Er hår turnoff, da? Anonymkode: 80a41...528
Jerry Lee Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hår turnoff, da? Anonymkode: 80a41...528 Jungel ja. Frisert nei. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 Det er vel mer turn off med glattbarbert, rød hud full av betente hudsekker enn en fristert busk? Anonymkode: 69573...a96 8
Jr.Garcon Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mer turn off med glattbarbert, rød hud full av betente hudsekker enn en fristert busk? Anonymkode: 69573...a96 Aldri vært med noen glattbarberte damer som har sett slik ut men 😂 Like usaklig som å si at enten er man glattbarbert og delikat, ELLER så har en busk med utflod og mens-rester i. Det er faktisk mulig å ha egne preferanser, UTEN at man trenger å fremstille andres preferanser som motbydelige og ekle. Til TS- Nei, jeg syns ikke det er ikke turn off med 1 kvise eller 3 når en er nybarbert. 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 Å, hater det der. Er vel mer betente hårsekker enn kviser, men same difference det vel.. Ser ut som en ribba høne iallfall. Det er jo en ribba høne forsåvidt. Jeg fikk det i hvert fall alltid før etter overdreven/daglig barbering kombinert med masse friksjon fra sex. Har god hårvekst og sensitiv hud, så må være det som gjør at det bare faen ikke gikk an å se bra ut der nede mer enn en dag. Prøvde alle slags kremer og midler og metoder. Så å være konstant glatt med kjæreste/regelmessig sex var mildt sagt problematisk, dag fem står man jo og barberer åpne sår omtrent. Gikk ofte for å være frisert og vokse heller. Men aldri fått noen klager, aldri møtt noen av disse mennene som reagerer veldig negativt på enten det ene eller det andre. Har kjempefin mus uansett så de får bare leve med sveisen. Har tatt masse laser nå, det har hjulpet på hele problemet. Mindre hår, så mindre/ingen razor bumps. Tror jeg har kjørt kanskje 6-7 runder opp gjennom årene. Problemet er at jeg er veldig tynn i håret der nede nå, og nå har jeg lyst på busk heller, haha. Får ta hårpiller eller vippeserum eller noe og se om musa blir kvitt månen. Noen hobbyer skal man jo ha som singel. Anonymkode: 59d61...502 2
Katten.2.0 Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 Hvem bryr seg, utover noen merkverdige vesen på KG? 3
Silfen Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Bryr det deg selv, så bruk en skrubb etter barbering og slik etter barberinggel som du får på kondomeriet og apotek og slikt.
Gjest Alterego666 Skrevet 14. august 2018 #11 Skrevet 14. august 2018 Nei, makan. Det skulle tatt seg ut.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 3 timer siden, Silfen skrev: Bryr det deg selv, så bruk en skrubb etter barbering og slik etter barberinggel som du får på kondomeriet og apotek og slikt. Hjelper litt, men slettes ikke nok for min del som har veldig sensitiv hud. Det som derimot hjelper er sukkervoks på klinikk (dyrt) eller bare å akseptere at det maksimale man kommer til glattbarbert er velfrisert med hjelp av ladyshaver for sensitiv hud. Jeg har virkelig prøvd a-l-t. Utfodringen er ikk bare selve barberingen, men også at trusekant irriterer etterpå. Anonymkode: 01a28...11a 1
Hillbill Skrevet 14. august 2018 #13 Skrevet 14. august 2018 Hadde jeg lagt merke til det? Muligens. Hadde jeg brydd meg om det? NEI!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #14 Skrevet 14. august 2018 Pleier å ha en varm klut på litt først før jeg napper. Er en lang jobb første gang men etterhvert går det fort. Tar en skrubb og kald klut på etterpå. Shaver over ved «hastverk» da Anonymkode: 2a85f...b8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå