Gå til innhold

Voldtekt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg håper noen kan hjelpe meg da det er noe som har gnagd lenge på meg. Jeg er ei jente på 21 år og for ca 4 år siden var jeg på en bursdagsfest. Bursdagsbarnet var da sønn til en familievenn og jeg hadde avtalt på forhånd at jeg kunne sove over og skulle få dele seng med to av han sine kompiser (disse var svært gode kompiser jeg hadde hatt i flere år og jeg stoler 100% på dem). Da natten kom sa han (bursdagsbarnet)  at han ikke fikk lov av faren sin, men at moren hans som bodde rett borti gata var bortreist så vi kunne sove der. Jeg ble med og tenkte det skulle gå fint da bursdagsbarnet tross alt var bestevenn med mine to kompiser. Vi kommer frem og jeg legger meg med klær på og er ganske full. Han begynner å dra av meg buksa og ta på meg og selv om jeg er full sier jeg "slutt, jeg skal ikke ha sex i kveld". Han sier så "jo kom igjen da" og jeg gjentar det jeg hadde sagt. Han drar så av meg bukse og truse og begynner å ha sex med meg. Jeg var veldig full og klarte derfor ikke dytte han vekk. Etterhvert som jeg blir litt mer edru blir jeg "med på leken". Husker jeg tenkte at !nei, dette kan ikke skje meg. jeg kan ikke bli voldtatt, da får jeg heller ha sex med han". Men han puttet den jo tross alt inn mens jeg lå der drita og jeg hadde sagt nei tydelig og jeg vet han fikk det med seg da han svarte på det. 

Neste morgen dro jeg gråtende hjem da jeg var for full yil å komme meg noe sted den natten. Får da melding utover dagen av en av mine venner og at bursdagsbarnet hadde skrytt av å hatt sex 

Saken er også den at min kjæreste vet hvem dette er da jeg har fortalt det. Og i fylle en gang i fjor klarte han å nevne det da vi ble hentet av fetteren til bursdagsbarnet. Slik jeg har forstått har ikke fetteren sagt noe videre. Men jeg sliter med å møte en del av familien da dette som sagt gjelder sønnen til en familievenn. Føler også det blir feil av meg å si jeg ble voldtatt fordi jeg etterhvert ble med på det nettopp pga det jeg skrev over her.

Anonymkode: 8c5d7...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samtidig føler jeg med voldtatt og denne hendelsen preger meg mye i hverdagen. Dette er første gang jeg forteller noen (eller skriver da) om selve hendelsen. Jeg er ganske rådvill og håper noen kan svare meg. Jeg er livredd for å møte på bursdagsbarnet, jeg tør ikke være med ene side av familien alene i frykt for at de skal ta det opp da jeg gråter bare ved å tenkt på det. Det har gjort jeg har begynt å gråte x antall ganger under sex med min nåværende kjæreste jeg har vært med i 3.5 år fordi jeg har fått flashbacks. 

-TS

Anonymkode: 8c5d7...611

Skrevet

Voldtekt ja, du sa nei men han tok deg med vold!  Du burde snakk med noen du stoler på Og bearbeide dette! At det var ein nær kompis gjør handlingen så mye være 

Anonymkode: 0c4d6...c21

  • Liker 4
Skrevet

Du sa nei, han fortsatte og stappet den inni deg. Voldtekt, ikke noe å lure på. Ikke så få som ville gjort som du gjorde som en impuls, men du ville jo ikke ha sex med han! Om du får dømt han i retten har ikke noe å si iforhold til om det faktisk var en voldtekt heller. Gå til en psykolog så du får bearbeidet dette. Er du student har de gode ordninger gjennom SiO, eller gå til fastlegen din kjære deg! Jeg ble dopet ned og voldtatt som 18 åring. 8 år senere og jeg har samboer og barn og livet er ganske så greit. Men en god stund var det helt jævlig! Helt avhengig av gode venner og psykolog for å komme meg videre..!❤️❤️ Tenker på deg!

  • Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar ❤️  Det hjalp å lese det dere skrev, det lettet litt på skyldfølelsen og skammen min.  Jeg går allerede til psykolog for noe annet, men er så redd for å ta det opp nettopp på grunn av hvem dette var. 

Til Pentagon: så godt å høre at til tross for det så har du kommet deg videre i livet! 

-TS

Anonymkode: 8c5d7...611

Skrevet
På 13.8.2018 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Han drar så av meg bukse og truse og begynner å ha sex med meg. Jeg var veldig full og klarte derfor ikke dytte han vekk. Etterhvert som jeg blir litt mer edru blir jeg "med på leken". Husker jeg tenkte at !nei, dette kan ikke skje meg. 

Anonymkode: 8c5d7...611

Hvor lenge voldtok han deg? Om du ikke klarte å gjøre motstand da han begynte men ble med da du ble mer edru. I så tilfelle voldtok han deg hvertfall en time? 

Om du ble voldtatt skulle du dratt rett på legevakten på morgenen uten å vaske deg og ta med alt av klær og sengetøy  

Skrevet
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hvor lenge voldtok han deg? Om du ikke klarte å gjøre motstand da han begynte men ble med da du ble mer edru. I så tilfelle voldtok han deg hvertfall en time? 

Om du ble voldtatt skulle du dratt rett på legevakten på morgenen uten å vaske deg og ta med alt av klær og sengetøy  

Hva er vitsen med å si dette? Det er jo allerede for sent. Dette er ting de fleste vet, men man er i sjokk og føler seg skitten, så veldig ofte tenker man ikke over slike ting før etterpå. Når man klarer å gjøre disse tingene er det ofte fordi noen har kommet og hjulpet deg eller det var såpass voldelig karakter at adrenalinet kicker inn og man klarer å gjøre noe som helst. Ofte går man rundt og bebreider seg selv og bevis går tapt. Jævlig kjipt å bli fortalt etterpå hva man burde ha gjort, tror nok hun vet det ganske godt selv.

Skrevet
2 minutter siden, Pentagon skrev:

Hva er vitsen med å si dette? Det er jo allerede for sent. Dette er ting de fleste vet, men man er i sjokk og føler seg skitten, så veldig ofte tenker man ikke over slike ting før etterpå. Når man klarer å gjøre disse tingene er det ofte fordi noen har kommet og hjulpet deg eller det var såpass voldelig karakter at adrenalinet kicker inn og man klarer å gjøre noe som helst. Ofte går man rundt og bebreider seg selv og bevis går tapt. Jævlig kjipt å bli fortalt etterpå hva man burde ha gjort, tror nok hun vet det ganske godt selv.

Svarte bare på en tråd jeg 

Skrevet
7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Svarte bare på en tråd jeg 

Ja, ganske usympatisk svar på ett alvorlig tema og en hendelse som har forandret noen for livet. Kanskje du skal tenke litt mere over hvem du snakker til og hva du sier neste gang. 

Skrevet
1 minutt siden, Pentagon skrev:

Ja, ganske usympatisk svar på ett alvorlig tema og en hendelse som har forandret noen for livet. Kanskje du skal tenke litt mere over hvem du snakker til og hva du sier neste gang. 

Usympatisk??? Synes selvfølgelig synd på ho, sa bare det jeg vet av hva man skal gjøre, ingen ting å bli så sur for uansett. 

Jeg kunne så klart ha skrevet: du gjorde det rette med å ikke anmelde forholdet da det helt sikkert hadde endt med henleggelse og ord mot ord uten betydelig bevis for at vedkommende ikke var med på sexen. Er virkelig det bedre?

Var uansett TS jeg svarte, ikke sikkert ho tar det så tungt som tydeligvis du gjorde

Skrevet
32 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Usympatisk??? Synes selvfølgelig synd på ho, sa bare det jeg vet av hva man skal gjøre, ingen ting å bli så sur for uansett. 

Jeg kunne så klart ha skrevet: du gjorde det rette med å ikke anmelde forholdet da det helt sikkert hadde endt med henleggelse og ord mot ord uten betydelig bevis for at vedkommende ikke var med på sexen. Er virkelig det bedre?

Var uansett TS jeg svarte, ikke sikkert ho tar det så tungt som tydeligvis du gjorde

Tar det ikke akkurat tungt, men skjønner ikke helt hva godt du trodde skulle komme utav å fortelle henne dette når det allerede er for sent? Tusen takk for tips, skal huske på det til neste gang liksom? Synes bare det er så rart å tro at det skulle hjelpe dette mennesket i det hele tatt..

Skrevet
11 minutter siden, Pentagon skrev:

Tar det ikke akkurat tungt, men skjønner ikke helt hva godt du trodde skulle komme utav å fortelle henne dette når det allerede er for sent? Tusen takk for tips, skal huske på det til neste gang liksom? Synes bare det er så rart å tro at det skulle hjelpe dette mennesket i det hele tatt..

Det hjelper hvertfall ikke at vi skal diskutere en slik liten idiot bagatell som dette. Siste gang jeg svarer deg i denne tråden, ha en god natt, og sov godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...