Gå til innhold

Uten bilde og tekst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor skriver menn neldinger til meg på Sukker når jeg verken har bilder eller tekst?🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av samme årsak som at menn uten bilde og tekst sender meg «fredagskyss» og hjerter??? 🤦🏽‍♀️

Anonymkode: 32fd5...dca

Skrevet

Desperasjon

De bryr seg ikke hvem de får svar av  , sex av eller blir kjæreste med og bare tar den som svarer, så da sender de ut til alle profilene de finner, bilde eller ei  og håper at en av de svarer 😛

Anonymkode: c1b21...a54

Skrevet

Noen av dem på tinder også, ærlig talt så er det kun for spenningen jeg "liker" dem.

Anonymkode: 7aa71...a34

Skrevet
21 timer siden, frubaluba skrev:

Hvorfor skriver menn neldinger til meg på Sukker når jeg verken har bilder eller tekst?🤔

Av samme grunn dom at du er på sukker uten bilde og tekst. 

Ingen bruker slike sider uten bilde og tekst med mindre de kun er ute etter litt morro. Og det samme er nok de mennene som kontakter deg ute etter, uforpliktende og rask morro.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Sportsbabe skrev:

Av samme grunn dom at du er på sukker uten bilde og tekst. 

Ingen bruker slike sider uten bilde og tekst med mindre de kun er ute etter litt morro. Og det samme er nok de mennene som kontakter deg ute etter, uforpliktende og rask morro.

Helt feil, mange lar være å ha bilde av seg fordi de gjerne vil bli kjent med noen som ikke kun går etter det ytre.. 

Anonymkode: 70a3b...f92

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...