Gå til innhold

FrP: Sylvig Listhaug ny nestleder


Gjest PaN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gregor Clegane

Hvis dette stemmer, synes jeg det er en grei beslutning. Hun har helt åpenbart et politisk talent. Sandberg dreit seg ut, da er det fint å få en god erstatter til å ta over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir artig for Jonas dette. Han prøvde å bli kvitt henne. Så kommer hun enda sterkere tilbake. Karma i beste innpakning. Nå blir det kanskje livat på stortinget. Kanskje mer fart og spenning enn hva Jonas takler ;)

Dette skal bli artig å se på fremover. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert greit nok. Jeg synes prosessen mot henne var ute av proporsjon.

Hun argumenterte på samme måte som Arbeiderpartiet har gjort i alle år, nemlig å antyde at motstandere indirekte støtter terrorister. Det er en uting, så klart, men hun har tross alt sagt unnskyld. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han begikk mange feil her, så det var riktig at han trakk seg fra nestlederposisjonen. Men at Sylvi kan ta over er nesten for godt til å være sant. Jeg håper virkelig hun takker ja til det. Vi trenger mer Sylvi Listhaug i norsk politikk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylvi er en karakter og sikkert dyktig, men hun eier ikke medietekke, har korte sosiale antenner og tenker like mye konsekvens som en femtenåring etter to rusbrus. 

Så dette synes jeg var dårlig av FRP. Hun styrker dem neppe. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil overraske meg stort om det ikke blir slik. Sandberg-saken har ikke akkurat vært heldig for FrP, så å sette inn Listhaug som nestleder er vel taktisk sett det smarteste valget mtp velgerne. Personlig hadde det passet meg utmerket om Listhaug forsvant ut av offentligheten for evig og alltid, men dette var et ganske forutsigbart scenario. FrP begynner å få mange «seriøse» statsråder, som vel ikke er av typen som appellerer mest til grasrota i FrP. Det gjør Listhaug. 

Endret av Vampen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bytte ut en fadese med en annen er strålende..... men ønsker Erna å gå av så snart som mulig er jo det også supert.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 minutter siden, *Mocca* said:

Å bytte ut en fadese med en annen er strålende..... men ønsker Erna å gå av så snart som mulig er jo det også supert.....

Nå har det vel strengt ikke innvirkning på Erna Solberg hvem FrP velger som nestleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen Listhaug fan. Tvert imot synes jeg hun kan være direkte motbydelig. Men da hun fikk ansvar for eldreomsorgen ble jeg oppriktig glad fordi dette er ett viktig område som drukner i alt pjattet om snillisme og islamisering. Sylvi roper så høyt at hun blir hørt, og at hun ville sette fokus på feks at eldre par skulle ha krav på å være på pleiehjem sammen synes jeg var fantastisk. Hun kunne utretter MYE som ville gjort eldre utrolig godt og hun uttalte selv at dette var ett felt hun brant for.

Nå skal hun tilbake på Stortinget å rive kjeft å lage styr igjen. 

Denne regjeringen har vært en farse og jeg har tidvis følt veldig med Erna, selv om det absolutt burde vært mer tak i henne til tider. Jeg har ikke tro på at denne gjengen blir sittende ved neste valg. Med mindre alt fokuset skal legges på innvandring igjen da. Det later å være kjernesaken ihvertfall for de som holder med FRP og er det som skal til for å få de opp av sofaen og ut å stemme.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Gasellen said:

Er ingen Listhaug fan. Tvert imot synes jeg hun kan være direkte motbydelig. Men da hun fikk ansvar for eldreomsorgen ble jeg oppriktig glad fordi dette er ett viktig område som drukner i alt pjattet om snillisme og islamisering. Sylvi roper så høyt at hun blir hørt, og at hun ville sette fokus på feks at eldre par skulle ha krav på å være på pleiehjem sammen synes jeg var fantastisk. Hun kunne utretter MYE som ville gjort eldre utrolig godt og hun uttalte selv at dette var ett felt hun brant for.

 

Listhaug var vel først og fremst kjent for å bruke millioner av skattekroner på sykehjem i Spania som det aldri ble noe av.  Hun fikk mye oppmerksomhet pga dette sykehjemmet som aldri ble bygget, men tviler på at de eldre fikk det noe bedre av at pengene gikk til Spania i stedet for til omsorg. 

Listhaug var en av grunnene til at FrP gjorde det såpass dårlig i Oslo at de måtte gå ut av byrådet. FrP- Oslo  halverte  oppslutningen med Listhaug som ansvaret for helse og  eldreomsorgen. 

For all del hun klarte å skaffe seg selv mye oppmerksomhet. Det er jo ingen som har tvilt på at hun klarer det. 

Endret av Grandiosaergreit
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan bli veldig bra. Listhaug er en sterk kandidat til å ta ledervervet i partiet etter Jensen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
12 minutter siden, Grandiosaergreit said:

Listhaug var vel først og fremst kjent for å bruke millioner av skattekroner på sykehjem i Spania som det aldri ble noe av.  Hun fikk mye oppmerksomhet pga dette sykehjemmet som aldri ble bygget, men tviler på at de eldre fikk det noe bedre av at pengene gikk til Spania i stedet for til omsorg. 

Listhaug var en av grunnene til at FrP gjorde det såpass dårlig i Oslo at de måtte gå ut av byrådet. FrP- Oslo  halverte  oppslutningen med Listhaug som ansvaret for helse og  eldreomsorgen. 

For all del hun klarte å skaffe seg selv mye oppmerksomhet. Det er jo ingen som har tvilt på at hun klarer det. 

Helt korrekt. Hun er en middelmådig politiker, en svak retoriker og har manglende samarbeidsevner. Så helt perfekt som FrP-nestleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Listhaug var vel først og fremst kjent for å bruke millioner av skattekroner på sykehjem i Spania som det aldri ble noe av.  Hun fikk mye oppmerksomhet pga dette sykehjemmet som aldri ble bygget, men tviler på at de eldre fikk det noe bedre av at pengene gikk til Spania i stedet for til omsorg. 

Listhaug var en av grunnene til at FrP gjorde det såpass dårlig i Oslo at de måtte gå ut av byrådet. FrP- Oslo  halverte  oppslutningen med Listhaug som ansvaret for helse og  eldreomsorgen. 

For all del hun klarte å skaffe seg selv mye oppmerksomhet. Det er jo ingen som har tvilt på at hun klarer det. 

Den sykehjemsaken må jeg innrømme jeg ikke har fått med meg! Når var dette? 

Jeg bor på traktene hvor Listhaug stammer ifra og her har hun ihvertfall mange tilhengere... Hun går i høy kurs på bygda ihvertfall

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Overrasket skrev:

Helt korrekt. Hun er en middelmådig politiker, en svak retoriker og har manglende samarbeidsevner. Så helt perfekt som FrP-nestleder.

Kan vi ikke bare legge ned hele FrP a?

Siste jeg hørte var at FpU ville fjerne Arbeidsmiljøloven. 😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gasellen said:

Den sykehjemsaken må jeg innrømme jeg ikke har fått med meg! Når var dette? 

Jeg bor på traktene hvor Listhaug stammer ifra og her har hun ihvertfall mange tilhengere... Hun går i høy kurs på bygda ihvertfall

Var da Listhaug var byråd 2006-2011  

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/ap-byrad-vil-selge-frps-skandaletomt-i-spania---her-har-listhaug-slst-bort-penger-pa-noe-ubrukelig/3423480175.html

Tviler ikke på at mange liker Listhaug, men  tror nok det handler mer om utspillene hennes i media enn at  de syntes jobben hennes som bryåd i Oslo var spesielt god. FrP gikk i hvert fall på katastrofevalg i Oslo med Listhaug som byråd og det var jo delvis fordi Listhaug kastet bort pengene som skulle gå til de eldre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...