Gå til innhold

Min far legger ut innholdet i kjøleskapet mitt på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier sitt, hvordan få han til å slutte? Har sagt i fra at jeg ikke liker det.

Anonymkode: b1e89...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjør han det? Er det et bilde og så noe humoristisk tekst f.eks? Som bare er for tull? 
Eller legger han daglig ut uten mål eller mening?

Skrevet
3 minutter siden, Luckiness skrev:

Hvorfor gjør han det? Er det et bilde og så noe humoristisk tekst f.eks? Som bare er for tull? 
Eller legger han daglig ut uten mål eller mening?

Han tror han er morsom..

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tror han er morsom..

synes andre at han er morsom?

Skrevet
1 minutt siden, Luckiness skrev:

synes andre at han er morsom?

Et par stykker.

Har du noen ide hvordan jeg kan hevne meg?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Et par stykker.

Har du noen ide hvordan jeg kan hevne meg?

Men hvordan får han tatt bilde av kjøleskapet ditt egentlig?

Skrevet

Hæ? Hva feiler det fyren? Det er jo ikke ok.

Ta bilde av skittentøyet hans og legg ut det, da. Se hvor morsomt han synes det er.

Skrevet

Det skulle vel være enkelt å gi ham beskjed om at dette ikke er noe du liker og at han slutter med en gang. Du må bare si at det ikke er morsomt, jeg synes heller ikke det er god humor så du kan hilse fra meg å si at han må skjerpe seg og høre på deg! Det at han ikke vil høre på det du sier vitner om mangel på respekt for deg....... Det burde du kanskje ta opp med ham om det stemmer.

Makan!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Luckiness skrev:

Men hvordan får han tatt bilde av kjøleskapet ditt egentlig?

Når han er på besøk, så åpner han kjøleskapet og tar bilder med mobilen.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når han er på besøk, så åpner han kjøleskapet og tar bilder med mobilen.

Kan du ikke bare gjøre det enkelt og si at du ikke synes det er morsomt og ønsker at han skal slutte?

Skrevet

Ville prøvd og si klart ifra. Vist dette ikke hjelper så ville eg faktisk rapportert det inn. 

Anonymkode: 63b9e...6e4

Skrevet

Lås veggen din på facebook, da kan ingen skrive eller legge ut noe på facebook-veggen din :) 

Skrevet

Hva har du i kjøleskapet som han synes er morsomt. Høres så slemt ut. Går det virkelig an.

Skrevet

Kan du ikke bare si at han ikke får komme på besøk hvis han skal oppføre seg som en tulling?

Skrevet

Å lord🤣

sett bilder av far i kjøleskapet... så får han ta bilder av seg selv...

Anonymkode: 04adc...694

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, exictence skrev:

Hva har du i kjøleskapet som han synes er morsomt. Høres så slemt ut. Går det virkelig an.

Han liker veldig godt å ta bilde om jeg har noe alkohol der....

Skrevet

Haha! Festlig far du har! Hvorfor ikke variere litt i innholdet i kjøleskapet til neste gang han kommer? Legg inn en graviditetstest eller en svær haug med kondomer neste gang. Eller et skilt der du ber faren din om mer penger til alkohol. 

Anonymkode: 5dc4b...62b

• Liker 5
Skrevet

Neste gang han kommer på besøk så sier du klart og tydelig fra at du ikke vil ha noe av flere slike bilder, og at dersom han ikke respekterer det får han ikke komme på besøk flere ganger. Hvis han likevel poster bilde gjennomfører du, og nekter ham å komme på besøk en periode. 

Når du slipper ham inn igjen bør han ha lært, hvis ikke hadde jeg ikke ønsket besøk av ham lenger, siden du har sagt at du ikke liker dette er det snakk om en voldsom mangel på respekt.

Det går jo eventuelt også ann å "shame" ham litt på facebook, ved å kommentere bildet. "Se her ja, dette er et bilde av mangel på respekt. Pappa (tagget) har fått beskjed om at jeg ikke liker at han poster disse bildene, men gjøre det likevel. Hva synes facebookfolket om foreldre som overkjører sine voksne barn på den måten?" (Tror kanskje jeg hadde alliert meg litt med noen av vennene hans på forhånd, så jeg var sikker på at noen faktisk kom til å kommentere at de ikke syntes det var greit.

Anonymkode: 0276f...b33

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, John McClane skrev:

Det skulle vel være enkelt å gi ham beskjed om at dette ikke er noe du liker og at han slutter med en gang. Du må bare si at det ikke er morsomt, jeg synes heller ikke det er god humor så du kan hilse fra meg å si at han må skjerpe seg og høre på deg! Det at han ikke vil høre på det du sier vitner om mangel på respekt for deg....... Det burde du kanskje ta opp med ham om det stemmer.

Makan!

Denne!

Anonymkode: 36268...626

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang han kommer på besøk så sier du klart og tydelig fra at du ikke vil ha noe av flere slike bilder, og at dersom han ikke respekterer det får han ikke komme på besøk flere ganger. Hvis han likevel poster bilde gjennomfører du, og nekter ham å komme på besøk en periode. 

Når du slipper ham inn igjen bør han ha lært, hvis ikke hadde jeg ikke ønsket besøk av ham lenger, siden du har sagt at du ikke liker dette er det snakk om en voldsom mangel på respekt.

Det går jo eventuelt også ann å "shame" ham litt på facebook, ved å kommentere bildet. "Se her ja, dette er et bilde av mangel på respekt. Pappa (tagget) har fått beskjed om at jeg ikke liker at han poster disse bildene, men gjøre det likevel. Hva synes facebookfolket om foreldre som overkjører sine voksne barn på den måten?" (Tror kanskje jeg hadde alliert meg litt med noen av vennene hans på forhånd, så jeg var sikker på at noen faktisk kom til å kommentere at de ikke syntes det var greit.

Anonymkode: 0276f...b33

Denne!

Anonymkode: 36268...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...