Gå til innhold

Vurderer å kjøpe x box


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke tenkt/lyst å bruke mye penger, men om jeg allikevel må bruke mye penger, så kan jeg bruke mer penger å få et godt system, og tenker da x box.....

Har en svær smart TV i stua, tenker den kan få stå der.

Jeg har en TV med PS4, hdmi etc. Hos guttungen med en PS4. Dette funker og han er Happy.

Så har jeg en eldre TV, med scart som ikke lenger har YouTube og Netflix etter at Nintendo Wii kuttet internet.

Jentungen er opptatt av Netflix og YouTube. Det har hun ikke nå lenger. 

Så hva kjøper jeg? 

Ny TV? En brukt PS3? (Vil det funke) Eller kjøper jeg en ny TV og Xbox? 

Investere litt for fremtiden?

Anonymkode: d0cae...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må formulere deg litt bedre, er vanskelig å forstå hva du lurer på.

Hvorfor vurderer du å kjøpe xbox? Skal du ha en maskin å spille på? 

På hvilken måte mener du en xbox kan være en investering for fremtiden? 

Anonymkode: 2c85e...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn. Gutten spiller mest, han har en TV og en PS 4.

Har en Nintendo Wii og en TV uten HDM inngang. Nintendo har sagt opp avtale med Netflix og YouTube fordi den er på vei ut. Min datter har dette på sitt rom. Hun spiller ikke så mye, det er streaming hun er intressert i. 

Så om hun skal streame må vi ha ny TV eller skjerm og et consoll. 

Smart TV er relativt dyre, og en kan ikke spille. PS 4 har vært poppis en stund, så den er vel på vei ut, og de vil ha noe nytt..... Aner ikke hvilken spillemaskiner som kommer til å bli det nye populære for de små...

Alternativt kan jeg kjøpe en PS3 på Finn.no for at hun kan streame og spille litt, om de kommer med scart? 

Hva med PC skjermer? Er de like bra som TV skjermer til å se film på? 

Er ikke så informert om alt sånt teknisk....

Anonymkode: d0cae...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger ønsker du å bruke på dette da? 

Ps4 er fortsatt tipp topp å spille på, det kommer fortsatt mange nye gode spill til den, men kommer nok en PS5 innen noen få år. Ville ikke kjøpt en xbox. 

Høres ut som du trenger en ny/brukt tv med hdmi-inngang og en Apple-tv

Om du heller ønsker en spillmaskin enn Apple-tv, må du først finne ut hva du ønsker å spille, før du finner ut hvilken maskin du vil ha. 

Anonymkode: 2c85e...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan finne billige smart-TVer som datteren kan få. Er mange som selger brukt og av og til har de salg på forskjellige elektronikkbutikker. Der finnes både Youtube og Netflix. Hun kan også ha laptop med Netflix og Youtube, der kan du få helt nedi 2000,- for en laptop.

PS4 får nye spill fremdeles, så den varer en stund til. Men kanskje du kan oppgradere til Wii U eller Switch for jentungen? Mye morsomme spill der. Vet ikke hvor gammel hun er, men er mye barnevennlig og gøy.

Anonymkode: c1937...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar 😊

Ser det ikke var spes lurt med Xbox. Vil helst kkke bruke penger på dette i det heletatt, men vil jo at ungene skal være happy, og ha det de trenger i en moderne verden, fordi om jeg ikke henger helt med.

Blir sikkert en ny/brukt Smart TV, det tar minst plass, ingen ledninger, og bare en fjernkontroll 😊

Anonymkode: d0cae...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...