Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vet om BI og bjørknes høyskole, men er det flere private høyskoler eller universiteter i Oslo? 

Anonymkode: 8256c...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinerhøyskolen, Barratt Due og Westerdahls ihvertfall... og så tror jeg det er noe som heter Kristiania.

Anonymkode: 62d43...da7

Skrevet

Kan du ikke bare gjøre et enkelt googlesøk?

Anonymkode: 75a49...631

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare gjøre et enkelt googlesøk?

Hadde ikke spurt her om jeg fant svaret jeg lette etter. Fant ikke særlig mye da jeg googlet. Fant bare bjørknes og BI. 

Skrevet

Louvisenberg, Diakonova og VID, men de er alle med i samordna opptak. 

Anonymkode: 50548...087

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke spurt her om jeg fant svaret jeg lette etter. Fant ikke særlig mye da jeg googlet. Fant bare bjørknes og BI. 

http://lmgtfy.com/?q=private+høgskoler

Første treff gir jo noen ganske oversiktlige lister. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Louvisenberg, Diakonova og VID, men de er alle med i samordna opptak. 

Anonymkode: 50548...087

Åh..Er interessert i de jeg må betale for, men takk likevel!

Skrevet

http://lmgtfy.com/?q=private+høgskoler

Første treff gir jo noen ganske oversiktlige lister. 

Nei, kom ingenting nyttig opp.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du virkelig så tafatt? Altså, første treff

https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_universitet_og_høgskoler_i_Norge

Hahaha, du er jo tafatt som kommer i tråden her og ikke svarer på det jeg spør om. Jeg er ikke interessert i å lese om absolutt alle høyskoler og universiteter vi har her i landet, KUN private. Og hvis du vet om noen private så kan du gjerne skrive de her, ellers venter jeg heller på noen andre som vet.

Skrevet

Wikipedia artikkelen har en helt egen tabell der alle private høyskoler og universitet er listet, hva mer ønsker du å få i denne tråden?

Anonymkode: 6a1b0...40b

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, du er jo tafatt som kommer i tråden her og ikke svarer på det jeg spør om. Jeg er ikke interessert i å lese om absolutt alle høyskoler og universiteter vi har her i landet, KUN private. Og hvis du vet om noen private så kan du gjerne skrive de her, ellers venter jeg heller på noen andre som vet.

Jeg har vel gitt deg mest hjelp i tråden når jeg viser til en fullstendig oversikt. Du må jo kunne klare å trykke deg inn på linken og bla til den delen der du får svar på spørsmålet ditt. Eller er det også for vanskelig for deg?

Du bør nok kanskje revurdere høyere utdanning. Det er rett og slett ikke for alle. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vel gitt deg mest hjelp i tråden når jeg viser til en fullstendig oversikt. Du må jo kunne klare å trykke deg inn på linken og bla til den delen der du får svar på spørsmålet ditt. Eller er det også for vanskelig for deg?

Du bør nok kanskje revurdere høyere utdanning. Det er rett og slett ikke for alle. 

Selvsagt kan jeg gjøre det, men jeg spurte bare etter en oversikt her i denne tråden. Ikke at jeg skulle gå inn på sider, er jo derfor jeg spurte her. 

Neida, det går nok fint. Skal studere jeg:)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt kan jeg gjøre det, men jeg spurte bare etter en oversikt her i denne tråden. Ikke at jeg skulle gå inn på sider, er jo derfor jeg spurte her. 

Neida, det går nok fint. Skal studere jeg:)

Siden du har så tungt for det (fra https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_universitet_og_høgskoler_i_Norge)

MA1id1w.png

arOK99l.png

RBZrNvK.png

Skal mamma nå legge deg i krybben for en liten lur?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...