AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Flere som gjør det? Kan ikke huske sist gang jeg ikke hadde noen "på gang". Kanskje en dårlig vane? Angrer litt på at jeg ikke beholdt gamle flammer som venner, men måtte jo kutte kontakten helt for å komme meg over dem. Anonymkode: 35d3f...a99 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Ja savner det av og til, og spesielt når jeg kjenner etter og tenker tilbake på hvor koselig det var i perioder, spenningen og oppmerksomheten, de små gledene. Savner å være litt vixen og flirty igjen ja. Men er i forhold i dag jeg ikke ville ofret for noen så de gangene jeg har savnet det litt så minner jeg meg selv på hvor mye mannen min betyr for meg, så har jeg glemt de andre fem sekunder senere. De andre var korttidsunderholdningen, mens mannen min er for livet ut ❤️ Anonymkode: 71f6a...65d
frubaluba Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Er det vanskelig å få til en flørt? Syns det er rimelig enkelt å få til en date eller to, men å gå over til forhold, det er det som er vanskelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå