Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere ha reagert hvis du fant ut at kjæresten er på en strippeklubb? 

Hva skjer på en strippeklubb, kun dansing?

evt til dere menn, hva er behovet deres å henge på strippeklubb i utelandet.

Anonymkode: de46d...f05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn liker å se lettkledde/nakne kvinner og mange har sikkert ikke noe imot alle gledespikene som svanser rundt alle mennene på stedet😉

En vanlig strippeklubb har en eller flere scener hvor kvinner danser av seg klærne til het musikk mens menn sitter/står og ser på denne kvinnen mens de jevnlig tar seg en slurk øl av glasset foran seg.

De stedene som har gledespiker så har disse litt mer klær på og prøver å få deg til å tro at det er DEG de er int i. I det du sier OK så må du bort i baren og betale 1000,- for en flaske sjampanje før dere kan gjøre noe mer. Når det er gjort forsvinner dere for å kunne gjøre 'oink' til avtalt pris.

Behovet for å gå på strippeklubb? Vi følger våre instinkter og drifter og legger hjernen i dvale en stund. Vi menn har fått utlevert sterke instinkter og drifter for det å spre våre DNA at mange menn ikke klarer å styre seg i gitte situasjoner. Styrken i disse instinktene er på lik linje med sult, søvn, redsel, sinne etc og er derfor vi menn så ofte tenker på sex. Det er ikke vi som er kåte og bruker hjernen til å tenke på sex, det er instinkter og driftene som hele tiden piskes opp av de minste ting! Det er faktisk litt slitsomt til tider, tro det eller ei😉

Men på strippeklubb er det greit, det er vel som en godtebutikk for barn, alt vi ser er nam!

• Liker 1
Skrevet

Har /faktisk/ vært på strippeklubb to ganger i utlandet. En gang med en ex, forrige gang med min forlovede. Det var en nokså selsom opplevelse, må jeg si. Mye passiv-røyking og dårlige drinker. Kvinnene syntes det var rart jeg var der, og det skjønner jeg jo, egentlig. Fikk en /god tone/ med de jeg snakket med, men man må kjøpe dem drinker for å få oppmerksomhet (Nei, de var ikke nakne når de snakket med meg)!

Skrevet

Jeg har aldri blitt sjalu hvis typen min har dratt på strippeklubb. De har ikke lov til å ta på kvinne. Menn må få lov til å være menn. Kvinner på mannlig strippe klubb er gærne. Menn bare ser. Det er kun show. Ikke noe mer. 

Anonymkode: edf40...2c0

• Liker 2
Skrevet

Strippingen er så sin sak, men strippebulene er også fulle av prostituerte (i alle fall i Øst-Europa/Asia). Det er prostitusjonen og dyr drikke som sørger for inntektene til disse stedene.

Jeg (kvinne) har vært på strippeklubb med tre menn, som neppe var veldig interessert i kvinner. Så vi var egentlig fire personer som var der, bare for å oppleve en strippeklubb. Temmelig latterlig, i grunnen.

Anonymkode: da266...569

• Liker 1
Skrevet

Tja... får jeg lov til å strippe, kan han vær så god dra på strippeklubb.. men jeg synes begge deler er litt taper tendenser...

Anonymkode: a5385...e20

• Liker 5
Skrevet

Eks og jeg var på en i utlandet. Han forsvant bak senen med denne dama, koselig.

Var en gang med typen her i Norge han så på ikke jeg. Han sa hun hadde en utrolig fin kropp, ikke så koselig det heller.

Anonymkode: 97cf3...e1b

• Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg gjort det slutt. Jeg vil ikke være sammen med en sånn type patetisk mann. 

Anonymkode: a2594...1d3

• Liker 7
Skrevet

Stripping.....😝🤣

Oh Boy!!! 🙄...Noen som ikke har kommet seg ut av 80 - tallet ennå 😮

Mann 48

Anonymkode: 62f95...9d8

• Liker 10
Skrevet

Hvis jeg var sammen med ei dame som feks gikk på et Chippendale show så kan jeg ikke se noen grunn for at dette skulle påvirket forholdet eller mitt syn på henne. Chippendale er jo noe som til dels kan sammenlignes med en strippeklubb, med mindre mannen plukker opp en gledespike der da, det er en annen sak. Men hvis han bare ser så er det mye det samme.

Så hvis hun ville likt å se pene menn med flotte kropper danse erotisk på scenen så synes ikke jeg det er patetisk eller at det skulle skapt grunnlag for å gå i fra henne. Selv om hun liker det hun ser og har en herlig opplevelse som til og med gjorde henne våt i hakket så er ikke det annet enn en menneskelig reaksjon. Det handler om tillit og det å få lov til å være levende og nysgjerrig. Hvis forholdet manglet respekt og tillit og sex var fraværende så hadde jeg nok vært mer betenkt. 

Men det viktig å gjøre ting hver for seg i et forhold, og om jeg hadde gått på strippeklubb så ville jeg selvsagt bare sett, og jeg ville selvsagt tatt det som en selvfølge at hun bare så og evt fantaserte av det hun så på showet, det er bare sunt.

Å reagere med forakt og fordømmende utsagn til det TS har skrevet synes jeg vitner om overload av fordommer og manglende selvsikkerhet fra flere av de som har kommet med tilbakemeldinger om at dette automatisk er uakseptabelt. Det er vel heller motsatt, et forhold som mangler den gjensidige tilliten dette krever er uakseptable forhold og neppe sterke nok til å overleve?

• Liker 11
Skrevet

Ok, for det første. Strippeklubb er ikke bare strippeklubb alltid.

Det kommer an på hvilket land, sted og regler de har.

Om min kjæreste/samboer/mann hadde følt behov for å gå alene på strippeklubb hadde jeg virkelig begynte å tvile på han. En ting er om feks et utdrikningslag tar seg turen dit. Det får man bare godta tenker jeg. Mye lugubert som kan skje der også. En kjæreste jeg hadde en gang var med på et slikt utdrikningslag, hvor de skaffet brugdommen en stripperske privat på hotellrommet. Han ble med henne inn på et annet rom og gjorde sitt for å si det sånn.

Å sitte å si at instinktet er så sterkt at man ikke klarer å dy seg er jo en fordummeliggjøring av seg selv som menneske. Beklager, men den blir tynn. Finnes mennesker med lidelser som ikke er samfunnsakseptert også, men de må rett og slett kontrollere sine lyster. Det bør en ektemann klare også!

En annen ting er å nevnte Chippendales. Det er et SHOW, hvor man betaler en inngangsbillett, sitter i salen og har det moro på en HELT annen måte enn en mann som sitter å titter på nakne kvinner på NÆRT hold, mens han sipper på driken sin.

Chippendales blir langt mindre intimt, og man kan aldri oppnå noe mer enn på det meste å bli dratt opp på scenen som en del av showet. Ikke sammenlignbart.

Ser for meg mange blide mannfolk, om det ble vanlig med mannlige stripperbuler, og vi som kvinner tok oss en tur dit innimellom. Hvor det fantes bakrom mot ekstra betaling...

Sorry - men jeg forstår deg! Handler ikke en gang om at det er uskyldig eller eller, er man i et forhold bør man respektere den man er med såpass at man ikke utsetter dem for denne slags. Med mindre den de er med sier: VET DU - KOS DEG PÅ STRIPPEKLUBB! Da synes jeg selvfølgelig det er helt innafor.

Vi får heller ikke glemme at bordell og strippeklubber osv er gammeldags, tidene har endret seg. Samfunnet har endret seg. Som med teater. Før i tiden hadde man ikke kino, så da var teater den underholdningen man kunne få. Nå er det derimot langt flere som besøker kino feks.

Det er så sykt primitivt. Sukk mitt hjerte, men brist ikke!

Anonymkode: b1ba0...715

• Liker 10
Skrevet

Hadde ikke akseptert det! At han drar et sted for å tenne og lyste seksuelt på andre kvinner er utroskap! Og de som har råd kjøper også seksuelle tjenester der!
Jeg hadde slått opp med en som dro på strippeklubb, fordi det er både utroskap og viser hvor utrolig ekkelt syn på kvinner han har. Jeg hadde ikke klart å respektere en sånn gris rett og slett, og syntes det er fælt at de nedverdiger både seg selv og kvinnene og støtter en bransje som er dominert av seksuelt press, prostitusjon, rusmisbruk pga jobben de har preget dem, utnytting av kvinner, objektivisering av kvinner, sexisme og trafficking. Ja, selv på europeiske strippeklubber der kvinnene ser ut til å være frivillig, er der på tvang med fratatt pass.
Jeg blir faktisk litt uvel bare av å skrive om det og har droppa kamerater som har skrytt av strippeklubber og horekjøp, klarer ikke se de i øya igjen rett og slett og om en kjæreste hadde gjort det ville jeg fått sjokk og bare ville kommet meg lengst mulig unna han. Det handler om at det er UTROSKAP, EKKELT, RESPEKTLØST, BAVIANSK OPPFØRSEL, MORALLØST og ufyselig!

Anonymkode: 7222d...b10

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eks og jeg var på en i utlandet. Han forsvant bak senen med denne dama, koselig.

Var en gang med typen her i Norge han så på ikke jeg. Han sa hun hadde en utrolig fin kropp, ikke så koselig det heller.

Legge til at begge steder var jentene nakne.

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting er å nevnte Chippendales. Det er et SHOW, hvor man betaler en inngangsbillett, sitter i salen og har det moro på en HELT annen måte enn en mann som sitter å titter på nakne kvinner på NÆRT hold, mens han sipper på driken sin.

Haha, her forsøkes dobbeltmoralen å rettferdiggjøres.

• Liker 8
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Hvis jeg var dame ville jeg blitt forbanna over at typen ikke bare gikk og kjøpte seg en prostituert i stedet. Å gå på strippeklubb er som å gå på restaurant og bli servert et måltid du ikke får lov til å spise.

Skrevet
11 minutter siden, jabx skrev:

Haha, her forsøkes dobbeltmoralen å rettferdiggjøres.

Jeg er helt enig med henne. Chippendales og strippebuler kan ikke sammenlignes på noe som helst måte.
Ja det er lettkledde kropper begge steder men:
- Menn seksualiserer kvinner og har seksuell makt over kvinner, kvinnene på chippendales har ikke noe seksuell makt over danserne der.
- Chippendales er showdans uten seksuell opphisselse, strippebule er ene og alene for seksuell opphisselse
- Menn som er med på chippendales turneene blir ikke presset eller tvunget til å selge sex, slik kvinnelige strippere blir
- Menn som er med på chippendales blir ikke fratatt passet sitt og tvunget til å bli i yrket, slik mange kvinnelige strippere blir.
- Mange kvinnelige strippere blir lovet en dansekarriere og blir deretter lurt inn i stripping og prostitusjon, chippendales blir lovet en dansekarriere og har en trygg dansekarriere
- Rusmisbruk er vanlig blandt kvinnelige strippere pga miljøet er så destruktivt for kvinnene
- Objektivisering og sexisme mot kvinner er et samfunnsproblem, i motsetning til hva objektivisering av menn er.
- Kvinnene blir presset og manipulering til å hele tiden tøye grensene sine, og majoriteten angrer på den perioden av livet sitt og skulle gjerne ha det ugjort pga alt det vonde og syke de opplever med menn, chippendales danserne ser på karrieren som et høydepunkt i livet deres de er stolt av, men ingen kvinne kan gå stolt rundt over å ha solgt kroppen sin og bidratt til den kvinneundertrykkende kulturen som truer hele samfunnet.

• Liker 13
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i svarte granskauen gidder du det?

Anonymkode: ee889...6ac

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med henne. Chippendales og strippebuler kan ikke sammenlignes på noe som helst måte.
Ja det er lettkledde kropper begge steder men:
- Menn seksualiserer kvinner og har seksuell makt over kvinner, kvinnene på chippendales har ikke noe seksuell makt over danserne der.
- Chippendales er showdans uten seksuell opphisselse, strippebule er ene og alene for seksuell opphisselse
- Menn som er med på chippendales turneene blir ikke presset eller tvunget til å selge sex, slik kvinnelige strippere blir
- Menn som er med på chippendales blir ikke fratatt passet sitt og tvunget til å bli i yrket, slik mange kvinnelige strippere blir.
- Mange kvinnelige strippere blir lovet en dansekarriere og blir deretter lurt inn i stripping og prostitusjon, chippendales blir lovet en dansekarriere og har en trygg dansekarriere
- Rusmisbruk er vanlig blandt kvinnelige strippere pga miljøet er så destruktivt for kvinnene
- Objektivisering og sexisme mot kvinner er et samfunnsproblem, i motsetning til hva objektivisering av menn er.
- Kvinnene blir presset og manipulering til å hele tiden tøye grensene sine, og majoriteten angrer på den perioden av livet sitt og skulle gjerne ha det ugjort pga alt det vonde og syke de opplever med menn, chippendales danserne ser på karrieren som et høydepunkt i livet deres de er stolt av, men ingen kvinne kan gå stolt rundt over å ha solgt kroppen sin og bidratt til den kvinneundertrykkende kulturen som truer hele samfunnet.

Vel, nå kjenner jeg et par kvinnelige strippere. Ingen av dem har blitt tvunget til å strippe. de tvinges ikke til å selge sex, men hun ene har gjort det av fri vilje. Rusmisbruket er ikke blitt noe større for disse to. Det vil si at de holder seg til alkohol og fester som mange andre, både kvinner og menn i utelivsbransjen. Hun ene fikk ikke lov å strippe på "bulene" i Oslo, da showet hun hadde laget selv var for grovt.

Du har rett i mye av det du skriver, men også mye feil. Du ser det fra en kant.

Personlig finne jeg slike show som chippendales flaue. Jeg synes synd på mennene som er med bare på grunn av kroppen sin. Jeg er flau over hvordan mine medsøstre oppfører seg på disse showene.

Ja vist er det kulturforskjell. Menn og kvinner blitt sett forskjellig på for samme handling. Det er ikke greit. Men jeg vil ikke dømme en mann som går på ei strippebule noe mer enn ei dame som går på et chippendaleshow.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Kontorotta skrev:

Vel, nå kjenner jeg et par kvinnelige strippere. Ingen av dem har blitt tvunget til å strippe. de tvinges ikke til å selge sex, men hun ene har gjort det av fri vilje. Rusmisbruket er ikke blitt noe større for disse to. Det vil si at de holder seg til alkohol og fester som mange andre, både kvinner og menn i utelivsbransjen. Hun ene fikk ikke lov å strippe på "bulene" i Oslo, da showet hun hadde laget selv var for grovt.

Du har rett i mye av det du skriver, men også mye feil. Du ser det fra en kant.

Personlig finne jeg slike show som chippendales flaue. Jeg synes synd på mennene som er med bare på grunn av kroppen sin. Jeg er flau over hvordan mine medsøstre oppfører seg på disse showene.

Ja vist er det kulturforskjell. Menn og kvinner blitt sett forskjellig på for samme handling. Det er ikke greit. Men jeg vil ikke dømme en mann som går på ei strippebule noe mer enn ei dame som går på et chippendaleshow.

Å kjenne et par kvinnelige strippere som ikke er forsøkt presset til å selge sex og ha det helt topp er ikke representativt for bransjen i seg selv. Du sier hun ene har solgt sex av fri vilje, og det er garantert noe hun har blitt presset til og manipulering til, og ikke noe hun i utgangspunktet ville ønsket. Disse jentene tror de får mer selvtillitt og koser seg med penger nå, fordi de har blitt manipulert til at det er "kult", men om 10 år sitter de med store komplekser for kroppen og fortiden sin og innser hvor sleip og utspekulert bransjen er som manipulerte og utnyttet de på den måten og har opplevd x antall voldtekter ila karrieren.

Nei jeg ser det fra begge sider, har jobbet med dette feltet i mange år og blandt annet vært i møter med strippere fra Oslo og bergens strippeklubber og eksstrippere, og har også snakket med menn i showbiz/chippendales bransjen.

Personlig syntes jeg også show som chippendales er flaue, men den bransjen kan på ingen måte sammenlignes med strippebuler og strippebransjen for kvinner, det eneste de har til felles er lettkledde kropper, og ikke noe av hverken det psykisk destruktive , økonomiske sexmisbruket, eller politiske årsaker og virkninger.

• Liker 3
Skrevet

I mine yngre dager var jeg med noen mannelige venner på strippeklubb. Det var gratis inngang for damer. Det var jo helt greit, ikke noe spesielt i det hele tatt. Jentene strippet, jeg kjøpte meg øl, som jeg fikk billigere fordi jeg var jente. Ikke mye å bli sur over om ens kjæreste går dit....

Anonymkode: 0fa72...5b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...