Gå til innhold

Dårlig klining!!!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!  

Jeg holder litt på med en fyr som jeg har møtt noen ganger. Forrige gang kysset vi for første gang, og det var mildt sagt en nedtur.. Det var alt for mye, rett og slett. Så vått og munnen hans var over hele ansiktet mitt. Jeg kjente ikke en gang leppene hans mot mine?! Visste liksom ikke helt hvor jeg skulle ha mine lepper da, noen som har vært borti det samme? Hvordan gå fram for bedre kyssing neste gang? Jeg trakk meg unna han tre ganger, men turte ikke si noe, for vil ikke såre han. Prøvde å ta kontroll over kyssingen, men var umulig. Hjeeeelp 😬

Anonymkode: aeb62...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som kan hjelpe er å si det rett ut. Du kan jo prøve å kysse han igjen å prøve å dempe ditt kyss enda mer og håpe han speiler deg, men sannsynligvis gjør han ikke det, og da hjelper det bare å si at han kysser forferdelig og føles ut som en våt stor igle som prøver å spise opp munnen din og at han må bruke mindre spytt og gape mindre.
Det er såklart en klein samtale å ta, men trenger ikke nødvendigvis bli det om han ikke tar seg selv så høytidelig.
Personlig syns jeg dårlig klining er en dealbreaker, og den ene gangen jeg prøvde å veilede , si fra og lære opp til god kyssing, så var det alltid en touch av den dårlige oppspisende slukende kyssinga der fordet, og det ble bare helt feil og turnoff. Skikkelig kjipt!
Det er så rart fordi man tror jo som liten at klining dreier seg om masse tunge og spytt, men lærer jo raskt når man begynner å kysse og kline i livet at det dreier seg mer om leppene og såvidt tungespissen, enn det å sleike hverandre langt inni ganen liksom.

Anonymkode: ec1f6...8d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har ikke tenkt over det før, men det er jo akkurat hva man tror fra man er liten ja! 

Uff, er det jeg er redd for.. dårlig stemning ja. Samtidig så kan jeg ikke se for meg et forhold der jeg unngår å kysse han heller, så får vell bare prøve å si det på en så snill måte som mulig. 

Anonymkode: aeb62...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også nevne at jeg nesten blir usikker på om det er meg det er noe galt med? Jeg har ikke klint/kysset med så mange personer før, så begynner jo å lure.. Ts 

Anonymkode: aeb62...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gift med en slik kysser i mange år. Trodde ærlig talt det ville bli bedre, men så blir han ivrig... 

Jeg har så mange ganger forsøkt å rettlede, men det er ikke håp for alle. Her har det blitt mindre og mindre klining med årene, men det går bra det og! 

Anonymkode: 29b55...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo også nevne at jeg nesten blir usikker på om det er meg det er noe galt med? Jeg har ikke klint/kysset med så mange personer før, så begynner jo å lure.. Ts 

Anonymkode: aeb62...7fd

Tror ikke det. De fleste jeg har møtt kliner med leppene og minimalt med tunge, gaper mildt og ikke som om jeg skulle sluke en stor burger. Det er sånn jeg også kliner og jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på det.

Anonymkode: ec1f6...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... Haha!

Har heldigvis ikke opplevd noe så fælt, men har opplevd menn som kysser dårlig/er uerfarne. Da pleier jeg å ta hodet deres mellom hendene for å ta styring og lede. Har også hendt jeg har stoppet opp og sagt "gjør sånn/ikke gjør sånn".

Anonymkode: a0542...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo også nevne at jeg nesten blir usikker på om det er meg det er noe galt med? Jeg har ikke klint/kysset med så mange personer før, så begynner jo å lure.. Ts 

Anonymkode: aeb62...7fd

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det. De fleste jeg har møtt kliner med leppene og minimalt med tunge, gaper mildt og ikke som om jeg skulle sluke en stor burger. Det er sånn jeg også kliner og jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på det.

Anonymkode: ec1f6...8d7

Jeg har alltid vært en sånn som foretrekker å kline nesten bare med leppene, såvidt litt ertende tunge, men ikke INN i munnen til den andre i grunn, og den andre kan godt holde tunga si unna meg. Så har jeg møtt noen da som vil ha mer tunge, og jeg har vemmet meg. Hva faen skal de med alt det spyttet INN i MIN munn!? Jeg føler meg litt dårlig rett og slett. Spytt er EKKELT. Det har vært no-go å kline med litt matrester i munnen, fy faen tanken på å få en smule fra andres tunge inn i min munn, ææ! 

Så har jeg vært forelska da, og da er spytt litt deilig. Da er litt tunge greit. Da smaker den andre godt i grunn. Da surrer vi tungene rundt hverandre. Det har vel skjedd 2-3 ganger i mitt liv at det har vært så greit og digg, og det at jeg likte spyttet hans var liksom beviset på at dette var følelser. 

Men nå, nå har jeg møtt en mann ... og vi gaper som om vi skal sluke en stor burger. Ikke i førsten men nå, spytt :hjerte: liksom. Jeg gnir oversiden av tunga mi mot hans, strekker tunga langt bak i munnen hans (fordi han ber meg gjøre det fordi han blir helt svimmel). Og herregud vi er ekle, han tygga noe mat og putta det inn i munnen min med et kyss!, jeg sa æsj, og putta det tilbake i hans. Og så ler vi. Og glemmer å spise fordi vi vil kysse. Av og til kysser han meg vått i fjeset, jeg gnir det bort fordi det er jo litt ekkelt, men så synes jeg det er deilig samtidig. Deilig fordi det er ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Jeg har alltid vært en sånn som foretrekker å kline nesten bare med leppene, såvidt litt ertende tunge, men ikke INN i munnen til den andre i grunn, og den andre kan godt holde tunga si unna meg. Så har jeg møtt noen da som vil ha mer tunge, og jeg har vemmet meg. Hva faen skal de med alt det spyttet INN i MIN munn!? Jeg føler meg litt dårlig rett og slett. Spytt er EKKELT. Det har vært no-go å kline med litt matrester i munnen, fy faen tanken på å få en smule fra andres tunge inn i min munn, ææ! 

Så har jeg vært forelska da, og da er spytt litt deilig. Da er litt tunge greit. Da smaker den andre godt i grunn. Da surrer vi tungene rundt hverandre. Det har vel skjedd 2-3 ganger i mitt liv at det har vært så greit og digg, og det at jeg likte spyttet hans var liksom beviset på at dette var følelser. 

Men nå, nå har jeg møtt en mann ... og vi gaper som om vi skal sluke en stor burger. Ikke i førsten men nå, spytt :hjerte: liksom. Jeg gnir oversiden av tunga mi mot hans, strekker tunga langt bak i munnen hans (fordi han ber meg gjøre det fordi han blir helt svimmel). Og herregud vi er ekle, han tygga noe mat og putta det inn i munnen min med et kyss!, jeg sa æsj, og putta det tilbake i hans. Og så ler vi. Og glemmer å spise fordi vi vil kysse. Av og til kysser han meg vått i fjeset, jeg gnir det bort fordi det er jo litt ekkelt, men så synes jeg det er deilig samtidig. Deilig fordi det er ham. 

Åherre så kvalmt😂😂😂 søteste jeg har lest, men også meget, meget kvalmt!

Anonymkode: a0542...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Sånn generelt synes jeg det blir feil å diskutere om noen er gode til å kysse eller ikke fordi det kommer helt an på hvilke preferanser man selv har. Jeg er ikke spesielt glad i å kysse med tunge, og de gangene damer har stukket tungen langt inn, og eller har begynt å rulle på tungen sin så har ikke jeg blitt veldig begeistret for det. Nå er jeg en luring, og etter noen kyss spør jeg ofte damen hvordan hun liker å kysse. Finner da ut om hun er mest glad i tunge eller ikke. Av en eller annen grunn har jeg møtt på flest damer som ikke liker tunge sånn at det har vært veldig greit for meg, men har vært noen som har vært glad i tunge. Jeg klarte å få hun ene "tungedama" til å begynne å like å kysse uten tunge :P Synes det var artig :ler: Jeg plukker jo opp ting damene som jeg har kysset har gjort med meg + at jeg så en scene i "sex and the city" tror jeg det var hvor Charlotte ga en veldig god forklaring på hvordan man skulle bruke tungen når man ikke var en "tungekysser" (Alt man gjør for å lære seg ting :ler:). 

Ellers er det kjedelig når folk går bananas på ansiktet ens. Du får bruke min metode ts. Spør han hvordan han liker å kysse, og etterpå forteller du han hvordan du liker det. Så viser du han :PDa slipper du å si at han gjør noe feil. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åherre så kvalmt😂😂😂 søteste jeg har lest, men også meget, meget kvalmt!

Anonymkode: a0542...24f

Ja, fy flate vi er dritekle! Hadde noen andre gjort det med meg så tror jeg at jeg hadde kastet litt opp. 

Men med ham så ser jeg kjempesjokkert på ham, hva faen er det han driver med liksom! Og så ler han fornøyd med seg selv, av at vi er helt galne. Så putter jeg det tilbake, og så sier jeg "Det er noe alvorlig galt med oss. Vi må gå til legen! Ring legen, det her går ikke an!". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa fra jeg, sist gang jeg møtte en som kysset dårlig :P Stoppa bare opp og sa "kan du bruke litt mindre tunge?". Funka fint det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...