Gå til innhold

DirtySnaps - hjelp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snapper med en som jeg har litt sansen for. Det er ikke snakk om potensiale for noe seriøst forhold, men jeg liker han og synes det er  spennende. Men jeg begynner å gå tom for ideer og følger at det blir det samme om og om igjen. Er reddd for at det etterhvert blir kjedelig. Har hittil sendt småfrekke bilder av meg selv i undertøy og er egentlig ikke komfortabel med å strekke strikken så veldig mye lenger. Han har selvsagt ingen hemninger og vil ha mer... og mindre klær...  Så hvordan klarer jeg å holde på interessen uten å gå over grensen for det jeg føler meg komfortabel med? Tenker også at i det jeg evt. gir han det han vil ha, daler nok interessen ganske kjapt uansett. Er det en tapt sak, eller er det noen som har kreative innspill å komme med?

Anonymkode: 837b7...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snapper med en som jeg har litt sansen for. Det er ikke snakk om potensiale for noe seriøst forhold, men jeg liker han og synes det er  spennende. Men jeg begynner å gå tom for ideer og følger at det blir det samme om og om igjen. Er reddd for at det etterhvert blir kjedelig. Har hittil sendt småfrekke bilder av meg selv i undertøy og er egentlig ikke komfortabel med å strekke strikken så veldig mye lenger. Han har selvsagt ingen hemninger og vil ha mer... og mindre klær...  Så hvordan klarer jeg å holde på interessen uten å gå over grensen for det jeg føler meg komfortabel med? Tenker også at i det jeg evt. gir han det han vil ha, daler nok interessen ganske kjapt uansett. Er det en tapt sak, eller er det noen som har kreative innspill å komme med?

Anonymkode: 837b7...9ff

Det der er dødfødt.

Anonymkode: 4cdd1...f51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Det der er dødfødt.

Anonymkode: 4cdd1...f51

Takk for svar. Du har nok rett...

 

Innlegg ryddet for sitering av slettet innhold.

Anonymkode: 837b7...9ff

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sex han vil ha? Da er det vel bare å kjøre på?

Anonymkode: 971a3...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter grensen der du føler for!! Hvis han ikke respekterer det, så er det hans tap.

Anonymkode: 0b608...9e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...