Gå til innhold

Når man virkelig ikke kan fordra venninnes kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan å løse det?

Anonymkode: 43e18...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt nååå da?

Skrevet

Ved å akseptere det. Akseptere at hun har valgt han og hun liker han, og du dermed automatisk må akseptere å respektere han og være hyggelig mot han. Med tiden lærer du deg nok å like han, eller i det minste tolerere han

Anonymkode: c3945...790

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Hva er galt nååå da?

Dessverre er det flere å vennegjengen som ikke vil være sammen med han.

Og min samboer har vært åpen til å holde kontakten og invitere han hit på øl, etter helgen er han ikke intressert i å møte han lengre, i det hele tatt.

Skrevet

Er det en grunn til å mislike typen? 
Eller er det fordi du er ensom selv uten type og dermed ikke får mer tid med din venninne? 
La henne finne ut av forholde sitt selv, er ikke noe å blande seg i selv om du kanskje ikke liker det. 
Det viktigste er vel at din venninne har det bra. :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ved å akseptere det. Akseptere at hun har valgt han og hun liker han, og du dermed automatisk må akseptere å respektere han og være hyggelig mot han. Med tiden lærer du deg nok å like han, eller i det minste tolerere han

Dessverre har han en veldig dårlig oppførsel som gjør at vi ikke vil ha han i vårt hjem igjen,

Skrevet
Akkurat nå, Drakan skrev:

Er det en grunn til å mislike typen? 
Eller er det fordi du er ensom selv uten type og dermed ikke får mer tid med din venninne? 
La henne finne ut av forholde sitt selv, er ikke noe å blande seg i selv om du kanskje ikke liker det. 
Det viktigste er vel at din venninne har det bra. :) 

Hvis du leser,så har jeg samboer, Han oppfører seg frekt og respektløst og er kranglevorten,

Skrevet

Dessverre er det flere å vennegjengen som ikke vil være sammen med han.

Og min samboer har vært åpen til å holde kontakten og invitere han hit på øl, etter helgen er han ikke intressert i å møte han lengre, i det hele tatt.

Jøss. Men venninna di er stormforelsket?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kranglevorten

Kranglevoren :-)

• Liker 1
Skrevet

Jøss. Men venninna di er stormforelsket?

vet ikke hun snakker mye dritt om han, og så han er tilstede, jeg vet ikke om hun gjorde når han satt ved siden av han,

Skrevet

Kranglevoren 🙂

Takk, but you get the point :)

• Liker 2
Skrevet

Med mindre han er slem mot henne, voldelig eller kriminell, legger du deg ikke opp i forholdet mellom dem. 

Du må finne måter å holde kontakten med henne uten å ha kontakt med ham, f.eks treffe henne på byen eller kafé, invitere henne (og ikke ham) hjem til dere.  

Anonymkode: e8a5a...faf

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med mindre han er slem mot henne, voldelig eller kriminell, legger du deg ikke opp i forholdet mellom dem. 

Du må finne måter å holde kontakten med henne uten å ha kontakt med ham, f.eks treffe henne på byen eller kafé, invitere henne (og ikke ham) hjem til dere.  

Anonymkode: e8a5a...faf

Det sier seg selv. Men jeg må høre på alt dritten hun sier om han.

Skrevet

Det sier seg selv. Men jeg må høre på alt dritten hun sier om han.

Hvor lenge har de vært sammen da?

Nøyaktig hva som er så gale med denne mannen siden hun som også er sammen med ham tydeligvis ikke liker han heller..?

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vet ikke hun snakker mye dritt om han, og så han er tilstede, jeg vet ikke om hun gjorde når han satt ved siden av han,

Ok. Hvordan du løser dette er enkelt. Si til henne : "jeg liker deg, så du vet det. MEN Hverken Jeg, våre felles venner, og min samboer kan ikke fordra oppførselen, væremåten og forøvrig ALT ved den nye kjæresten din, og jeg og min samboer vil ikke ha noe mere med han å gjøre."  - noe i den duren. For det hørtes ikke ut som om dere kom overens nei. Smør på.

Endret av Gent82
Skrevet
Akkurat nå, Mass skrev:

Hvor lenge har de vært sammen da?

Nøyaktig hva som er så gale med denne mannen siden hun som også er sammen med ham tydeligvis ikke liker han heller..?

1.5 år med 1 år pause. Jeg er enig med henne, men hun ignorere magefølesen sin.

Skrevet

Jeg kunne heller ikke fordra min venninnes eksmann. Var mildt sagt deprimert da de giftet seg. Endte dessverre med at vi mistet litt kontakten.

Etter ti år innså hun det jeg hadde sett hele tiden og skilte seg. Kjærlighet gjør blind.

Nå har vi gjenopptatt kontakten og alt er som før 😊

Skrevet

Ok. Hvordan du løser dette er enkelt. Si til henne : "jeg liker deg, så du vet det. MEN Hverken Jeg, våre felles venner, og min samboer kan ikke fordra oppførselen, væremåten og forøvrig ALT ved den nye kjæresten din, og jeg og min samboer vil ikke ha noe mere med han å gjøre." 

Ja, takk for tips. Hun vet at de fleste har problemmer med han. Samtlige av venninner advarer hun mot han.

Skrevet
Akkurat nå, Lycka skrev:

Jeg kunne heller ikke fordra min venninnes eksmann. Var mildt sagt deprimert da de giftet seg. Endte dessverre med at vi mistet litt kontakten.

Etter ti år innså hun det jeg hadde sett hele tiden og skilte seg. Kjærlighet gjør blind.

Nå har vi gjenopptatt kontakten og alt er som før 😊

Det gjorde det ja, jeg tor kansjje det varer en stund, min samboer tror ikke det holder..

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre har han en veldig dårlig oppførsel som gjør at vi ikke vil ha han i vårt hjem igjen,

Skjønner. Da er det bare å ikke invitere han da, og unngå å dra ut med vennene når du vet han er med de vennene. Inviter heller deler av de andre. Ikke alle de andre untatt han, det blir mobbing og slemt, men om han har like dårlig oppførsel mot alle de andre så kan det jo hende de også selv vil kutte han ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...