Gå til innhold

Å ta keisersnitt og andre ting samtidig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teit formulering, men jeg skal sterilisere meg når jeg tar ks denne gangen. Skal ta "samtalen" om ks i uke 29,, men hadde planlagt ks med andremann, og er blitt forsikret om at jeg får det nå også.

Samtidig som ks og sterilisering har jeg lyst til å spørre om det er noen mulighet for å endre posisjon av livmor, "henge den opp" på et vis eller bare fjerne hele driten. For det gjør svært ofte sykt vondt å ha sex, ig slik har det alltid vært.. Sambo må ta utrolig mye hensyn når han støter inn hvis ikke gjør det veldig vondt. Er det noen som vet om dette i det hele tatt er mulig?

Anonymkode: c73d5...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke sikkert, men ser for meg at du får nei til å gjøre det samtidig pga at livmoren da er svær, ligamentene er strukket maks og blodtilførselen til livmor også er mye større med økt blødningsrisiko.

En i familien ble helt bra av smertene etter å ha heist opp livmoren.

Anonymkode: 1b9bf...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé! Hvorfor ikke få fiksa på tennene, ta en fettsuging og båtførerlappen samtidig?

Anonymkode: 07626...a4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du hva som er årsaken til smerter ved sex? Det kan være mye. Vil tro de ønsker å sjekke dette en stund etter svangerskapet, når livmoren er i normal str. 

Anonymkode: 2dfaf...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vet du hva som er årsaken til smerter ved sex? Det kan være mye. Vil tro de ønsker å sjekke dette en stund etter svangerskapet, når livmoren er i normal str. 

Anonymkode: 2dfaf...600

Ja, jeg vet at jeg har en svært bakovervendt livmor.

Jeg har tidligere fått beskjed om at det er årsaken til støtsmerter under samleie, og at vi må ta ta hensyn til dette. Utfordringen er jo at jeg ikke tør noenting fordi jeg får så UTROLIG lett vondt, og da gjør det jo selvsagt enda vondere, fordi jeg ikke er opphisset.. Når jeg er gravid så er ikke smertene der så mye, og jeg kan slappe mer av under sex. 

Anonymkode: c73d5...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke sikkert, men ser for meg at du får nei til å gjøre det samtidig pga at livmoren da er svær, ligamentene er strukket maks og blodtilførselen til livmor også er mye større med økt blødningsrisiko.

En i familien ble helt bra av smertene etter å ha heist opp livmoren.

Anonymkode: 1b9bf...e2b

Du har sikkert rett! Men fint å få vite at det finnes noen som har fått bedring av operasjon. Takk for den 😊

Anonymkode: c73d5...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...