Gå til innhold
AnonymBruker

Forvirret av date, hva vil han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil gjerne høre deres mening ang en fyr jeg har holdt på med i noen mnd nå. Jeg er så usikker på hva han egentlig vil, om det er bare for sex han vil ha meg eller noe mer. Synes kanskje han gir ut andre signaler enn det han sier.. Men jeg vet at jeg overtenker og.

Altså, han sier jo rett ut at han gjerne vil ha en kjæreste, men han har mye bagasje med seg mtp unger og en eks som sliter.. Han gir absolutt uttrykk for at han liker meg, er veldig kjærlig, men han er ikke så flink til og holde kontakten gående. Vi sees ikke så ofte pga unger på hver vår kant. Han sa han har fortalt exen om meg, og jeg har truffet den ene ungen hans. Jeg vil ikke være pushy, så jeg holder litt tilbake jeg og.. De gangene vi har møttes er det ofte sent på kveld og han gir tydelig uttrykk for at han vi ha sex. Så hører jeg gjerne ikke noe på flere dager, han foreslår ikke og treffes osv. Hva betyr dette tro? Noen ganger bruker han flere timer på og svare på en snap, etter han har åpnet den..

Og jeg som har overbevist meg selv om at jeg ikke skulle bli sånn her.. 😆

Anonymkode: 412c8...464

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hører du ingenting dagen etter sex? Da er han kun ute etter det er jeg redd. Til og med min FF tar mer kontakt. 

Anonymkode: 71c4b...3f0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PinkLady97

Du dropp denne fyren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører du ingenting dagen etter sex? Da er han kun ute etter det er jeg redd. Til og med min FF tar mer kontakt. 

Anonymkode: 71c4b...3f0

Nei, hører stort sett ikke noe mer etter jeg har vært der på noen dager i hvert fall. Og da er det gjerne bare en random snap, ikke for og høre hvordan det går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvis en mann virkelig liker deg så sitter du ikke å tviler sånn som nå. Jeg hadde kuttet han ut. Kastet selv bort fem (!!) år på liknende opplegg. 

Anonymkode: 78310...1ca

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann virkelig liker deg så sitter du ikke å tviler sånn som nå. Jeg hadde kuttet han ut. Kastet selv bort fem (!!) år på liknende opplegg. 

Anonymkode: 78310...1ca

Du har et poeng!! Helt klart.. Tenkte i går at han virkelig likte meg da han introduserte meg for venner og famile , og var kjærlig mot meg med de tilstedet.. Gidder ikke noe tull her, hvis han liker meg, så tar han kontakt mer enn han gjør nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Pulings! Ikke noe mer! Desverre!

Dere har holdt på i noen måneder og fortsatt ikke definert dere som noe seriøst = han har ikke seriøse hensikter
Han er kjærlig når dere møtes for å ha sex, men tar ikke kontakt utover det, menn liker også kosing og hygge, og når de kan slå to fluer i en smekk å få det samtidig med sex uten forpliktelser og krav så har de det som plommen i egget. De dekker sine fysiske og psykiske behov av kos og sex, ikke de emosjonelle slik vi kvinner gjør.
Dere treffes stort sett sent på kvelden, for å ha sex.
Han bruker bagasje og en eks som sliter som et kort for å rettferdiggjøre at han bruker deg som sin pauseunderholdning og fritid når det passer han, og ut fra det du skriver er det ingenting som indikerer at han hverken er klar for, eller ønsker å etablere fremtiden sin sammen med deg og ha et seriøst og forpliktende forhold. Han oppfører seg på en måte som en som bare vil ha sex når det passer han og ikke vil ha "byrden" med å ha kontakt eller ansvar for deg og "dere"utover det.

Anonymkode: 718f9...be8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har et poeng!! Helt klart.. Tenkte i går at han virkelig likte meg da han introduserte meg for venner og famile , og var kjærlig mot meg med de tilstedet.. Gidder ikke noe tull her, hvis han liker meg, så tar han kontakt mer enn han gjør nå.

Hvorfor spør du han ikke?
"Du, hva anser du oss egentlig som nå?" hvis han sier noe annet enn kjærester eller snart kjærester så mener han ikke  noe seriøst med deg. Om han sier "njaaa nei du er jo søt og jeg liker å henge med deg og liker deg, men livet er så stress og eksen og ungen og blabla så jeg vil bare se hva som skjer og ta det som det kommer" så mener han egentlig at han bare nyter selskapet så lenge han kan uten forpliktelser og prøver sine triks for å unngå å få det ultimatumet om å bli seriøse eller avslutte, fordi han vet at han ikke vil bli seriøs, men vil jo ikke miste tilgangen på sexen heller.

Å introdusere for venner og familie trenger ikke bety noe som helst har jeg desverre selv erfart. Jeg er enig i at han bør ta mer kontakt , og faktisk bli kjent med deg, oppleve ting med deg, spørre hvordan dagen din har vært, ta deg med på dates hvis han faktisk liker deg (godt nok til å se noe kjærestefremtid med deg og ikke bare godt nok til å ha sex med deg). Dere blir jo ikke særlig kjent med hverandre sånn egentlig av netflix n chill en gang i ny og ne når han har lyst liksom...

Anonymkode: 718f9...be8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tusen takk dere for så gode svar :) Innser at dere har helt rett.. Det sier seg nok litt selv i grunn..  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gent82

Høres ut som om han ikke vet om eller hvordan han kan klemme inn en kjæreste i det kaotiske livet sitt.

Endret av Gent82

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvorfor må alle damer stresse med mannfolk og unger ?? Livet er mer enn det og begynn å gi f i han og mange mannfolk er sånn i dag at de driter langt faen i at du er super stygg, ustabil og dum så lenge de får tømt seg, skjønner ikke den logikken deres og de går meg på nervene. Han er jo ikke seriøs og et kjøtthue som sikkert har flere damer i baklomma. Start å være glad i ditt eget selskap og ta vare på personligheten din og utseendet, ha orden på ting rundt deg og nyt singellivet med å gjøre ting du ikke kan når du får familie og kæll. Da blir man mer attraktiv for en bra mann også.

Anonymkode: 074e2...248

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må alle damer stresse med mannfolk og unger ?? Livet er mer enn det og begynn å gi f i han og mange mannfolk er sånn i dag at de driter langt faen i at du er super stygg, ustabil og dum så lenge de får tømt seg, skjønner ikke den logikken deres og de går meg på nervene. Han er jo ikke seriøs og et kjøtthue som sikkert har flere damer i baklomma. Start å være glad i ditt eget selskap og ta vare på personligheten din og utseendet, ha orden på ting rundt deg og nyt singellivet med å gjøre ting du ikke kan når du får familie og kæll. Da blir man mer attraktiv for en bra mann også.

Anonymkode: 074e2...248

Jeg stresser ikke sånn, vet at du har rett i det du skriver. Jeg trenger absolutt ingen mann for og bekrefte meg. Jeg har orden på livet mitt og er positiv av natur.. Jeg vet hvilke gode kvaliteter jeg ha,r og er glad i meg selv for den jeg er! Jeg har virkelig nytt singellivet i 2 år. Men så ramlet altså denne mannen inn i livet mitt da, helt tilfeldig og merker at jeg begynner og få følelser for han, og det er dessverre ikke alltid lett og styre.. Men livet mitt går altså ikke under fordi om han ikke vil ha meg som kjæreste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
15 minutter siden, Gent82 skrev:

Høres ut som om han ikke vet om eller hvordan han kan klemme inn en kjæreste i det kaotiske livet sitt.

Det kan du nok ha rett i, situasjonen hans er litt ekstraordinær kan man vel si, mtp at ene barnet hans har vært alvorlig syk. Og det er så klart forståelig om han ikke har kapasitet til en kjæreste.. Ungene vil selvfølgelig alltid komme først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her