Gå til innhold
AnonymBruker

Alternativer til Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, idag lastet jeg ned Tinder, og det tok ikke mer enn to timer før jeg slettet igjen og skjønte at dette ikke går for meg. Finnes det noen lignende alternativer, nettside eller app for å treffe folk?

Hovedgrunnen er at jeg på flere måter faller utenfor normen i samfunnet, og det å skulle lage en profil på en så åpen app blir aaaltfor sårbart. For meg er det ikke noe vits i å lage profil om jeg ikke kan skrive noe om hvem jeg er slik at folk vet hva de går til.

Så hva gjør man, hvor treffer man folk når man f eks er kronisk syk, ufør, avholdmenneske, eller på andre måter har et liv som ikke er a4?

Anonymkode: 76c24...c2e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

wow, ingen...?

Kanksje jeg må revurdere tinder da.. I så fall har jeg et par spørsmål. Er det stuerent å bruke, eller noe som blir sett ned på? Kjenner at jeg hadde blitt rimelig flau om noen jeg kjenner fra før finner meg der, men det er vel mest mine egen issues. Er det noe jeg bør vite om type interne uskrevne regler og normer for appdating da jeg aldri har prøvd det før..? Annet jeg bør tenke på, om jeg skal begi meg ut på dette likevel?

Anonymkode: 76c24...c2e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

På Sukker kan man skrive mer om seg selv og fylle ut en relasjonsprofil. Men du er jo synlig der for alle medlemmer.

Anonymkode: c2bc8...a9b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det blir ikke sett ned på å bruke nettdating, for det er så vanlig i dag, i hvert fall i byer med litt størrelse.

Anonymkode: c2bc8...a9b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tinder er helt stuerendt, i hvert fall blant folk som er forholdsvis unge. Ville ikke vært bekymret for å møte på venner eller bekjente der. De fleste jeg kjenner på min alder som er single, har Tinder.

Anonymkode: 74734...827

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

På match.com kan man legge inn og søke etter ulike kriterier

Møteplassen er vel også en mer "seriøs" side?

Anonymkode: 99e24...8b2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her