Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan klarte du det? 

Vi har ikke sett hverandre på over 1 år. Snakket på tlf et par ganger for mange måneder siden. Jeg klarer nesten å overbevise meg selv om at det er det beste å gi slipp. Men h-n kommer tilbake i tankene så fort jeg ikke holder "muren " av argumenter for hvor vanskelig det vil være å involvere meg videre oppe. H-n er et menneske jeg så inderlig ønsker alt godt. Hadde Jeg visst h-n hadde funnet kjærligheten i andre så skulle jeg slått meg til ro. Men å vite vi går på hver vår kant å tenker på hverandre knuser meg helt. Jeg tror ikke på "den rette" men når en møter noen som det klikker på så veldig mange områder føles det så tungt å bare gi slipp.

Det som gjør det vanskelig er flere ting men bosted/familie og alder er 2.

Hvordan klarte du å bestemme deg,på ordentlig og for evig,å gi slipp? 

Anonymkode: 1ac3f...2c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med å gi slipp fordi jeg tror at eksen ikke elsker meg og fordi jeg tror nær kontakt mellom oss på dette tidspunktet ikke er bra. Det er vanskelig fordi han iblant glemmer seg litt, og oppfører seg litt som om vi enten er kjærester eller fiender. Jeg vil at vi skal være bekjente og litt nøytrale. 

Jeg vet ikke helt hva du mener med bosted/familie og alder, men jeg hadde ikke latt aldersforskjell og å bo i ulik by stoppe meg. 

Anonymkode: 9f5d5...0c3

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med å gi slipp fordi jeg tror at eksen ikke elsker meg og fordi jeg tror nær kontakt mellom oss på dette tidspunktet ikke er bra. Det er vanskelig fordi han iblant glemmer seg litt, og oppfører seg litt som om vi enten er kjærester eller fiender. Jeg vil at vi skal være bekjente og litt nøytrale. 

Jeg vet ikke helt hva du mener med bosted/familie og alder, men jeg hadde ikke latt aldersforskjell og å bo i ulik by stoppe meg. 

Anonymkode: 9f5d5...0c3

Ja kan forstå det er vanskelig med ex og hvilken kontakt en skal ha. En har vel kanskje fort for å glemme seg i starten å ville ta videre vennskapet.

H-n bor på annen kant av landet og det er 9 års forskjell på oss. Det er veldig vanskelig for meg å flytte pga flere ting så jeg tenker om det skulle blitt noe mellom oss måtte h-n flytta. Vekk fra alt nettverk ,sin fam(har ikke egne barn) og venner. Selv om jeg har mye å tilby, så vet  jeg det ikke er bare lett i voksen alder å 'starte på nytt på et helt nytt sted.uansett hvor forelska man er. 

Ts

Anonymkode: 1ac3f...2c9

Skrevet

Dette hørtes jo litt rart ut. Han går neppe å tenker på deg på den andre kanten som du gjør på han, når det går måneder mellom hver gang dere snakkes og år mellom hver gang dere ses. Kan jo hende han tenker på deg i ny og ne (som når, eller rett før dere snakka på tlf sist), men hadde han villet at det skulle bli dere hadde dere fått til å møtes og ordne det, uansett hindringer, familie, alder osv. I værstefall hadde dere hatt et avstandsforhold inntill dere ble gamle nok til å flytte for eksempel.

Du må bare akseptere at det ikke blir dere, at siden det ikke har blitt dere til nå så er det heller ikke meningen. Forstå at universet har en annen plan for deg, og gled deg til neste kapitel, men du må lukke dette kapittelet helt først

Anonymkode: 1afab...28c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan forstå det er vanskelig med ex og hvilken kontakt en skal ha. En har vel kanskje fort for å glemme seg i starten å ville ta videre vennskapet.

H-n bor på annen kant av landet og det er 9 års forskjell på oss. Det er veldig vanskelig for meg å flytte pga flere ting så jeg tenker om det skulle blitt noe mellom oss måtte h-n flytta. Vekk fra alt nettverk ,sin fam(har ikke egne barn) og venner. Selv om jeg har mye å tilby, så vet  jeg det ikke er bare lett i voksen alder å 'starte på nytt på et helt nytt sted.uansett hvor forelska man er. 

Ts

Anonymkode: 1ac3f...2c9

Ja, jeg tror eksen lett glemmer seg og tenker at vi er bestevenner.

Den nåværende kjæresten min er 7 år yngre enn meg, og bor i et anna land. Det er et stort steg å flytte, men han er mest opptatt av om han får seg jobb her. Heldigvis er han litt forelska i byen min også, ikke bare meg. Men man må jo ville det, og ha tro på det. 

Anonymkode: 9f5d5...0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...