AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #21 Skrevet 13. august 2018 17 timer siden, Pupperulla skrev: Spør hvorfor han sender bilder av et barns penis og at du skal rapportere det Anonymkode: 60d71...b13
Blue Berry Skrevet 13. august 2018 #22 Skrevet 13. august 2018 19 timer siden, Pupperulla skrev: Spør hvorfor han sender bilder av et barns penis og at du skal rapportere det Hahahaha!!!! 😄
Ironically_me Skrevet 13. august 2018 #23 Skrevet 13. august 2018 Fyll er aldri unnskyldning for noe som helst. Videresend denne til dama hans med følgende beskjed "Oj, denne kom visstnok til feil nummer denne!" Jobben gjort! 1
Katten.2.0 Skrevet 13. august 2018 #24 Skrevet 13. august 2018 Har også sendt feil én gang. Sier ikke at det er tilfellet her, for da ville han mest sannsynlig forklart seg, men SATAN så flaut det var. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #25 Skrevet 13. august 2018 Sier ikke det er greit å gjøre når man har dame, eller spesielt sjarmerende når man er singel heller og bare gjør det ut av det blå til noen som ikke har vist noe som helst interesse for den type utveksling. Samtidig så kan man jo la sånt skli da, om du ikke ble veldig støtt eller har høy moral/kjenner dama eller av andre årsaker blir forbanna. Jeg synes fylla er en unnskyldning for noe tap av hemninger og impulskontroll, er lov å være litt raus og tilgivende, iallfall når de har beklaget det. Når han på ingen måte får reaksjonen han ønsket og åpenbart angret rett etterpå så er jo det en lærepenge og straff i seg selv, han skammer seg sikkert ganske greit. Bare ikke svar, så gjør han aldri det igjen. Jeg har en tendens til å ha sympati for fylletabber da og synes litt synd på dem, så hadde nok bare svart "ikke tenk på det" eller noe i den duren. Et eller annet som ikke inviterer til mer bilder, men heller ikke gnir inn hvor idiot han har vært. Gjør de det mer så blir jeg jævlig irritert da, og spør hva de tror jeg liksom skal med sånne bilder. Anonymkode: b9a0d...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå