Gå til innhold

Serverte muslim svin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Arabella said:

Svinekjøtt er magert. Fettet kan du skjære bort.

Det hjelper ikke en dritt når proteinet generelt sett er hardere for magen å fornøye enn kjøtt fra feks storfe og kylling. Spesielt om man ikke spiser det jevnlig. Så innlegget ditt er total irrelevant.

Anonymkode: 19b32...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Religiøst sett er det synd å spise det hvis du vet det er svin, eller er usikker på om det er svin. altså konsekvens religiøst sett.

Anonymkode: 5af0a...371

Min gud, som jeg fant opp nå nettopp, heller enn din gud funnet opp av gjetere fra midtøsten for 6000 år siden, sier at det er en synd å motsi meg. Så, om andres religioner er viktig for deg, så.. 

Anonymkode: 75b35...481

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fler som har opplevd det. Du får skaffe litt livserfaring før du sier hva som er tvilsomt som andre har opplevd, og ikke angripe folk

Anonymkode: bf3da...057

Her er ingen som angriper noen. Er bare høyst skeptisk til det du påstår. Siden du ikke han noen måte å fastslå det på.

Anonymkode: 86f24...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullstendig tilgivelig at ansatte på institusjoner, enten det er barnehage eller sykehjem, ikke har stålkontroll på hva alle kan spise og ikke. Hva om dette gjaldt allergi og ikke "bare en muslim"? Det er ikke lov å glemme seg bort. 

Anonymkode: 8946d...3f8

Ja, men dette er ikke allergi, det er overtro. 

Anonymkode: 482ee...491

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og alle foreldre har selvfølgelig vettet i behold...

Anonymkode: 94991...972

Det har de ikke, men jeg har fortsatt til gode å høre noen gi barnet brekningsmiddel for å få ut svinekjøtt de spiste for flere timer/dager siden. Hva skulle det være godt for? Maten er jo allerede godt fordøyd og muligens kommet ut på do. 

Alt folk kan finne på altså...

Anonymkode: 5af0a...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var vikar i bhg en gang, og visste ikke at ett av barna ikke spiste svin. Smurte henne derfor en skive med skinkeost da hun spurte. Da jeg fikk vite det etterpå valgte jeg å høre med pedleder hva vi skulle gjøre, men landet på at vi ikke skulle fortelle foreldrene. 

Anonymkode: bd6b2...bc6

DET er IKKE greit!

Anonymkode: 5af0a...371

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke en dritt når proteinet generelt sett er hardere for magen å fornøye enn kjøtt fra feks storfe og kylling. Spesielt om man ikke spiser det jevnlig. Så innlegget ditt er total irrelevant.

Anonymkode: 19b32...06d

Unnskyld da, din grinebiter! Du nevnte ikke et ord om protein det jeg kan huske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jo ikke alle som har. 

Partner jobber i barnehage og har derfra informasjon om at dette frarådes å informere om, fordi det faktisk har skjedd flere ganger. 

Anonymkode: 89fbc...9e6

Tviler sterkt. Det er i såfall omsorgssvikt å gi barn brekningsmiddel og ville ha blitt tatt videre til andre etater. 

Anonymkode: 5af0a...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min gud, som jeg fant opp nå nettopp, heller enn din gud funnet opp av gjetere fra midtøsten for 6000 år siden, sier at det er en synd å motsi meg. Så, om andres religioner er viktig for deg, så.. 

Anonymkode: 75b35...481

Ha ha

Anonymkode: 5af0a...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke en dritt når proteinet generelt sett er hardere for magen å fornøye enn kjøtt fra feks storfe og kylling. Spesielt om man ikke spiser det jevnlig. Så innlegget ditt er total irrelevant.

Anonymkode: 19b32...06d

Jeg blir også dårlig av svinekjøtt, så holder meg unna. Skulle tro jeg hadde vært på fylla i dager, for føles ut som fyllesyke deluxe 🤢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke en dritt når proteinet generelt sett er hardere for magen å fornøye enn kjøtt fra feks storfe og kylling. Spesielt om man ikke spiser det jevnlig. Så innlegget ditt er total irrelevant.

Anonymkode: 19b32...06d

 

Storfe er ikke mer lettfordøyelig en svinekjøtt, hvor i all verden har du det fra? Men over til saken, TS spør ikke om råd angående allergier, at du reagerer negativt på svinekjøtt har ingenting med saken å gjøre. 😘 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Arabella said:

Svinekjøtt er magert. Fettet kan du skjære bort.

Prøv å steke svinekoteletter, selv uten fettet svømmer de i fett.

Anonymkode: 6f27d...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Totalt feil! Svin er det mest renslige dyret. Det er ikke grunnen til at de ikke spiser svinekjøtt.

Anonymkode: 637f7...9c0

Jaha? :) 

 

Anonymkode: 6f27d...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er velkjent at griser spiser alt fra søppel og avføring til lik og levende mennesker. En metode å bli kvitt lik på er å gi dem til griser, de spiser nemlig alt untatt større bein og tenner/gebiss. Velkjent mafiametode. 

"Jurors spent only about an hour deliberating Tuesday before convicting an Oregon woman of killing two handymen and feeding their corpses to her pigs."
https://eu.usatoday.com/story/news/nation/2015/04/22/oregon-farmer-convicted/26168073/

"Terry Vance Garner, 69, went to feed his animals last Wednesday on his farm by the coast, but never returned.
His dentures and pieces of his body were found by a family member in the pig enclosure, but the rest of his remains had been consumed."
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-19796224

"According to The Telegraph, during the recording crime boss Simone Pepe, 24, is heard boasting about the killing of Raccosta: “It was satisfying to hear him scream...Mamma mia, how he squealed, but I couldn’t give a s**t," he says.
"Someone said a few bits of him remained at the end of it all, but I couldn’t see anything, for me nothing remained at all. I said, wow, how a pig can eat," he added."
https://www.independent.co.uk/news/world/europe/mamma-mia-how-he-squealed-screaming-mafia-boss-francesco-raccosta-fed-alive-to-pigs-by-rival-8972184.html

Anonymkode: 6f27d...d40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er velkjent at griser spiser alt fra søppel og avføring til lik og levende mennesker. En metode å bli kvitt lik på er å gi dem til griser, de spiser nemlig alt untatt større bein og tenner/gebiss. Velkjent mafiametode. 

"Jurors spent only about an hour deliberating Tuesday before convicting an Oregon woman of killing two handymen and feeding their corpses to her pigs."
https://eu.usatoday.com/story/news/nation/2015/04/22/oregon-farmer-convicted/26168073/

"Terry Vance Garner, 69, went to feed his animals last Wednesday on his farm by the coast, but never returned.
His dentures and pieces of his body were found by a family member in the pig enclosure, but the rest of his remains had been consumed."
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-19796224

"According to The Telegraph, during the recording crime boss Simone Pepe, 24, is heard boasting about the killing of Raccosta: “It was satisfying to hear him scream...Mamma mia, how he squealed, but I couldn’t give a s**t," he says.
"Someone said a few bits of him remained at the end of it all, but I couldn’t see anything, for me nothing remained at all. I said, wow, how a pig can eat," he added."
https://www.independent.co.uk/news/world/europe/mamma-mia-how-he-squealed-screaming-mafia-boss-francesco-raccosta-fed-alive-to-pigs-by-rival-8972184.html

Anonymkode: 6f27d...d40

Jeg lærte fra min muslimske lærer at svin er urenslig fordi de ikke svetter...
Som utdannet kan jeg si at svin har 99% lik genetikk som oss og derfor kan leve av alt. Å fore svin med dårlig kjøtt og å tvinge de til å stå i myr er dårlig dyrevelferd. Svin er svært renslige og de foretrekker vegetabilsk...

Anonymkode: 426b2...c7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? :) 

 

Anonymkode: 6f27d...d40

Du velger å vise en film om dårlig dyrehold for å bevise at svin trives fuktig? Svin vil ha det tørt og rent, bortsett fra når de graver og bader. Ikke klande svina for at det finnes dårlige bønder i europa/usa.

Anonymkode: 426b2...c7b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du velger å vise en film om dårlig dyrehold for å bevise at svin trives fuktig? Svin vil ha det tørt og rent, bortsett fra når de graver og bader. Ikke klande svina for at det finnes dårlige bønder i europa/usa.

Anonymkode: 426b2...c7b

Så du at den ene grisen driter og den andre spiser det mens den driter? Har det noe med underlaget å gjøre mener du? Og ser den spesielt utsultet ut?

Anonymkode: 6f27d...d40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du at den ene grisen driter og den andre spiser det mens den driter? Har det noe med underlaget å gjøre mener du? Og ser den spesielt utsultet ut?

Anonymkode: 6f27d...d40

Har du aldri sett det hos dyr før? Det er vanlig hos mange arter. Om denne grisen gjør det pga underernæring er det trist, men du viste ikke akkurat en representativ fjøs. Vis en normal norsk fjøs. Tviler på at du finner det med dine forvridde tanker.

Anonymkode: 426b2...c7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...