Gå til innhold
AnonymBruker

Hvilke plaster passer best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lett kutting grunnet selvskading. Vil ikke at det skal være synlig. Har brukt Compeed før. 

(Ble skreket til og bannet til av samboer fordi jeg er udugelig som husmor og jeg er hjelpes- og tiltaksløs. Vet det er min feil og må gjøre det bedre. 

Anonymkode: d7fed...f03

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elán

Det at du blir skreket til og kalt på den måten, gjør at varsellampene mine ringer. Denne mannen må du komme deg vekk fra! Alle plaster er synlige, dessverre. 

Endret av Elán

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det som vil være best er om du forlater mannen som driver med psykisk vold. Og så burde du få henvisning til psykolog for å takle ting på en bedre måte enn å skade deg selv. For mange hjelper det å ha et strikk rundt håndleddet i stedet blant annet som de kan dra i og slippe i stedet for å skade seg selv. 

Anonymkode: f1ee9...54e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perelandra

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre.

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her