AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Føler jeg virkelig dårlig på dette og trenger noen råd. Tidligere i sommer på en festival møte jeg en fyr som jeg ble veldig betatt av. I løpe av sommeren har vi tilbragt en del tid sammen og blitt ganske kjent med hverandre. Problemet er bare at jeg er litt usikker på han. Han virker som en person med lav selvtillit som blir skuffet og lei seg hvis noe går galt. Han er ikke alltid like flink til å initiativ og legger ikke skjul på at han er ute av trening (noe han innrømmer selv altså). Jeg møte han sist for to uker sist, og hørte fra han sist for en uke siden. Så jeg begynner å tenke om det var noe jeg gjorde sist eller noe jeg sa. Trodde vi hadde en fin tone og det virket helt greit da jeg dro. Problemet er at jeg ikke klarer å slutte å tenke på han. Vil det være innenfor å kontakte han eller vil det bare være mas? Vil jo ikke virke klengende, men kjenner at jeg ikke har lyst til å gi opp uten en god grunn. Anonymkode: 3826f...b1e
Gjest Stella Rose Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Skriv en melding og spør hvordan det går, eller om dere skal ta en kaffe, eller noe. Svarer han ikke glem ham.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Nei det er ikke mas å spørre han om han vil finne på noe igjen Det at du ikke har hørt fra han på en uke har nok ingenting med at du har sagt eller gjort noe, men sannsynligvis med at han selv er usikker på deg og ønsker at du skal ta initativ til å treffes denne gangen sånn at han ikke føler han er den som maser på deg. Anonymkode: ba739...ae0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå