AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg er i en vennegjeng som er glad i spill, og vi blir fort mange når vi samles. Lurer på om noen har tips til brettspill som kan passe for mange? Enten for 6-10 enkeltpersoner eller som lagspill? Risk, Tp, Mexican train, Alias, Fantasi o.l. er gode og velspilte, men det hadde vært kjekt med noe nytt. Anonymkode: 6ca62...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Del Skrevet 12. august 2018 Secret Hitler Kan spilles av opp til 10 spillere. https://boardgamegeek.com/boardgame/188834/secret-hitler Gameplay demonstrasjon: Anonymkode: 6a317...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Del Skrevet 12. august 2018 Veit ikke, men er et nettsted som heter brettspillguiden - pleier å titte innom der for tips, ulike kategorier og tester/meninger Anonymkode: e389d...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Del Skrevet 14. august 2018 codenames! Anonymkode: 6c8b6...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 14. august 2018 #5 Del Skrevet 14. august 2018 Spillene jeg har testet og likt som er til 6 eller flere spillere: Battlestar Galactica 7 Wonders Alhambra Are you a werewolf Arkham Horror Bang Betrayal at the house on the hill Bohnanza Camel Cup Carcassone Cash'n'guns Catan Comic encounters Diplomacy Dixit Elder sign Eldritch Horror Fluxx Formula D Hotel Samoa Junta Munchkin Nuns on the run One night ultimate werewolf Pitch car Red november Scotland yard Spank the monkey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Del Skrevet 14. august 2018 Takk for svar alle sammen, spesielt deg @_popcorn_, gleder meg til å sjekke ut disse 😄 Anonymkode: 6ca62...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå