AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Jeg er i en vennegjeng som er glad i spill, og vi blir fort mange når vi samles. Lurer på om noen har tips til brettspill som kan passe for mange? Enten for 6-10 enkeltpersoner eller som lagspill? Risk, Tp, Mexican train, Alias, Fantasi o.l. er gode og velspilte, men det hadde vært kjekt med noe nytt. Anonymkode: 6ca62...99a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Secret Hitler Kan spilles av opp til 10 spillere. https://boardgamegeek.com/boardgame/188834/secret-hitler Gameplay demonstrasjon: Anonymkode: 6a317...1d8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Veit ikke, men er et nettsted som heter brettspillguiden - pleier å titte innom der for tips, ulike kategorier og tester/meninger Anonymkode: e389d...0ba
_popcorn_ Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 Spillene jeg har testet og likt som er til 6 eller flere spillere: Battlestar Galactica 7 Wonders Alhambra Are you a werewolf Arkham Horror Bang Betrayal at the house on the hill Bohnanza Camel Cup Carcassone Cash'n'guns Catan Comic encounters Diplomacy Dixit Elder sign Eldritch Horror Fluxx Formula D Hotel Samoa Junta Munchkin Nuns on the run One night ultimate werewolf Pitch car Red november Scotland yard Spank the monkey
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 Takk for svar alle sammen, spesielt deg @_popcorn_, gleder meg til å sjekke ut disse 😄 Anonymkode: 6ca62...99a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå