AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Hei! Jeg er en jente på 19 år som er singel, men jeg snakker for tida med en fyr som er 4 år eldre. Vi har kjent hverandre lenge (ca 3 år )pga jobb osv... så dette er en person jeg kjenner veldig godt i virkeligheten også. Vi klikker sykt bra sammen når vi er med hverandre og kan si alt til hverandre. Jeg har ikke sett han på nesten et halvt år når siden han flyttet pga studier men jeg har snakket med han masse på snap osv siden vi er så gode venner. I det siste har stemninga blitt litt mer romatisk mellom oss, noe jeg syntes er kjempe hyggelig ettersom jeg alltid har vært litt små betatt av han. Problemet er at enkelte dager gidder han ikke å snappe med meg i det hele tatt og noen dager sender han meg bare random snaps og svarer ikke på mine tilbake, mens igjen noen dager kan vi ha sikkelig dype samtaler der vi snakker om alt og ingen ting. Han har egt en kjæreste , men de skal gjøre det slutt snart pga avstandsforhold . Syntes det er veldig vanskelig å vite hva han tenker og føler om meg ettersom at når vi er med hverandre f2f så er han verdens snilleste og vi har det super kjekt sammen .. blir værtfall veldig forvirra over hvordan han oppfører seg på snap osv så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre... noen som har erfart noe lignende ? Anonymkode: 89303...5ec
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Foressten så flørter vi veldig hvis noen lurte, så er ikke bare sånn «venne» snakking. Anonymkode: 89303...5ec
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Da roer du helt ned, og lar han ordne opp i det han har, før du begynner å snakke om følelser med han. Menn blir fort stressa dersom det blir for mye, og kanskje er han i ei boble hvor han ikke helt selv vet hva han vil? Anonymkode: f86d8...2fe
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 du er avhengig av sosiale medier, og forstår deg ikke på kommunikasjon. Du trenger å dra på avvending. I dag tolker du rare ting, og forventer at mennesker skal kommunisere i samme sekund hele tiden på sosiale medier fordi du er avhengig. Anonymkode: c29c3...929
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Han har kjæreste. Glem han Anonymkode: 21e84...6a5
Apekatten Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 Hold deg unna siden han har kjæreste. Så får du heller se hva som skjer når han er singel, hvis han blir det. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 Han bruker deg nok bare som underholdning og selvtillittsboost når han krangler med dama si, og legger ikke det samme i det som du gjør. Du bør unngå å involvere deg noe med en fyr som viser hvor sleipt han er mot jenter. Da mener jeg deg også, men først og fremst kjæresten sin. Vil du ha en kjæreste selv som snapper med andre jenter så masse at jentene blir betatt av han? Vil du ha en kjæreste selv som snakker dritt om deg til andre jenter? En ting du bør vite er at utroe drittsekk menn sin hovedløgn nr 1 er at de liksom ikke har det bra i forholdet og liksom er på vei til å slå opp. Mange menn sier til og med at det allerede er slutt men at de bare må ha kontakt pga barna f.eks. Det er sjeldent sannheten, men noe de bare sier for å prøve å ikke avsløre seg så drittsekk som de er. Egentlig elsker de kjæresten sin og har ingen ønske om å ikke være sammen mer, men prøver å rettferdiggjøre sin ulovlige spenningssøken. Hadde jeg vært deg hadde jeg dabbet ut kontakten med han , og kuttet betattheten min for han tvert! Finn deg en annen å bli betatt av så er du ikke like avhengig av oppmerksomheten fra han her lenger Anonymkode: ea77f...af3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 Se på hva han gjør, ikke hva han sier. Anonymkode: 43eb5...446
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #9 Skrevet 13. august 2018 Burde nok ventet til han har fått ordnet opp ja. Har de vært sammen lenge? Er det stor avstand mellom dere nå? Anonymkode: ffad2...946
exictence Skrevet 13. august 2018 #10 Skrevet 13. august 2018 På 12.8.2018 den 10.50, AnonymBruker skrev: Da roer du helt ned, og lar han ordne opp i det han har, før du begynner å snakke om følelser med han. Menn blir fort stressa dersom det blir for mye, og kanskje er han i ei boble hvor han ikke helt selv vet hva han vil? Anonymkode: f86d8...2fe Enig. Så lenge han ikke har gjort det slutt enda, er det faktisk ingenting å lure på. Hva tenker du egentlig med at du vet ikke hva du skal gjøre? Skal du gjøre noe da, mener du? Synes ikke du skal gjøre noe som helst. Føler egentlig at jeg ville vært litt skeptisk til han, siden han flørter mye enda han er i et forhold på dette tidspunktet. Hvis han hinter på å ville treffe deg på romantisk vis, så ville jeg svart at jeg ikke ville det så lenge han var i et forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå