Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli deprimert som følge av min alder. min største frykt er å bli rynkete og få rosin hud.. er jeg gammel når jeg er 23-24-25? tenker feks ungdommen at jeg er gammel? de på 18? 

Anonymkode: 75f85...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 40... Hvis du er gammel, hva er jeg da?🤔🤪

• Liker 4
Skrevet

Eh.. Jeg er 36 og ser bedre ut enn noensinne. Får veldig mye positiv oppmerksomhet pga utseendet mitt. Og spesielt fra gutter/ menn i 20- åra. 

Slapp av :) 

Anonymkode: dc716...043

• Liker 3
Skrevet

jeg tenker ikke at de i 40årene er gamle, jeg tenker de er voksne.. men jeg selv føler at nå er livet over og jeg kan ikke vise meg på en uteplass fordi jeg er for gammel til det..

• Liker 1
Skrevet

Bare å spise! Bli tjukk! Vi tjukkaser har ikke rynker før vi blir gamle :) Tynne skrapa folk blir ofte rosiner.

Anonymkode: 34b32...345

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg tenker ikke at de i 40årene er gamle, jeg tenker de er voksne.. men jeg selv føler at nå er livet over og jeg kan ikke vise meg på en uteplass fordi jeg er for gammel til det..

Ha,ha, jeg er 55 år og er fremdeles ikke for gammel til å gå ut på by`n jeg da. Det er bare stedene jeg går på som har forandret seg litt ;)  Jeg går f.eks på konserter på Rockefeller, ser fotball på sports-pub, og er innimellom på pub-runde hvor vi bare stikker innom det vi kommer forbi.  Jeg synes egentlig ikke jeg er for gammel for noe som helst, det er mer musikksmaken som bestemmer om jeg blir værende et sted.

Anonymkode: 4fb8c...181

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg begynner å bli deprimert som følge av min alder. min største frykt er å bli rynkete og få rosin hud.. er jeg gammel når jeg er 23-24-25? tenker feks ungdommen at jeg er gammel? de på 18? 

Jeg er i slutten av 30årene og ser bedre ut nå enn da jeg var på din alder. Litt av grunnen tror jeg at jeg er "ferdig" utvokst, altså at proporsjonene i ansiktet og kroppen har "satt seg", et sunt kosthold og en god del trening. Jeg har ikke fått synlige rynker noen steder annet enn noen rundt øynene når jeg ler. Det hjelper også at jeg ikke har fått barn. 

Dersom du tar livsstil og vaner seriøst nå tror jeg du kan holde deg godt ganske lenge. Noen gode vaner jeg har hatt i min. 10 år nå er at jeg kun drikker vann, kaffe og te (ikke sukkerholdige drikker), høyt innslag av planter, sunt fett og fisk i kosten, en del styrketrening og at jeg bruker oljer (ikke fuktighetskremer) i ansiktet og i dusjen. Jeg tror huden min holder seg såpass godt fordi jeg inntar mye omega 3 og 6 og fordi jeg smører meg med oljer (kokosnøttolje og mandel olje). Jeg har også latt håret mitt være naturlig. 

Lykke til :)

Anonymkode: 0fb9e...1cb

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i slutten av 30årene og ser bedre ut nå enn da jeg var på din alder. Litt av grunnen tror jeg at jeg er "ferdig" utvokst, altså at proporsjonene i ansiktet og kroppen har "satt seg", et sunt kosthold og en god del trening. Jeg har ikke fått synlige rynker noen steder annet enn noen rundt øynene når jeg ler. Det hjelper også at jeg ikke har fått barn. 

Dersom du tar livsstil og vaner seriøst nå tror jeg du kan holde deg godt ganske lenge. Noen gode vaner jeg har hatt i min. 10 år nå er at jeg kun drikker vann, kaffe og te (ikke sukkerholdige drikker), høyt innslag av planter, sunt fett og fisk i kosten, en del styrketrening og at jeg bruker oljer (ikke fuktighetskremer) i ansiktet og i dusjen. Jeg tror huden min holder seg såpass godt fordi jeg inntar mye omega 3 og 6 og fordi jeg smører meg med oljer (kokosnøttolje og mandel olje). Jeg har også latt håret mitt være naturlig. 

Lykke til :)

Anonymkode: 0fb9e...1cb

«Det hjelper også at jeg ikke har fått barn»

Hvordan vet du det? Å få barn er da ikke ensbetydende med å forfalle, selv om mange skylder på barna for overvekt etc.

Anonymkode: 882ac...c4c

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det ha noe å si hva de på 18 tenker? Det sluttet jeg å bry meg om da jeg fylte 19.

Tenåringer er idioter, og ganske irrelevante.

Anonymkode: 0494a...0df

• Liker 2
Gjest Stella Rose
Skrevet

Jeg forstår ikke at det går an å føle seg gammel i 20 årene og jeg som snart er 40 føler meg ikke gammel enda, selv om jeg er et fossil i følge KG....

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Det hjelper også at jeg ikke har fått barn»

Hvordan vet du det? Å få barn er da ikke ensbetydende med å forfalle, selv om mange skylder på barna for overvekt etc.

Anonymkode: 882ac...c4c

Enig. Jeg har to barn, ser fortsatt bedre ut nå enn da jeg var i 20- årene. 

Anonymkode: dc716...043

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Hvis man for alvor mener og tror at man er gammel når man er tidlig i 20-åra, mangler man en del på evne til refleksjon og enkel logikk. 

Skrevet

Trist å leve resten av livet som gammel, når man ikke har passert 30 en gang...... Jeg for min del, har ikke tenkt å anse meg selv som gammel noen gang. 

Skrevet
1 hour ago, Stella Rose said:

Jeg forstår ikke at det går an å føle seg gammel i 20 årene og jeg som snart er 40 føler meg ikke gammel enda, selv om jeg er et fossil i følge KG....

Jeg er 29, og for min del er det fordi alle reagerer ved å si «hæ, er du så gammel?» siden jeg ser betydelig yngre ut. Selv folk på min alder, spesielt menn, sier jeg holder meg godt til å være så gammel. Så har følt meg gammel siden jeg var 25 jeg. Men alle under 25 er da unge i mine øyne. 

Anonymkode: a081a...b5b

Gjest Stella Rose
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29, og for min del er det fordi alle reagerer ved å si «hæ, er du så gammel?» siden jeg ser betydelig yngre ut. Selv folk på min alder, spesielt menn, sier jeg holder meg godt til å være så gammel. Så har følt meg gammel siden jeg var 25 jeg. Men alle under 25 er da unge i mine øyne. 

Men det betyr ikke at du er gammel, bare at du ser yngre ut enn det du er.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel ved 25? Det er jo helt latterlig. 

Jeg forstår jo at det er deres mentale tilstand som gjør dere gamle i hodet, så jeg priser meg lykkelig for at jeg overhodet ikke føler meg (eller er) gammel, selv om jeg er over 50. 

Anonymkode: af059...5bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg følte meg alltid gammel i tjueårene, tror det var mer en frykt for å bli voksen. Etter at jeg fylte 30 brydde jeg meg ikke mer, nå er jeg 40 og føler meg ikke gammel.

Anonymkode: f48ac...2b7

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvem bryr seg om hva ungdommen måtte mene om en?? 😂

Anonymkode: 50dca...54c

Skrevet

Beinskjøre Olga på 90 kan nok neppe være med gutta på skateboard uansett hvor mye hun måtte ønske. Derimot, om hun er ung i hodet kan hun prate med dem om skateboard og være interessert.

Svigermor og -far er begge snart 60. De virker gamle, som om de venter på døden, at de har gjort det de kan i dette livet. Derimot har jeg kolleger på samme alder eller eldre som virker mye yngre. Lekne, barnslige. Lystige til sinns. Jeg vet hvordan jeg vil være når jeg selv blir gammel (i alder). Jeg tror jeg alltid kommer til å være barnslig i hodet. Heldigvis. Dessverre (?)

Skrevet
8 minutter siden, Stella Rose said:

Men det betyr ikke at du er gammel, bare at du ser yngre ut enn det du er.

Men at jeg «holder meg godt til å være så gammel» taler jo for at jeg blir ansett som gammel. 

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Gammel ved 25? Det er jo helt latterlig. 

Jeg forstår jo at det er deres mentale tilstand som gjør dere gamle i hodet, så jeg priser meg lykkelig for at jeg overhodet ikke føler meg (eller er) gammel, selv om jeg er over 50. 

Anonymkode: af059...5bc

Nei, jeg mener man er ganske ung under 25, ikke at man er gammel over 25 :) og personlig tenker jeg ikke på folk som gamle før de er 70 +. Jeg føler jeg blir sett på som gammel, men føler meg enda ung på innsiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...