Gå til innhold

Slettet nett dating profiler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg slettet nettdating sider siden det ikke ga meg noe glede eller kontakt. Det er vel det tørreste stedet man kan prioritere sin tid, og nett dating er kun for de som opplever seg perfekte og nok egoister. Det er dem som finner hverandre der. Men å tro at det er det perfekte stedet for å finne en make dem tar virkelig feil. Dermed har jeg avsluttet en trendy sted for å bruke sin tid på som mange tjener masse penger på.

Ble du lykkeligere når nett dating ikke fikk være en del av deg mer, men at du ble mer tilstede i din egen hverdag der du bor? Vil gjerne høre erfaringer fra dere som la det vekk og prioriterte flørt annerledes. Har du funnet i ettertid en make som du er kjæreste med nå?

Anonymkode: a2426...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann her, prioriterer ikke tiden min på nettdating, men et fint tidsfordriv til tider, pluss det har blitt endel hyggelige møter og litt til ut av det. 

Når man er i full jobb, har barn fra før og ikke er glad i å gå på byen er nettdating ypperlig for å komme i kontakt med andre i samme situasjon.

Med det sagt så har jeg ikke noe imot å prate med fremmede kvinner ellers i hverdagen.

Hadde nettdating fantes for 100 år siden ville dem ha kastet seg over det like mye som idag.

En sunn holdning til nettdating er å ikke la det styre hverdagen din, jeg bruker det kun hjemme når jeg slapper av og ikke på jobb/ellers på fritiden,  meldinger og svar får bare vente.

Anonymkode: 6103e...f43

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, prioriterer ikke tiden min på nettdating, men et fint tidsfordriv til tider, pluss det har blitt endel hyggelige møter og litt til ut av det. 

Når man er i full jobb, har barn fra før og ikke er glad i å gå på byen er nettdating ypperlig for å komme i kontakt med andre i samme situasjon.

Med det sagt så har jeg ikke noe imot å prate med fremmede kvinner ellers i hverdagen.

Hadde nettdating fantes for 100 år siden ville dem ha kastet seg over det like mye som idag.

En sunn holdning til nettdating er å ikke la det styre hverdagen din, jeg bruker det kun hjemme når jeg slapper av og ikke på jobb/ellers på fritiden,  meldinger og svar får bare vente.

Anonymkode: 6103e...f43

Enig. Det kan virke som at mange tar nettdating veldig "seriøst". Altså at det blir mer stress og som en type jobb, og da har jeg ikke troen på at resultatet nødvendigvis blir som ønsket.

Jeg (kvinne 46 år) har hatt samme innstilling som deg, og det har vært en hyggelig erfaring som resulterte i nåværende kjæreste.

Anonymkode: 9cdba...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...