AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Ei som eksen min (ikke heelt eks nå lenger da..) holdt på med driver å kopierer tekstene som søstrene mine legger ut på Instagram, typ tekster som IKKE er tilfeldig. Hun har holdt på med dette siden da hun møtte han i fjor, og nå 4 mnd etter han avsluttet det 🙊 Forstår ikke hvorfor?? 😂 Anonymkode: 157e9...e22
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Det er nok mer tilfeldig enn du tror. Hvis ikke så er det helt vanlig å bli inspirert av ting andre poster. Jeg kopierer også tekstene til folk av og til. Det er ikke sikkert hun vet at det er søstrene dine sin profil engang, eller at hun bryr seg om det. Anonymkode: 49785...6b8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok mer tilfeldig enn du tror. Hvis ikke så er det helt vanlig å bli inspirert av ting andre poster. Jeg kopierer også tekstene til folk av og til. Det er ikke sikkert hun vet at det er søstrene dine sin profil engang, eller at hun bryr seg om det. Anonymkode: 49785...6b8 Hun vet selvfølgelig at det er mine søstre sine profiler - vi har da samme etternavn, vår familie er de eneste i verden med det etternavnet 🙊 Dette er tekster som søstrene mine har skrevet selv, med eget særpreg av humor, hun kopierer skrivemåten deres helt. Synst bare det virker veldig sært. Rart at hun begynte med det ETTER at hun begynte å date han da. Anonymkode: 157e9...e22 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vet selvfølgelig at det er mine søstre sine profiler - vi har da samme etternavn, vår familie er de eneste i verden med det etternavnet 🙊 Dette er tekster som søstrene mine har skrevet selv, med eget særpreg av humor, hun kopierer skrivemåten deres helt. Synst bare det virker veldig sært. Rart at hun begynte med det ETTER at hun begynte å date han da. Anonymkode: 157e9...e22 Hvis hun kopierer klipp og lim dine søstres privat skrevne tekster, så er det veldig sært ja. Om hun selv skriver "lignende tekster" på egenhånd, kan være tilfeldig. Eller så kan det hende hun syntes de er morsomme og det har inspirert hun til å tørre å skrive sånne ting selv også. Det er ikke alltid sånn at man gjør ting med skjule hensikter, eller tenker at de man får inspirasjon fra må man egentlig boikotte fordi de er i familie med en eks av en eks. Hva tenker du skulle vært symbolikken eller hensikten med det om hun gjør det intensjonelt? Det er ikke sannsynlig at hun har stalket profilen din og funnet deres, fordi hun begynte å date han, og bestemte seg for å herme etter de for å sabotere for deg og han eller prøve å få han til å like hun mere eller noe. Anonymkode: 49785...6b8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun kopierer klipp og lim dine søstres privat skrevne tekster, så er det veldig sært ja. Om hun selv skriver "lignende tekster" på egenhånd, kan være tilfeldig. Eller så kan det hende hun syntes de er morsomme og det har inspirert hun til å tørre å skrive sånne ting selv også. Det er ikke alltid sånn at man gjør ting med skjule hensikter, eller tenker at de man får inspirasjon fra må man egentlig boikotte fordi de er i familie med en eks av en eks. Hva tenker du skulle vært symbolikken eller hensikten med det om hun gjør det intensjonelt? Det er ikke sannsynlig at hun har stalket profilen din og funnet deres, fordi hun begynte å date han, og bestemte seg for å herme etter de for å sabotere for deg og han eller prøve å få han til å like hun mere eller noe. Anonymkode: 49785...6b8 Hva hensikten er aner jeg ikke, kan ikke se for meg at det er noe hensikt med det heller, jeg synst det rett og slett bare er sært. Har flere venninner som har sagt at de har sett at hun følger med på storyen deres og slikt også. Vet ikke. Bare synst det er snålt. 🤔 Føler at hun er en copycat som følger med på alle rundt meg. Mulig jeg er innbilsk altså. Anonymkode: 157e9...e22
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva hensikten er aner jeg ikke, kan ikke se for meg at det er noe hensikt med det heller, jeg synst det rett og slett bare er sært. Har flere venninner som har sagt at de har sett at hun følger med på storyen deres og slikt også. Vet ikke. Bare synst det er snålt. 🤔 Føler at hun er en copycat som følger med på alle rundt meg. Mulig jeg er innbilsk altså. Anonymkode: 157e9...e22 Jeg forstår at det kan være lett å innbille seg det og tenke sånn. Men ofte finner man tegn der det ikke er noen. Jeg kjenner også til jenter som f eks har fulgt med på storyen min, og til og med likt sånn 5 år gamle poster på facebooken min, uten at vi engang er venner! Man skal ikke tenke at andre jenter er fiender, det er jo bare positivt om vi kan inspirere hverandre til å bli mer kreative eller hva det skulle være! Anonymkode: 49785...6b8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #7 Skrevet 21. april 2019 Dette er ikke noe nytt fenomen, men enkelte strekker det mye lenger! Sjekk tomammaer på insta, så sjekker du exen til hun ene sin insta der både navn å innlegg blir kopiert etterlignet - to.mammaer 🙈 Enkelte eier ikke orginalitet eller kreativitet selv 🙄 Anonymkode: fe7a9...6e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå