Gå til innhold

Ta en date "videre"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si at man har truffet en person noen ganger og har det veldig hyggelig når man treffes og praten og timene suser avgårde, men når vi går hver til vårt så sier vi bare "hadet". Vi er nok begge ganske reserverte, men på et eller annet tidspunkt må man vel behandle hverandre som annet enn venner....om det ikke er FRIENDZONE på gang da.

Anonymkode: f1009...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bør være full klinings på første date, ellers er det omtrent ikke noe håp😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om to så tafatte personer vil være en god match uansett.

Anonymkode: 5f798...377

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at man har truffet en person noen ganger og har det veldig hyggelig når man treffes og praten og timene suser avgårde, men når vi går hver til vårt så sier vi bare "hadet". Vi er nok begge ganske reserverte, men på et eller annet tidspunkt må man vel behandle hverandre som annet enn venner....om det ikke er FRIENDZONE på gang da.

Anonymkode: f1009...45f

Dater dere eller bare møtes dere som bekjente/venner? Det har jo litt å si da.

Anonymkode: f91b5...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe i et kyss, holde hender, mer nærkontakt, og ikke minst snakke sammen om det!
"Jeg syns det er skikkelig koselig at vi henger så mye sammen og jeg begynner å like deg jeg :) Tror du dette kunne utviklet seg til å bli noe? :) "

Anonymkode: 7e230...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hoppe i et kyss, holde hender, mer nærkontakt, og ikke minst snakke sammen om det!
"Jeg syns det er skikkelig koselig at vi henger så mye sammen og jeg begynner å like deg jeg :) Tror du dette kunne utviklet seg til å bli noe? :) "

Anonymkode: 7e230...c69

Jepp, må komme meg frempå og bjuda på. Noen må ta ansvar!

Anonymkode: f1009...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere vært i forhold før? Jeg ser for meg at det er mye lettere å trekke noen inn til seg, hvis du har gjort det før. Det er ofte utrolig lite som skal til for å komme over kneika med berøring. Pass på å bestandig sett deg slik at du har kroppskontakt,  ta etter hånda hans når dere spaserer etc. Drikk dere til mot, og dans.. 

Anonymkode: 74388...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke kysser, holder hender og sånt på første date er helt greit. Viktig å bli kjent men flørting bør absolutt skje på første date synes nå jeg så man kan se at det interesse der for noe mer. Personlig hadde jeg aldri orka å date en fyr om det aldri ble noe nærkontakt som kyssing, holde hender, ha sex innen date nummer 2 eller 3. Mulig noen er uenig. Da hadde det føltes mer som et vennskap som ikke vil utvikles til en flørt eller forhold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, PinkLady97 said:

At man ikke kysser, holder hender og sånt på første date er helt greit. Viktig å bli kjent men flørting bør absolutt skje på første date synes nå jeg så man kan se at det interesse der for noe mer. Personlig hadde jeg aldri orka å date en fyr om det aldri ble noe nærkontakt som kyssing, holde hender, ha sex innen date nummer 2 eller 3. Mulig noen er uenig. Da hadde det føltes mer som et vennskap som ikke vil utvikles til en flørt eller forhold. 

Tar du i så fall noe initiativ til dette på date 2 eller 3 da? Eller bare sitter du passov og venter på at han skal ta initiativet?

Anonymkode: 9feb8...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg kommet meg til date stadiet, men lurte sånn på om en mann som viste måtelig interesse egentlig var interessert. Så kom jeg til å tenke på; hva gjør jeg for å vise at JEG er interessert i ham? Ekstremt lite uten å prate og vise vennlig interesse for det han sier. Neste gang jeg så han valgte jeg å rett og slett å vise det ved å se på han selv om vi ikke snakket, smile, tulle litt etc. Og responsen var veldig god! :) Noen må ta ansvar ja.

Minimum etter noen dater, etter bare en date vil jeg si, er jo en god klem! Sier dere bare hadet uten klem? For den klemmen kan forlenges, du merker om han trekker seg unna eller ikke, dog ikke hold for hardt. ;) Så kan du kysse han på kinnet og se om han snur seg mot deg.. Hvis man kaller det date må det være lov å ta litt på hverandre for å kjenne om det kiler i magen eller ikke. La det eskalere, da eskalerer følelsene også. Hvis du er betatt av han da? Kanskje dere egentlig bare er venner hvis ingen tar initiativ? 

Endret av McMary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev:

La oss si at man har truffet en person noen ganger og har det veldig hyggelig når man treffes og praten og timene suser avgårde, men når vi går hver til vårt så sier vi bare "hadet". Vi er nok begge ganske reserverte, men på et eller annet tidspunkt må man vel behandle hverandre som annet enn venner....om det ikke er FRIENDZONE på gang da.

Anonymkode: f1009...45f

Det spørs. Hva er konteksten dere møtes i? Er dere på date? Eller bare treffes dere for øl/kaffe? Hvis det er det siste, så er det ikke sikkert han ser på det som noe mer enn vennskap.

Anonymkode: f91b5...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev:

La oss si at man har truffet en person noen ganger og har det veldig hyggelig når man treffes og praten og timene suser avgårde, men når vi går hver til vårt så sier vi bare "hadet". Vi er nok begge ganske reserverte, men på et eller annet tidspunkt må man vel behandle hverandre som annet enn venner....om det ikke er FRIENDZONE på gang da.

Anonymkode: f1009...45f

I min erfaring så har det å ha en fin/dyp samtale, og masse felles interesser etc. nesten av ingen konsekvens. Da blir det bare en sosial kveld. Hvis noe skal skje så må noen eskalere - holde hånden,se dypt i øyne, kysse etc. I 99,99% av tilfellene så er dette helt og holdent mannen sin jobb. Altså hvis mannen ikke eskalerer så blir det aldri noe mer enn vennskap,sannsynligvis ikke det engang fordi hun fort mister respekten for en mann som ikke tør å eskalere.

Du kan jo prøve å sende noe sterke hint om at du ønsker at han skal eskalere..altså snakke MINDRE og heller bruke de stille øyeblikkene til å bevege ansiktet nærmere han og se ham i øynene. Hvis en dame ser meg i øynene under et stille øyeblikk så er det en av de mest definitive tegn på at hun er klar for et kyss.

Jeg har ingen problem med å¨holde en samtale igang og snakke i timesvis, men jeg må også lære meg å holde kjeft mer! Det er i de stille øyeblikkene "kjemien" skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...