Gå til innhold

Trening for nybegynnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt tips angående trening for nybegynnere, skal trene hjemme.

Anonymkode: 57373...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal du trene da? Hva ønsker du å opnnå?

Anonymkode: 6573b...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skal du trene da? Hva ønsker du å opnnå?

Anonymkode: 6573b...204

Skal trene med ball og hoppetau, litt vekter, ønsker å bli sterkere, få vekk noen kilo ekstra rundt mage og midje, få bedre kondis.

Anonymkode: 57373...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå deg en tur til oppvarming, få opp pulsen. Finn deg et sted du kan gjøre ulike øvelser ute, eller gå hjem og ta sit-ups, push-ups og andre enkle hjemmeøvelser. Finnes masse eksempler på nett.

Anonymkode: ff190...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2018 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Skal trene med ball og hoppetau, litt vekter, ønsker å bli sterkere, få vekk noen kilo ekstra rundt mage og midje, få bedre kondis.

Anonymkode: 57373...2fa

Sier ikke at det er umulig, men det krever mye for å se resultater av trening på stuegulvet. Du bør tenke gjernnom hva du tror du kommer til å trives med over tid. For over tid er nøkkelen her. Trening hjemme har en tendens til å bli halvveis og dabbe av etter hvert.

Anonymkode: 6573b...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler LiveGym.

En norsk nettside/ app som tilbyr mye forskjellige treningsformer. Den koster en femtilapp i mnd, og gir deg frihet til å trene hva du vil, når du vil.

Jeg digger de korte aerobic øktene på ca 15 min, en sånn har jeg ALLTID tid til. Jeg har også brukt en del av step-timene. Alle timene ligger i arkivet, og kan hentes frem når du ønsker :) 

For min del så er det veldig viktig med en instruktør, og da føler jeg at treningen faktisk har en effekt.

Anonymkode: 6b326...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...