Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal tilbringe en dag i Stavanger i neste uke, og har noen timer på egenhånd. Er det nen forslag til hva jeg bør bruke tida på? Koselige kafeer/ spesielle butikker e.l? Har aldri vært i Stavanger før..

mvh

Fløyel

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Du bør vel kanskje få med deg butikkene i sentrum, såvel som Kvadrat Kjøpesenter.

Butikksentrumet i Stavanger er ikke kjempestort, og butikkene er små og koselige. I de trange gatene finner du mange små butikker med alt fra steiner og såper til snowboard og skateutstyr.

Gjest Anonymous
Skrevet

Må ikke finne på å kaste vekk tid på kvadrat,et kjøpesenter er et kjøpesenter ,det har du sikkert sett MANGE ganger.

Gå i de koslige gatene og kos deg, spis på foggs ,deilig mat.

Skrevet

Du bør definitivt ikke dra til Kvadrat. Det er i alle fall mitt tips... :wink:

Hva er du interessert i?

Ostehuset og Food Story i Klubbgata eller Deja Vu på Magasin Blaa er knallbra spisesteder med stilig konsept og rimelige priser.

Skal du være der om kvelden er gode restauranter/utesteder f.eks Timbuktu, Hall Toll eller Tango.

Rom For Mer i Breigata er tingen om du vil kikke på søte og spesielle interiør og design ting. Ellers er Ting i Laugmannsgate stilig (men det er mer kommers).

Veldig spesiell klesbutikk er Feber, og andre bra butikker er Deguy, Envy, Mæhle og Mango

Sentrum i Stavanger (gågater med brostein) er så lite at det bare er å rusle rundt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller kanskje ta deg en tur på Olje musèet. Mye spennende å se der!

Skrevet

Hei!

Takk for svar alle sammen!

Nå har vært der og blitt skikkelig våt i Stavangerregnet. Utrolig koselig by - om enn vanskelig med høye hæler på all brosteinen. Besøkte Idsøe og kjøpte gode pølser for en liten formue. Er ellers imponert over utvalget i kles-, mat- og kjøkkenutstyrsbutikker.

Fant dessvere Ostehuset og Food Story etter at jeg hadde spist, men det så ut som skikkelig koselige cafeer. Siklet også litt på en helaften på Craigs, men da tror jeg at jeg må ta med min kjære.

mvh

Fløyel

Skrevet

Hei!

Takk for svar alle sammen!

I går tuslet jeg rundt i øsregnet i Stavanger. Sjarmerende by, selv om all brosteinen tok på i høyhælte sko. Ble imponert over utvalget i gode kles-, mat og kjøkkenutstyrsforretninger. Kjøpte gode pølser for en liten formue hos Idsøe, men ellers ble det bare sikling.

Fant dessverre ikke Food Story og Ostehuset før det ble for seint, men de så ut som veldig koselige kafeer. Stirret også litt lengselsfullt på Craigs, men det sparer jeg til en gang jeg er der med min kjære.

mvh

Fløyel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...