Shantee Skrevet 11. mars 2005 #21 Skrevet 11. mars 2005 Haha, nei det har aldri vært min drøm. Kanskje jeg gifter meg en dag, kanskje ikke. Jeg har pr.i dag ikke hatt noen kjæreste, trives dessverre for godt alene, så tanken på giftermål får meg til å stivne...*chills*
Transe Skrevet 12. mars 2005 #22 Skrevet 12. mars 2005 Drømmer om å bruke brudekjole, det er noen fantastisk fine kjoler.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #23 Skrevet 12. mars 2005 Nei, det å bli gift er ikke min store drøm, men det kommer som en naturlig utvikling av det forholdet jeg har, jeg ønsker å gifte meg med min sdamboer, med tid og stunder. Men det som har vært smin store drøm hele livet er ikke ekteskapet, men det å bli mor. DET er min store drøm. Men for all del, jeg har tenkt og drømt om å bli gift også, det er en drøm det også. Men unger... det er den store drømmen. Som jeg håper vi snart kan begynne å prøve å oppfylle.
Windy Skrevet 12. mars 2005 #24 Skrevet 12. mars 2005 Det var aldri noe jeg drømte om, men lysten til det har kommet snikende på meg i det siste Det er ikke selve bryllupet som lokker (for det kommer vi nok ikke til å ha), det er bare det lille ekstra mellom min kjære og jeg!
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #25 Skrevet 12. mars 2005 Det har aldri vært min store drøm å stå hvit brud og bli gift - men så traff jeg mannen i mitt liv da, og plutselig føltes det veldig naturlig å skulle inngå ekteskap. Og i mai skjer det! K
koldbruna Skrevet 12. mars 2005 #26 Skrevet 12. mars 2005 Jeg skulle ALDRI gifte meg,sa jeg da jeg var tenåring. Men så møtte jeg Mannen med Stor M,og gift det ble jeg visst...vi har vært sammen i 10 år til høsten og vært gift i 9 år av de. Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #27 Skrevet 12. mars 2005 Nei, har aldri hatt den drømmen der, heller ikke når jeg var liten. Syns alle bryllypsforberedelsene bare virker som et gedigent pes jeg :oops: Kanskje jeg kommer til å gifte meg en dag, men da ser jeg for meg et lite bryllup, med kun de nærmeste. Gjerne utenlands Kristina
Gjest Leola Skrevet 12. mars 2005 #28 Skrevet 12. mars 2005 Nei, bryllup har aldri vært min store drøm. Jeg og mannen giftet oss helt i det stille - passet oss begge ypperlig. Vi hadde bestemt oss for at det skulle være oss to for resten av livet - men jeg ønsket ikke å være hvit brud med masse gjester og dilldall. Vi gjorde det på vår egen måte - kjemperomantisk og veldig spesielt. Vi snakker og ler av det fremdeles - maaaaange år etterpå Hadde jeg måtte velge omigjen - så hadde jeg gjort det akkurat slik vi gjorde det - hvis ikke så hadde vi forblitt samboere - noe jeg synes er helt greit så lenge folk er ansvarsbevisste og sørger for at alt det formelle er iorden med samboeravtale, testament, osv.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #31 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har alltid drømt om å gifte meg, men jeg har alltid drømt om at det skulle være med den rette mannen. Jeg har blitt fridd til to ganger før min kjære gikk på kne, så jeg kunne ha vært gift mange år tidligere, men det ville ikke blitt det samme. Så jeg kan si at jeg ahar alltid drømt om å gifte meg med den rette mannen
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #32 Skrevet 13. mars 2005 Nei, det er ikke min drøm, og har aldri vært det. Da jeg var liten brukte jeg faktisk en god del tid på å grue meg til å bli voksen, fordi jeg trodde at man måtte gifte seg,..ble ganske lettet da jeg fant ut at det var ikke tildfelle. *pjuh* Setningen "Et bryllup er jo alle jenters største drøm" er typiske ting som blir sagt når man ikke har noe mer fornuftig å si, men føler man må si noe,...mener jeg,..
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #33 Skrevet 13. mars 2005 Nei, det er ikke min drøm, og har aldri vært det. Da jeg var liten brukte jeg faktisk en god del tid på å grue meg til å bli voksen, fordi jeg trodde at man måtte gifte seg,..ble ganske lettet da jeg fant ut at det var ikke tildfelle. *pjuh* Setningen "Et bryllup er jo alle jenters største drøm" er typiske ting som blir sagt når man ikke har noe mer fornuftig å si, men føler man må si noe,...mener jeg,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå