Gå til innhold

Melde avbud på bryllupp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg skal gifte seg i morgen, og jeg merker jeg begynner å bli veldig dårlig. Jeg føler at jeg isåfall melder avbud på veldig kort tid, men samtidig så kan man aldri forutse sykdom. Hva bør jeg gjøre? Melde avbud?

Får så fryktelig dårlig samvittighet :(

Anonymkode: fc1fc...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet ikke hvordan du er i morgen. Legg deg, sov, se an i morgen. Kan du ikke gå i morgen så melder du avbud. 

Nå antar jeg at du "bare" er gjest og ikke har noen andre oppgaver da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guile skrev:

Du vet ikke hvordan du er i morgen. Legg deg, sov, se an i morgen. Kan du ikke gå i morgen så melder du avbud. 

Nå antar jeg at du "bare" er gjest og ikke har noen andre oppgaver da.. 

Jeg er bare gjest ja. Men er det da normalt at bruden blir sur/skuffet da, hvis jeg i verste fall melder avbud? Dette er mitt første bryllup så føler meg grønn på enkelte ting.

Anonymkode: fc1fc...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling. Folk reagerer vel forskjellig. Men, avhengig av hvordan syk du er, hvis det er forkjølelse osv så hadde jeg nok kjørt på med Paracet, møtt opp og heller tatt kvelden tidlig. 

Men går det ikke så går det ikke, kan ikke bli sur for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du syk, så er du syk. Er ikke akkurat noe du har planlagt. Men håper du føler deg bra nok til å gå i bryllupet. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare gjest ja. Men er det da normalt at bruden blir sur/skuffet da, hvis jeg i verste fall melder avbud? Dette er mitt første bryllup så føler meg grønn på enkelte ting.

Anonymkode: fc1fc...eb8

Er du syk er du syk. Mye verre med en gjest som er partypooper (no offence, men en syk gjest er neppe særlig festiv 😜) - enn en som melder avbud. :) 

om du klarer å dra til selve vielsen er jo det flott, så kan du diskré si ifra om at du ikke er iform men ville så gjerne delta på vielsen, i det minste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se an til i morgen, som en over sa.

Er du dårlig i morgen, så dropper du det. Bryllup når man er syk er bare slitsomt. Er det smittsomt, bør du HVERTFALL droppe det. Merk mine ord.

I mitt bryllup var det noen som hadde fått spysyke og meldte avbud, men hadde de kommet hadde jeg gått :P 
Gjorde meg ikke noe at de ikke kom, men det kommer jo helt an på relasjonen din til brudeparet.

Anonymkode: 42384...99c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare gjest ja. Men er det da normalt at bruden blir sur/skuffet da, hvis jeg i verste fall melder avbud? Dette er mitt første bryllup så føler meg grønn på enkelte ting.

Anonymkode: fc1fc...eb8

Vi hadde en som sendte en SMS på morgenen med en dårlig unnskyldning om at han ikke kunne komme pga sykdom i nær familie, men han kunne dra på dykkerkurs. Da ble både mannen min og jeg ganske gretne, og har ikke et godt forhold til vedkommende i dag. 

Vi hadd også noen som vi visste hadde problemer med å skaffe barnevakt, som skulle gi oss beskjed dersom de ikke fikk det til. De dukket opp i vielsen. Rett før vi skulle sette oss til bords nevnte noen venner av oss at de ikke hadde fått skaffet barnevakt og ikke kom til middag og fest. Vi ble veldig skuffet over at de ikke klarte å gi beskjed selv.

Men, dersom noen hadde sendt melding på morgenen om at de dessverre var syk, og ikke kunne komme, hadde det selvsagt vært ok. Vi hadde selvfølgelig blitt lei oss over at de ikke kom, men ikke skuffet eller sure. 

Anonymkode: 88b2e...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, ts? Ble det bryllupp? Thihi, bryllupp :P

Anonymkode: cea55...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...