AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Jeg har sendt en tinderdate 2 snapper i kveld uten å ha fått svar. Den første handlet om at jeg var på et seminar i forbindelse med jobb (egentlig bare kos og smisk-arrangement), den andre handlet om at jeg og en kompis mistet resten av gjengen så å si med en gang vi gikk inn på Øya-festivalens område. Snappet da et bilde hvor kompisen min grein på nesa mens jeg holdt på å le meg i hjel. Teksten var noe sånt som: "Mistet de andre allerede. Usikker på hvor god livvakt jeg har sikret meg" (daten min visste jeg skulle på Øya, han fikk tilbud om å være med, men hadde ikke anledning). Fikk ikke svar på noen av snappene. Har i tillegg lagt ut to snapper på MyStory (ikke irriterende videoklipp) i løpet av kvelden. Tror dere jeg har vært for masete ettersom han ikke svarte på snappene jeg sendte? Det var jo forsåvidt ingenting å svare på, og tydelig at de ikke bare ble sendt direkte til ham. Vi chattet tidligere i dag. Anonymkode: 3deb5...db0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Jeg skjønner ikke helt hva han skal svare på? Så ja, litt for ivrig kanskje. Ta det med ro, dere har prata før i dag. Han tenker kanskje at du er opptatt på konserter og med venner. Anonymkode: c01bc...263 3
Gjest Cathe. Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Jeg synes ikke du har vært for ivrig, men det høres heller ikke ut som det var all verdens å svare på. Tenker at han har registrert at du har kosa deg, uten å tenke noe utover det. Å overanalysere fører ikke noe godt med seg, så jo før du klarer å gi deg med det, jo bedre.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Det er jo absolutt ingenting å svare på de snappene der . Jeg ville gått ut fra at du sendte de til alle, og ansett de som ganske uinteressante og ikke hadde noe med meg å gjøre. Du overanalyserer ! Anonymkode: 50468...4f1 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sendt en tinderdate 2 snapper i kveld uten å ha fått svar. Den første handlet om at jeg var på et seminar i forbindelse med jobb (egentlig bare kos og smisk-arrangement), den andre handlet om at jeg og en kompis mistet resten av gjengen så å si med en gang vi gikk inn på Øya-festivalens område. Snappet da et bilde hvor kompisen min grein på nesa mens jeg holdt på å le meg i hjel. Teksten var noe sånt som: "Mistet de andre allerede. Usikker på hvor god livvakt jeg har sikret meg" (daten min visste jeg skulle på Øya, han fikk tilbud om å være med, men hadde ikke anledning). Fikk ikke svar på noen av snappene. Har i tillegg lagt ut to snapper på MyStory (ikke irriterende videoklipp) i løpet av kvelden. Tror dere jeg har vært for masete ettersom han ikke svarte på snappene jeg sendte? Det var jo forsåvidt ingenting å svare på, og tydelig at de ikke bare ble sendt direkte til ham. Vi chattet tidligere i dag. Anonymkode: 3deb5...db0 Gud så fake dette høres ut... Anonymkode: 133dd...351
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 ... Og «livvakt»... WTF, er du Beyonce ? Anonymkode: 133dd...351 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 Du har sendt disse til flere. Men du forventer vel ikke at alle de andre skal svare på dem. Så hvorfor skal daten da? Anonymkode: 58993...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå