Gå til innhold

Tenner dere menn på silikonpupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mat er ikke din greie? Egon er noe dårligste som finnes, litt bedre enn MacDonalds og Burgerking. Men omtrent så som det kan bli.

Anonymkode: 6906e...d98

Syns pizza fra Egon er dritgod jeg, myyyye bedre enn grandis. Syns forøvrig at Burger king også er helt topp👍 Min greie? Joda jeg liker den maten  jeg liker

Endret av Nerine_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Resignert skrev:

Eller at silikonpupper, BOTOX, false øyenvipper, et tonn med sminke, en formue i klær og stash er like fint som naturlig sunn skjønnhet. Det er jo ikke det. I tillegg er det jo en indikasjon på sykelig selvopptatthet.

Botox, et tonn sminke, falske vipper og garderobe verdt en formue følger ikke med når du opererer inn silikon🤗 hvorfor trekker du alt det der sammen med silikon? 

• Liker 2
Skrevet

Sier som hun ene over.. rart menn ikke foretrekker silikon, når jeg opplever det stikk motsatte😆👏🏼  90% av gangene minst.. 

Anonymkode: 7ab80...9ab

Skrevet
12 minutter siden, Resignert said:

Eller at silikonpupper, BOTOX, false øyenvipper, et tonn med sminke, en formue i klær og stash er like fint som naturlig sunn skjønnhet. Det er jo ikke det. I tillegg er det jo en indikasjon på sykelig selvopptatthet.

Kjenner nok av menn som elsker den type falske utseende du har beskrevet her, men felles for de jentene er at de er pene i tillegg. De som er mindre pene og ser fake ut virker medt attraktivt som et runkemateriale, og kun det. Pent utgangspunkt + operasjoner og falskt stæsj = mest populær hos menn. 

Anonymkode: 257e6...2f6

Skrevet
På 16.8.2018 den 9.36, Illuminatum skrev:

Jeg vil heller ha slappe men naturlige pupper enn silikonfylte.

Hva om valget var mellom silikonpupper og ingen pupper? 

Anonymkode: 4df2f...29e

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om valget var mellom silikonpupper og ingen pupper? 

Anonymkode: 4df2f...29e

Det er da veldig få som ikke har pupper i det hele tatt. Mer enn en håndfull er bortkastet:-)

Men om det er ei dame helt uten brystvev kan jeg skjønne at hun har lyst til å gjøre noe.

• Liker 1
Skrevet
På ‎19‎.‎08‎.‎2018 den 23.47, AnonymBruker skrev:

De fleste som tar silikon gjør det ikke fordi de virkelig trenger det, og det er et tegn på mental svakhet og dårlig selvtillit = turn off. Farge håret fordi den naturlige hårfargen er blass eller bruke leppestift for å føle seg fresh og for å stæsje seg litt opp kan ikke sammenlignes med å legge seg under kniven, gud bedre. Et par høye hæler og leppestift kan man ta av seg på kvelden, og kjæresten vil fremdeles synes du er digg, silikonpuppene kan ikke tas ut.

Anonymkode: c9ee2...33a

Joda..de kan tas ut helt enkelt. Men for et griseri det er med ruptur. Alle som elsker silikon kunne kommet hjem til meg for å få klemme ut litt av innholdet fra det silikoninnlegget jeg tok vare på etter fjerning. Innholdet kunne de fått smurt hendene sine med og gått med det en liten stund. Tror veldig mange hadde skiftet mening om silikon etter det. 

Anonymkode: d4ec6...5db

• Liker 3
Skrevet

Det virker som om det bare er to alternativer på den naturlige siden. Små, faste og responsive eller store fyldige. Menn liker begge deler, så derfor bør man ikke ta silikon. 

Men hva med oss som har små, ufølsomme hengepupper, som heller ikke passer til kroppen? Eller andre varianter, for den saks skyld.

Heldigvis er det ikke hva menn synes som er avgjørende. De fleste som opererer seg gjør det vel fordi de selv synes det vil se bedre ut. Jeg bare følte for å minne om at ikke alle bryster passer inn i den malen menn ser for seg.

Anonymkode: 45787...8ca

• Liker 2
Skrevet
På 9.10.2018 den 17.49, Resignert skrev:

Mange av oss menn reagerer negativt på det som ikke er ekte og naturlig. Som f.eks falske øyenvipper, extensions, botox, silikonpupper og andre kirurgiske "forbedringer" . Mens naturlig flotte pupper er supert, er silikonpupper bare "fake" . Mulig noen damer ikke skjønner forskjellen, så jeg skal hjelpe til litt: Latterlig dyre håndvesker er visstnok veldig stas. Mens kinesiske kopier ikke gir riktig samme status og følelse for eieren.

Samme greia med damer. F.eks Sophie Elise er direkte latterlig, er Funkygine råsexy og tiltrekkende.

Nå vil jeg hevde at Funkygine er MINST like opptatt av utseendet sitt som det Sophie Elise er. Men den sterke opptattheten av eget ytre har bare en annen uttrykksform. Ser ikke på Funkygine som naturlig eller et sunt forbilde, all den tid hun bruker mesteparten av livet sitt på trening, noe som de færreste mennesker verken kan eler bør gjøre, da det innbyr til ekstrem selvdyrking.

Funkygine sier hun har som motivasjon å vekke folks treningslyst og mestringstro, men hun gjør det ved å spille på kropp og utseende som tar en nokså ekstrem form. Å ha magemuskler ala teenage mutant ninja turtles er ikke normalt, verken for kvinne eller mann. Og i den prosessen for å oppnå dette ligger det mye forsakelse av andre ting som er viktig for et menneske, som feks utdanning. Hvis hele Norge skulle bruke så mye tid på trening som Funkygine hadde Norge stoppet opp, selv om rompemusklene hadde sett flotte ut på samtlige.

Anonymkode: 9f76b...33e

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...