Gå til innhold

Tenner dere menn på silikonpupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenner dere menn på silikonpupper eller liker dere best naturlig pupper?

Anonymkode: 4df8e...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet bør omformuleres, da man vel godt kan tenne på silikon, og likevel like naturlig best. Takk, begge deler, sa Ole Brumm. 

Anonymkode: f9cff...849

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Spesielt ikke på trente eller tynne damer med lav fettprosent. Ser ofte ut som to knallharde baller under huden, og blir redd for at de skal sprekke om jeg tar på dem. Pupper som passer til kroppen er best. Liker små og store, men naturlige.

Anonymkode: 1c0c0...6b3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet burde vært: Tenner dere på silikonpupper, eller tenner dere på pupper som er naturlig veldreid. Det er i alle fall det folk svarer på/oppfatter med spørsmålet ditt.

Vil gjerne se den mannen som synes lange, slappe hengepupper er mer «hot» enn et par passelig store silikonpupper.

Anonymkode: e2784...864

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Har opplevd små og ekstra store pupper, samt silikon. Foretrekker alt annet enn silikon. 

Og hva var problemet med silikon?

Anonymkode: e2784...864

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenner dere menn på silikonpupper eller liker dere best naturlig pupper?

Anonymkode: 4df8e...ff2

Bryr meg ingen ting om de er naturlige eller ikke så lenge de har riktig form. Men det er nok en del flere silikonpupper som faller i den kategorien enn naturlige.

Anonymkode: cda50...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
Just now, AnonymBruker said:

Og hva var problemet med silikon?

Anonymkode: e2784...864

Ikke noe problem i og for seg. Det er kun en preferanse, på samme måte som jeg foretrekker naturlig hud og ikke ti lag med brunkrem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har silikon, og det går ikke an og verken se, eller kjenne at det er silkon. Sist mann jeg var sammen med, nektet å tro på meg, da jeg sa jeg hadde silikon. Så flere av dere, kan jo ha vært med noen som har silikon, uten at dere vet det. Så tror dere det er naturlige flotte bryst.

Anonymkode: dfb67...460

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har silikon, og det går ikke an og verken se, eller kjenne at det er silkon. Sist mann jeg var sammen med, nektet å tro på meg, da jeg sa jeg hadde silikon. Så flere av dere, kan jo ha vært med noen som har silikon, uten at dere vet det. Så tror dere det er naturlige flotte bryst.

Anonymkode: dfb67...460

Ja, mine b-cups er silikon, og er verken runde eller harde, ser ut som vanlige, litt små bryst. Ser alle for seg 500 gram over muskel eller?

Anonymkode: 257e6...2f6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, struttende pupper tenner meg enormt, det vekker noe dyrisk i meg. spesielt bolt-ons

Anonymkode: b1298...ab4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet burde vært: Tenner dere på silikonpupper, eller tenner dere på pupper som er naturlig veldreid. Det er i alle fall det folk svarer på/oppfatter med spørsmålet ditt.

Vil gjerne se den mannen som synes lange, slappe hengepupper er mer «hot» enn et par passelig store silikonpupper.

Anonymkode: e2784...864

Titt tei ! Det er sexy med litt sleng :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også har silikon og har aldri fått noen negative kommentarer selv om det er ganske tydelig at de ikke er naturlige. Jeg hadde ganske små bryster før jeg fikk implantater og er veldig fornøyd selv, selv om jeg nå kunne tenkt meg litt større.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke av erfaring, kun av bilder jeg har sett, men foretrekker glatt naturlig. Synes små pupper er langt bedre enn med silikon.

Anonymkode: b4fe9...41b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker ikke av erfaring, kun av bilder jeg har sett, men foretrekker glatt naturlig. Synes små pupper er langt bedre enn med silikon.

Anonymkode: b4fe9...41b

Det er ikke så morsomt å ha små pupper når "alle" andre har store pupper og viser seg toppløs på stranda. For min del har det vært viktig for at jeg skal føle meg mer feminin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...