AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #21 Skrevet 10. august 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har silikon, og det går ikke an og verken se, eller kjenne at det er silkon. Sist mann jeg var sammen med, nektet å tro på meg, da jeg sa jeg hadde silikon. Så flere av dere, kan jo ha vært med noen som har silikon, uten at dere vet det. Så tror dere det er naturlige flotte bryst. Anonymkode: dfb67...460 Samme her. Både jeg og kirurgen min var fokusert på at de skulle se naturlige ut, og jeg betalte ekstra for å få dem dråpeformet. Han vurderte flere størrelser på meg da jeg lå i narkose på operasjonsbordet, og han gjorde et godt valg. Både kvinner og menn har sagt at de ser naturlige og fine ut, og folk blir som oftest overrasket når jeg sier det er silikon. Alternativet var å fortsette å ha stygge slengepupper etter to lange ammerunder. Ikke et eneste menneske som klarte å si noe pent om de to skinnfillene der. Anonymkode: 90df7...f6f 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #22 Skrevet 10. august 2018 Det er rart med det. I følge KG seksualforum er ikke jeg som er slank med liten rumpe og (små) silikonpupper foretrukket av noen, i virkeligheten kan jeg velge og vrake Anonymkode: 257e6...2f6 20
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #23 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet burde vært: Tenner dere på silikonpupper, eller tenner dere på pupper som er naturlig veldreid. Det er i alle fall det folk svarer på/oppfatter med spørsmålet ditt. Vil gjerne se den mannen som synes lange, slappe hengepupper er mer «hot» enn et par passelig store silikonpupper. Anonymkode: e2784...864 Naturlige. Anonymkode: 22543...252 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #24 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rart med det. I følge KG seksualforum er ikke jeg som er slank med liten rumpe og (små) silikonpupper foretrukket av noen, i virkeligheten kan jeg velge og vrake Anonymkode: 257e6...2f6 Kanskje du har et pent ansikt og bra personlighet? Anonymkode: 22543...252 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #25 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje du har et pent ansikt og bra personlighet? Anonymkode: 22543...252 Ja, men det har alltid vært kroppen jeg har fått spesifikke komplimenter for. Anonymkode: 257e6...2f6 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #26 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, FrankDrebin skrev: Ikke noen fan av silikon, nei. Hva om dama har ekstremt små bryster og legger inn en liten protese som ser ganske naturlig ut? Er ikke det en forbedring? Anonymkode: 4df2f...29e 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #27 Skrevet 10. august 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker ikke av erfaring, kun av bilder jeg har sett, men foretrekker glatt naturlig. Synes små pupper er langt bedre enn med silikon. Anonymkode: b4fe9...41b Også om de er veldig små og ikke passer til resten av kroppen? Anonymkode: 4df2f...29e 1
kristineg73 Skrevet 10. august 2018 #28 Skrevet 10. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rart med det. I følge KG seksualforum er ikke jeg som er slank med liten rumpe og (små) silikonpupper foretrukket av noen, i virkeligheten kan jeg velge og vrake Anonymkode: 257e6...2f6 Samme her. Jeg er "gammel", har silikonpupper, kameltå, kler meg slutty, har hatt mange menn... I følge KG så skulle jeg aldri hatt sex og veldig få synes jeg var sexy. I virkeligheten opplever jeg noe helt annet. 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #29 Skrevet 10. august 2018 Hvis jeg må velge sånn bare mellom "silikon eller ikke silikon" sier jeg definitivt "ikke silikon". Men det betyr nå ikke at jeg ikke kan tenne på en dame med silikonpupper heller. Er det åpenbart silikon synes jeg det er lite tiltrekkende samme hva, men nå er vel silikonpupper i dag også litt mer avanserte enn at det nødvendigvis ser ut som svære ballonger. Samtidig har jeg aldri blitt skuffet over de naturlige puppene til noen dame. Kommer man først dit med en dame at hun er toppløs tenker jeg vel stort sett bare på hvor fett pupper egentlig er, og da har jeg aldri tenkt at de er små eller henger for mye eller noe som helst. Så kunne sikkert tent på begge deler. Men skal jeg velge, bare helt grunnleggende silikon eller ikke silikon, går jeg for ikke silikon. Anonymkode: 91384...a21 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #30 Skrevet 10. august 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det har alltid vært kroppen jeg har fått spesifikke komplimenter for. Anonymkode: 257e6...2f6 Good for you. 🙂 Anonymkode: 22543...252
Creampie Skrevet 10. august 2018 #31 Skrevet 10. august 2018 Silikonpupper er turnoff. Bedre med skikkelig vare som henger og disser. 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #32 Skrevet 10. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Good for you. 🙂 Anonymkode: 22543...252 Ja det er jo det, for i følge deg må det være alt annet enn kroppen min som er grunnen for at menn finner meg attraktiv, så nå lærte du noe nytt. Anonymkode: 257e6...2f6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #33 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er jo det, for i følge deg må det være alt annet enn kroppen min som er grunnen for at menn finner meg attraktiv, så nå lærte du noe nytt. Anonymkode: 257e6...2f6 Ikke riktig, selv om jeg foretrekker naturlig, så betyr det ikke at annet er negativt. Totalpakken er det viktigste, og for meg er personlighet og ansikt mye viktigere enn kropp. Men nå har det litt med hvordan TS formulerte spørsmålet. Jeg lærer ofte nye ting, men ikke akkurat nå. 🙂 Anonymkode: 22543...252 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #34 Skrevet 10. august 2018 Jeg er kvinne, og kunne selv tenkt meg å fikse på puppene etter tre barn. Denne sommeren har jeg imidlertid sett flere pupper i friluft enn siden jeg siden jeg som tenåring var i fellesdusj for kvinner. Da har det slått meg hvor flott kvinnekroppen er, i sin naturlige form. Alle former av den. Eneste puppene jeg har reagert negativt på var faktisk i dag. Skikkelig tynn kvinne, med de silikonballongene. Begrenset er sikkert silikon flott, men pupper er generelt skjønne. Anonymkode: 6f646...395 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #35 Skrevet 10. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke riktig, selv om jeg foretrekker naturlig, så betyr det ikke at annet er negativt. Totalpakken er det viktigste, og for meg er personlighet og ansikt mye viktigere enn kropp. Men nå har det litt med hvordan TS formulerte spørsmålet. Jeg lærer ofte nye ting, men ikke akkurat nå. 🙂 Anonymkode: 22543...252 Beklager, da misforstod jeg. Trodde du mente det spydig at det måtte være noe annet enn kroppen min gutter likte siden jeg skrev jeg har liten rumpe og små pupper. Anonymkode: 257e6...2f6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #36 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, da misforstod jeg. Trodde du mente det spydig at det måtte være noe annet enn kroppen min gutter likte siden jeg skrev jeg har liten rumpe og små pupper. Anonymkode: 257e6...2f6 Helt i orden, ser at jeg kan ha ordlagt meg litt klønete. Anonymkode: 22543...252
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #37 Skrevet 10. august 2018 Silikonpupper er pent nok inntil klærne går av, da blir det for meg turn off. Jeg tar forbehold om at det er mulig å utføre på en måte som får det til å bli naturlig, men generelt er pupper tilpasset en person og store silikonpupper på en slank jente f.eks. blir ofte litt merkelig. Anonymkode: ae68d...898 4
FrankDrebin Skrevet 11. august 2018 #38 Skrevet 11. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om dama har ekstremt små bryster og legger inn en liten protese som ser ganske naturlig ut? Er ikke det en forbedring? Anonymkode: 4df2f...29e Nope. Bryr meg fint lite om brystene er store eller små. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #39 Skrevet 11. august 2018 Tar silikon fyr? Håper menn flest ikke tenner på silikonbrystene mens de sitter inni dama. Nok ikke så veldig behagelig. Anonymkode: 3ea20...1e9 2
I Grosny Skrevet 11. august 2018 #40 Skrevet 11. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker ikke av erfaring, kun av bilder jeg har sett, men foretrekker glatt naturlig. Synes små pupper er langt bedre enn med silikon. Anonymkode: b4fe9...41b Jeg hadde en gang noe på gang med ei dame med såpass små bryster at hun kunne blitt tatt for å være gutt toppløs på stranda. Men allikevel, jeg likte disse brystene. De var veldig responsive på kjærtegn, og de harmonerte med hennes slanke kropp. Samtidig må jeg absolutt si at jeg elsker brystene på min samboer. De har betydelig sleng og en (u)anstendig størrelse. Mange menn liker den dama de kysser, og de liker brystene hennes, uavhengig av form og størrelse. Fordelen med interessefangende bryster er nok størst før dating kommer skikkelig i gang, som ett blikkfang. Det finnes mange andre blikkfang som er effektive. Vakkert ansikt, figur, smil...... Angående responsive bryster. Opererer man bryster så risikerer man at nerver blir kuttet over, noe som kan føre til mindre respons, og da bli brystene plutselig mindre interessante, iallfall for menn som elsker respons. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå