AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? - har du blitt skuffet for at du ikke heller denne kvelden fikk den dialogen som du ønsket med en mann? hva er ditt neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage deg? Anonymkode: 549d8...952
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? - har du blitt skuffet for at du ikke heller denne kvelden fikk den dialogen som du ønsket med en mann? hva er ditt neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage deg? Anonymkode: 549d8...952 I helgene, på fredager så vel som lørdager, gjør jeg som regel følgende; er hjemme (leser, ser dokumentarer, lager mat, gjør husarbeid og likn), trener på treningsenter, går meg turer i skogen, løper meg en tur osv. Jeg er som regel alene i helgene ettersom venner stort sett er i forhold eller har familie og prioriterer deretter. Jeg vet ikke hvor jeg skal møte menn, så det har blitt at jeg bare har vært alene. Har prøvd nettdating, og gått på noen dater her og der. Jeg hadde satt pris på å finne han jeg skal være sammen med og leve livet med, men så lenge han gjemmer seg så har jeg det fint alene. Det hadde betydd mye men jeg orker ikke drama, spill og useriøse menn så det er også greit uten. Jeg er selvsagt skuffet over å være singel men ser jo at det er ganske vanlig i dag. Vet ikke om jeg har tenkt å foreta meg noe som helst, kanhende han må gjøre en innsats for å treffe meg og? Anonymkode: 400ce...306 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Jeg lager kunst og diverse. Har ingen venner akkurat nå. Møter en pulevenn ukentlig som oppfyller mine behov for kroppskontakt og gode samtaler.vil ikke ha kjæreste, målet mitt er å få venner igjen. Anonymkode: a4081...ec1 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Jeg jobber en god del mer enn 100%, men de dagene jeg har fri så går jeg på fjelltur, jakt, fiske, sover i telt, ser på film samtidig som jeg driver med håndarbeid, leser bok og hører lydbok. Jeg kjeder meg aldri et sekund. Har venner som jeg går turer med osv. Vurderer nå å kjøpe meg hund. Jeg er glad i en mann som ikke er følelsesmessig tilgjengelig for øyeblikket, så jeg er ikke selv følelsesmessig tilgjengelig for å date noen andre, men før dette har jeg vært alene i flere år og egentlig ikke savnet noen mann. Kjærlighet er alltid fint, men jeg har det også veldig fint alene. Anonymkode: 3e373...d46 3
Duftavsommerregn Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? - har du blitt skuffet for at du ikke heller denne kvelden fikk den dialogen som du ønsket med en mann? hva er ditt neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage deg? Anonymkode: 549d8...952 I helgene, på fredager så vel som lørdager, gjør jeg som regel følgende; er hjemme (leser, ser dokumentarer, lager mat, gjør husarbeid og likn), trener på treningsenter, går meg turer i skogen, løper meg en tur osv. Jeg er som regel alene i helgene ettersom venner stort sett er i forhold eller har familie og prioriterer deretter. Jeg vet ikke hvor jeg skal møte menn, så det har blitt at jeg bare har vært alene. Har prøvd nettdating, og gått på noen dater her og der. Jeg hadde satt pris på å finne han jeg skal være sammen med og leve livet med, men så lenge han gjemmer seg så har jeg det fint alene. Det hadde betydd mye men jeg orker ikke drama, spill og useriøse menn så det er også greit uten. Jeg er selvsagt skuffet over å være singel men ser jo at det er ganske vanlig i dag. Vet ikke om jeg har tenkt å foreta meg noe som helst, kanhende han må gjøre en innsats for å treffe meg og? Ha ha ha ha omtrent som jeg skulle beskrevet meg selv Og jeg er mann! Bytt ut menn med kvinne og jeg er der Jeg går ikke på treningsenter da! Bruker naturen og egen kroppsvekt som er mer en nok. Jeg er ikke direkte skuffet over å være singel heller, fordi jeg ikke har lagt noen stor innsats i å treffe en nye kvinne. Er ikke helt klar enda. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Ha ha ha ha omtrent som jeg skulle beskrevet meg selv Og jeg er mann! Bytt ut menn med kvinne og jeg er der Jeg går ikke på treningsenter da! Bruker naturen og egen kroppsvekt som er mer en nok. Jeg er ikke direkte skuffet over å være singel heller, fordi jeg ikke har lagt noen stor innsats i å treffe en nye kvinne. Er ikke helt klar enda. Godt at vi er flere! Jeg er heller ikke helt klar ennå. Dessuten tror jeg ikke "markedet" er helt klar for meg heller haha. Altfor mye tullball der ute! Anonymkode: 400ce...306 2
Duftavsommerregn Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt at vi er flere! Jeg er heller ikke helt klar ennå. Dessuten tror jeg ikke "markedet" er helt klar for meg heller haha. Altfor mye tullball der ute! Tullballet vil garantert fortsette uansett, men jeg skal ikke på det ballet Satser på at jeg treffer en kvinne som har mine verdier og syn på livet, og vil ikke date i hytt og pine på tinder for å si det slik Enten skjer det, eller så skjer det ikke, trives faktisk som singel som bare pokker idag. Forstår ikke panikken mange har. Men det kommer vel kanskje av at jeg har vært igjennom et langt ekteskap, har fått de barna jeg skal ha, og har en "ro" over livet videre. Endret 10. august 2018 av Duftavsommerregn 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #8 Skrevet 10. august 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? - har du blitt skuffet for at du ikke heller denne kvelden fikk den dialogen som du ønsket med en mann? hva er ditt neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage deg? Anonymkode: 549d8...952 Ååååjaaa. Jeg har ingen verdi som subjekt, bare som objekt for en mann. Min drøm er alltid å finne en mann å bli kjent med slik at jeg kan uttrykke at det jeg tror han synes er viktig er viktig for meg også til han. Kveld etter kveld gråter jeg av skuffelse over at heller ikke denne helgen traff jeg han. Hulk. Mitt liv har ingen verdi når en mann ikke har oppdaget meg. Hulk. Huuuulk. Anonymkode: 1a426...5a5 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 Drikke øl/drink, spille guitar hero eller GTA. Dra på gigs hvis de faller på en fredag/lørdag, så klart. En av mine favoritt sysler er å høre på musikk, drikke øl, spise pizza og lese bok/surfe på nettet. Jeg liker jævlig godt å kose meg. Jeg har vært singel så lenge, at jeg tror jeg kommer til å være det resten av livet. Jeg har hund så jeg er på en måte aldri alene heller. Anonymkode: 1572c...f84 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 Jeg sitter hjemme og lurer på om jeg skal lage mat og rydde, eller rydde og lage mat. Ja jeg savner en mann jeg kan være trygg med og dele livets tanker og følelser og opplevelser med, men jeg går ikke ut å ser etter han aktivt. Generelt er jeg ikke så glad i å treffe mennesker, og når jeg gjør det så vier jeg det menneske/de menneskene all oppmerksomhet sånn at jeg ikke legger merke til noen andre når jeg først er ute å treffer mennesker. Nei jeg blir ikke skuffet for at jeg ikke fikk noe dialog med en mann. Min neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage meg, det er vel ikke noe jeg jobber aktivt for. Jeg lever i nuet , puster inn og puster ut, spiser noe god mat, sysler her hjemme med rydding og sortering, koser meg med en bok, eller napper øyebryn slik jeg har gjort i dag. Jeg er ganske tilfreds, egentlig. Er nok altfor glad i mitt eget selskap til at hvem som helst får plass her og liker min livsstil like godt som jeg gjør. Jeg erfarer at menn er ofte krevende, hvis jeg ikke snakker på to timer spør de hva som er galt og nekter å la meg nyte nuet, hvis jeg ikke sender de melding etter de har overnattet her så tror de at jeg er uinteressert og går å har sex med en annen dame fordi de overanalyserer sånn, de skal prate holl i hodet på en og gjerne tonnevis med selvskryt. Slitsomt. Mange menn er rett og slett ganske uinteressante forhold til hva jeg interesserer meg for, og jeg ser ingen aktuell kandidat for meg kun ut fra det at de er singel mann. Anonymkode: 1bc9e...cb0 1
Musken Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 Jeg er 25 år, og tilbringer som regel helgekveldene sammen med venner. Enten er vi hjemme hos noen hvor vi for eksempel lager middag sammen, har ostekveld, vinkveld eller spillkveld, eller er vi ute og tar en øl, går på konsert eller "på byen". Er en sjelden gang alene en fredags- eller lørdagskveld, men det forekommer ikke så ofte. Og ja, det har ofte skjedd at jeg drar hjem på kvelden/natten alene etter jeg har vært ute et sted, skuffet over at jeg ikke har flørtet med noen eller kommet i prat med interessante menn. 1
Nmtt Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? - har du blitt skuffet for at du ikke heller denne kvelden fikk den dialogen som du ønsket med en mann? hva er ditt neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage deg? Anonymkode: 549d8...952 Som singel kvinne er jeg som oftest hjemme eller med venninner en fredag eller lørdagskveld. Jeg tenker overhodet ikke over at jeg trenger en mann i livet mitt for å føle meg bra eller bli lykkelig.. Hvis min lykke og fremtiden skulle blitt definert med en mann hadde jeg syntes synd på meg selv. Huff...
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lager kunst og diverse. Har ingen venner akkurat nå. Møter en pulevenn ukentlig som oppfyller mine behov for kroppskontakt og gode samtaler.vil ikke ha kjæreste, målet mitt er å få venner igjen. Anonymkode: a4081...ec1 Shit, det var nesten som å høre meg! Om det plutselig skulle dukke opp en passende kjæreste blir jeg jo glad, men akkurat nå har jeg ikke ork til å tenke noe særlig på det. Lager kunst og har en pulevenn jeg møter en gang i uka, som regel i helgene. Jobber også mye helg, så ofte går jeg bare rett hjem og legger meg når jeg er ferdig. Anonymkode: 2f663...e2b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #14 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit, det var nesten som å høre meg! Om det plutselig skulle dukke opp en passende kjæreste blir jeg jo glad, men akkurat nå har jeg ikke ork til å tenke noe særlig på det. Lager kunst og har en pulevenn jeg møter en gang i uka, som regel i helgene. Jobber også mye helg, så ofte går jeg bare rett hjem og legger meg når jeg er ferdig. Anonymkode: 2f663...e2b hvor gammel er du? Anonymkode: 549d8...952
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? Anonymkode: 549d8...952 Akkurat ikveld har jeg vært ute og tatt et glass vin med en venninne. Jeg traff ingen menn der, men det var ikke hovedmålet med kvelden heller - har ikke snakket med henne på lenge, og målet var jo å treffes. Vi var begge slitne etter en jobbuke og ble ikke så lenge, så det ble ingen "bytur". Hva fredag og lørdag kveld bringer er helt forskjellig. Jeg er 28, i full jobb, og heldig nok til at jeg eier egen leilighet. En del kvelder er jeg hjemme med et glass vin og en bok, en film eller litt musikk, pusser opp hjemme eller arbeider litt hjemmefra. Trives godt i eget selskap. Noen ganger har jeg planer, noen ganger reiser jeg bort, noen ganger treffer jeg familie. Noen ganger er jeg på date Har hatt en del tinder-dater og de har faktisk vært veldig hyggelige alle sammen, men ingenting mer har materalisert seg. Jeg merker nå at hvis det ikke fungerer med den siste jeg har truffet, så sletter jeg profilen og tar en lengre pause. Har blitt litt sliten av enkelte av disse mennene og er opptatt av å ikke bli kynisk. Da er det bedre at jeg trekker meg litt unna. Anonymkode: a42a2...0cd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #16 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvor gammel er du? Anonymkode: 549d8...952 Standardspørsmålet uten relevans returnerer nok en gang på KG. Anonymkode: 98017...a03
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #17 Skrevet 10. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? - har du blitt skuffet for at du ikke heller denne kvelden fikk den dialogen som du ønsket med en mann? hva er ditt neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage deg? Anonymkode: 549d8...952 Ta deg sammen. Du lever ikke 1845 heller. Dagens damer fortjener ikke å bli sjarmert på samme måte. Husk vi er likestilte nå. Hadde dem dog vært en Lady så fortjener de gull og grønne skoger Anonymkode: ed6f4...8a7 1
_popcorn_ Skrevet 10. august 2018 #18 Skrevet 10. august 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Du som er singel kvinne, hva gjør du på fredagskveld eller lørdagskveld? Hvor går du for å treffe mennesker, og savner du etter en mann som du kan bli kjent med og kan få uttrykke det som er viktig for deg? Hvor mye vil det bety for deg å få en mann som blir din? - har du blitt skuffet for at du ikke heller denne kvelden fikk den dialogen som du ønsket med en mann? hva er ditt neste kreative løsning for å få en mann til å oppdage deg? Anonymkode: 549d8...952 Jeg ser film, serier, spiller spill, leser bøker, lager mat, drikker vin/øl, nyter livet. En av dagene er det vanligvis vennekveld, med enten god mat og drikke og spillkveld, eller så går vi ut. Jeg går ut på alle steder jeg finner interessant, så ser jeg om jeg møter mennesker eller konsentrerer meg om vennene mine. Absolutt ingen savn etter en mann jeg kan bli kjent med, aldri vært skuffet etter en kveld ute med venner, har mer enn god nok dialog med dem. Jeg ser ingen grunn til å måtte være kreativ for å bli oppdaget, jeg er den jeg er uansett.
AmandaVI Skrevet 11. august 2018 #19 Skrevet 11. august 2018 Jeg leser Margit Sandemo og har teselskap midt på natten med de 378 kattene mine. Muffins? 4
Egenskap Skrevet 11. august 2018 #20 Skrevet 11. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lager kunst og diverse. Har ingen venner akkurat nå. Møter en pulevenn ukentlig som oppfyller mine behov for kroppskontakt og gode samtaler.vil ikke ha kjæreste, målet mitt er å få venner igjen. Anonymkode: a4081...ec1 Hvordan oppstå kontakten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå