Gå til innhold

Hvordan er din natt med angst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sover ekstremt urolig for tiden. Drømmer mye uhyggelige ting. Og masse rart. 

Det hender at jeg må legge meg med noe hyggelig på netflix på og det hjelper jo ikke så mye for søvnen, men jeg er ihvertfall ikke like urolig.

Er det noen andre som sliter om natte pga angst? 

Anonymkode: 32ce3...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... Natten går bra, men innsovning er et helvete. Da går hjerna på høygir og velter seg rundt i krisetanker og ubehag. 

Jeg drakk faktisk nattdram i nesten to uker før jeg så hvor ille dette kunne bære og gikk til legen. Fikk innsovningstabletter og henvisning til samtale. Det er dessverre opp mot tre mnd ventetid på behandling men nå får jeg sove. 

Snakk med legen, man skal ikke måtte ha det slik :)

Anonymkode: 51a1a...dfb

• Liker 2
Skrevet

Da jeg slet på det verste med angsten, var innsovingen et stort problem. Som nevnt over gikk selve sovingen bra, men tiden før var helt grusom. Det verste var vel at jeg kjente angsten komme i form av at jeg ble uvel, følte meg kvelt, at jeg måtte spy og fikk i tillegg kraftige skjelvninger i kroppen..

Anonymkode: 1848f...3ef

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Har noen netter i uka hvor jeg sliter med å få sove, ligger å kjenner på angst. Noen ganger er det noe spesifikt som har trigget angsten, andre ganger kommer den uten grunn, og alle takene kverner rundt. Blir urolig i kroppen og sliter med å puste skikkelig. 

Har mye mareritt, blir da mye urolig søvn, våkner mer sliten enn jeg var når jeg la meg. Har diverse jeg kan ta, men er ikke like flink til å huske å ta det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...