Gå til innhold

Mannen!


Mkigjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope. Den kommer til å rase når de minst venter det, type 2 uker etter de setter ned farenivået... :spår:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den ikke bare rase slik at vi blir ferdig med det? Irriterer meg grenseløst at det aldri skjer noe der.   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av det fjellet. Kan noen bare sette av en dynamittgubbe der, så blir vi ferdige!?

Endret av ops2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt for dem som bor i området. Håper virkelig at den fjelltoppen manner seg opp og halverer seg selv snart. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør det ikke snart sendes opp en old school skyttebas med noen hundre kilo dynamitt, til Mannen snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vi riktig heldige nå så kommer den til å holde oss i ånde utover mot vinteren og litt til. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NordicViking skrev:

Kan den ikke bare rase slik at vi blir ferdig med det? Irriterer meg grenseløst at det aldri skjer noe der.   :fnise:

Bor du der? Er du rammet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ops2 skrev:

Jeg er så lei av det fjellet. Kan noen bare sette av en dynamittgubbe der, så blir vi ferdige!?

Det er ikke så enkelt. Dynamitt vil få fjellet oppover i stedet for nedover. Slik det er meningen at det skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/11/2018 at 2:25 PM, ops2 said:

Jeg er så lei av det fjellet. Kan noen bare sette av en dynamittgubbe der, så blir vi ferdige!?

Det har selvsagt vært vurdert. Såvidt jeg forstår, risikerer man å lage nye sprekker og ustabiliteter som gjør situasjonen enda verre enn den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/11/2018 at 2:22 PM, NordicViking said:

Kan den ikke bare rase slik at vi blir ferdig med det? Irriterer meg grenseløst at det aldri skjer noe der.   :fnise:

Ja ligner på mannfolk generelt. Lover og lover men alt drøyer ut. Skjer det noe så er det når du venter det minst og når du har gått lei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalkulator

Mannen.. Høres ut som en ny katastrofefilm med Kristoffer Joner. Kanskje det kan være nummer tre i rekken? Bølgen, Skjelvet og Mannen 😎

Endret av kalkulator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hei der
4 timer siden, kalkulator skrev:

Mannen.. Høres ut som en ny katastrofefilm med Kristoffer Joner. Kanskje det kan være nummer tre i rekken? Bølgen, Skjelvet og Mannen 😎

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringa raste jo for mange år siden, så nå er det jammen meg Mannen sin tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mange år til. De får sprenge den bort, jo mer som detter jo bedre er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...