AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Hei alle kloke kvinner! Det har seg slik at jeg skal selge unna alle duppeditter jeg har liggende jeg ikke lenger bruker. Problemet med salg telefonen (iPhone 5s om det har noe å si) er at jeg ikke for mitt bare liv husker den idiotiske koden! Noen som har peiling på hvordan å gjenopprette? Har ikke stjålet den, jeg lover. Bare ikke vært i bruk på mange år. På forhånd takk! Anonymkode: ba345...b3a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Ingen? Litt vanskelig å få solgt den når den er «sperret».. Anonymkode: ba345...b3a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Har du glemt passordet/koden må du antakeligvis kjøre recovery mode i iTunes, noe som sletter både passord og alt innhold. Men siden du ikke har brukt den noen år, så poster jeg denne lenken under antakelse om at du ikke trenger innholdet på den. NB. Alt vil bli slettet fra telefonen! https://support.apple.com/en-bw/HT204306#recovery Anonymkode: 6eceb...426
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du glemt passordet/koden må du antakeligvis kjøre recovery mode i iTunes, noe som sletter både passord og alt innhold. Men siden du ikke har brukt den noen år, så poster jeg denne lenken under antakelse om at du ikke trenger innholdet på den. NB. Alt vil bli slettet fra telefonen! https://support.apple.com/en-bw/HT204306#recovery Anonymkode: 6eceb...426 Takk for svar. Har dessverre alt forsøkt dette, får ikke opp «restore or update»-bildet, antakelig fordi iTunes ikke klarer å gi tilgang til telefonen (det står bare «gi tilgang ved å svare på iPhone-enheten». Telefonen vil ikke gi tilgang før jeg har tastet passord, så da er jeg like langt. For et surr. Anonymkode: ba345...b3a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Tyngre skyts hvis f. eks. recovery mode ikke virker etter å ha prøvd flere ganger er å sette telefonen i DFU mode. NB. Dette sletter virkelig alt på telenonen, ikke bare innhold men operativsystemet (IOS), firmware (som styrer maskinvarekomponentene) osv. Før det forsøker å installere på nytt igjen. Det skal også sies at det kan "bricke" telefonen, dvs. gjøre den ubrukelig hvis f. eks. noen av hardwarekomponentene er skadet slik at reinstallasjon etter sletting stopper opp. https://www.payetteforward.com/how-to-put-iphone-dfu-mode/ Så vidt jeg vet er det den mest omfattende slettingen man kan gjøre selv som privatperson, uten å måtte gå til verksted. Anonymkode: 6eceb...426
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei alle kloke kvinner! Det har seg slik at jeg skal selge unna alle duppeditter jeg har liggende jeg ikke lenger bruker. Problemet med salg telefonen (iPhone 5s om det har noe å si) er at jeg ikke for mitt bare liv husker den idiotiske koden! Noen som har peiling på hvordan å gjenopprette? Har ikke stjålet den, jeg lover. Bare ikke vært i bruk på mange år. På forhånd takk! Anonymkode: ba345...b3a Om dette er en gammel tlf, som en 4 eller 5, er den faktisk null verdt selv om du gir den bort. 5s er vel gangbar enda med tanke på siste utgaver av iOS, men ikke sikkert den fungerer etter oppdatering som kommer til høsten. Anonymkode: d5a73...e8f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om dette er en gammel tlf, som en 4 eller 5, er den faktisk null verdt selv om du gir den bort. 5s er vel gangbar enda med tanke på siste utgaver av iOS, men ikke sikkert den fungerer etter oppdatering som kommer til høsten. Anonymkode: d5a73...e8f Nå skjer det saker og ting iallfall! Hehe, det er nå så. Om noen kan ha bruk for den er det iallfall bedre enn at den ligger i en skuff hos meg. Takk for hjelpen! Anonymkode: ba345...b3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå