Gå til innhold

Folk er bare rare og merkelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg, nei! Seriøst, det er facebook, hvorfor ta det så seriøst? Kanskje på tide å oppsøke psykolog om man driver og analyserer SÅ fælt. Syns ikke TS har gjort noe feil her. Hva ER det med folk på KG og all paranoiaen for tiden?? Det er ikke normal oppførsel. 

Anonymkode: 408f0...578

Det at hun slettet TS var nok et valg hun tok i løpet av 1 sekund. Hvem er det som egentlig analyserer så fælt? 

Anonymkode: f7167...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si dette blir ekstra uforståelig når du er kvinne. Man stalker da ikke fordi man ser på noens bilder som man nylig har blitt venn med... Men hvilken relasjon hadde dere?

Anonymkode: f69a3...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si dette blir ekstra uforståelig når du er kvinne. Man stalker da ikke fordi man ser på noens bilder som man nylig har blitt venn med... Men hvilken relasjon hadde dere?

Anonymkode: f69a3...5bf

enig,

Anonymkode: e370d...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig oppførsel. Det er da helt vanlig at man blar litt i bildene til folk man nylig har lagt til og kommer et par likes eller kommentarer. 

Anonymkode: e5629...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

At hun slettet TS vil ikke si at hun tok seg nær av det. Det høres jo ut som du tar deg nær av alt dette. 

Anonymkode: f7167...4c9

Eh, nei. Jeg kjenner ikke disse folka en gang. Hvordan kan jeg ta meg nær da? Syns bare det er en unaturlig oppførsel. Men det er jo mange rare folk der ute. Jeg hadde aldri sletta noen som kommenterte bilder av meg på face, er ikke så nærtagende jeg skjønner du :)

Anonymkode: 408f0...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det er ekteskapsproblemer inne i bildet, og du ganske enkelt traff et ømt punkt?? Aldri godt å vite i desse tider. Lettere å slette deg enn å kommentere dine i utgangspunktet uskyldige spørsmål ?? 

Anonymkode: 9edc6...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om det er ekteskapsproblemer inne i bildet, og du ganske enkelt traff et ømt punkt?? Aldri godt å vite i desse tider. Lettere å slette deg enn å kommentere dine i utgangspunktet uskyldige spørsmål ?? 

Anonymkode: 9edc6...e75

Kanskje det, det er mulig :)

Anonymkode: e370d...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...