AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 noen ganger. En dame la takket ja til å bli venner på fb, dette var en jeg kjente fra barndommen. Jeg tittet på bildene hun hadde lagt ut også hun hadde giftet seg, og vært på Bali på bryllupsreise, jeg gratulerte henne, og siden jeg har vært mye i Bali og er glad i Bali.kommenterte jeg på bildene med uskydlig spørsmål, (2-3 stk) Om hva heter det stedet, og hvor er dette? Takken jeg fikk var at hun slettet meg fra vennelisten - var vitsen i det hele tatt godkjenne meg? Tror ikke folk at folk tar en titt inne profilen deres? Er ikke det som er mening? Jeg synes dette var rimelig spesielt for å si det sånn.. Anonymkode: e370d...5e6 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 kanskje hun løy om turen sin Anonymkode: c1e0a...778 1
Gjest COSL Innovator Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Jeg synes det er merkelig at ei jeg er venn med sender venneforespørsel til mine venner igjen, som hun ikke kjenner og aldri møtt. Hun er blandt annet venn med ene fetteren min. Da jeg spurte hvordan hun kjente han, så kunne hun fortelle at hun ikke visste hvem han er. Sært av fetteren min å akseptere henne også
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Hun syntes sikkert det ble litt mye på en gang, spesielt siden du kommenterte gamle bilder. På sosiale medier så er ikke det noe man vanligvis gjør med mindre det er en nær venn. Så du oppfører deg også litt spesielt i mine øyne. Anonymkode: c9b4a...642 15
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, COSL Innovator skrev: Jeg synes det er merkelig at ei jeg er venn med sender venneforespørsel til mine venner igjen, som hun ikke kjenner og aldri møtt. Hun er blandt annet venn med ene fetteren min. Da jeg spurte hvordan hun kjente han, så kunne hun fortelle at hun ikke visste hvem han er. Sært av fetteren min å akseptere henne også Men godtok du henne? Anonymkode: e370d...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun syntes sikkert det ble litt mye på en gang, spesielt siden du kommenterte gamle bilder. På sosiale medier så er ikke det noe man vanligvis gjør med mindre det er en nær venn. Så du oppfører deg også litt spesielt i mine øyne. Anonymkode: c9b4a...642 Bildene var ikke gamle. de var under 1 år gammle. Og hva er det som er så fæt å spørre 2 spørsmål. Det var typ, hva heter den baren og hvor ligger den? Og gratulere henne? Sorry, jeg synes heller din og hennes oppførsel er mer spesielt i mine øyne. Da tåler man lite.. Jeg har kommentert bilder til folk jeg ikke er nært til og jeg har hatt folk jeg ikke er nært til kommentert mine bilder.uten at noen av oss har reagert- Med den logikken så kan man ikke poste en gratulasjon hilsen hvis man ikke nære Anonymkode: e370d...5e6 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: kanskje hun løy om turen sin Anonymkode: c1e0a...778 Det var bilder fra bryllupsreisen. Anonymkode: e370d...5e6
Gjest COSL Innovator Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men godtok du henne? Anonymkode: e370d...5e6 Ja, hun er i slekt med min eks. Vi har kontakt den dag i dag
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, COSL Innovator skrev: Ja, hun er i slekt med min eks. Vi har kontakt den dag i dag Ok, hun her kjente jeg, synes det spesielt å reagere på at jeg spør hva heter baren og hvor baren ligger... Anonymkode: e370d...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bildene var ikke gamle. de var under 1 år gammle. Og hva er det som er så fæt å spørre 2 spørsmål. Det var typ, hva heter den baren og hvor ligger den? Og gratulere henne? Sorry, jeg synes heller din og hennes oppførsel er mer spesielt i mine øyne. Da tåler man lite.. Jeg har kommentert bilder til folk jeg ikke er nært til og jeg har hatt folk jeg ikke er nært til kommentert mine bilder.uten at noen av oss har reagert- Med den logikken så kan man ikke poste en gratulasjon hilsen hvis man ikke nære Anonymkode: e370d...5e6 Jeg sier ikke at det er fælt, jeg sier bare at det ikke er normal kutyme å kommentere på eldre bilder på andres profiler, med mindre det er noe spesielt. Selvsagt kan du poste en gratulasjon, men den kunne du også postet i innboksen hennes. Nå mener jeg forøvrig at det er merkelig å slette noen bare fordi de oppfører seg litt rart, men det får være opp til henne. Jeg kommer bare med en teori om hvorfor. Anonymkode: c9b4a...642 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at det er fælt, jeg sier bare at det ikke er normal kutyme å kommentere på eldre bilder på andres profiler, med mindre det er noe spesielt. Selvsagt kan du poste en gratulasjon, men den kunne du også postet i innboksen hennes. Nå mener jeg forøvrig at det er merkelig å slette noen bare fordi de oppfører seg litt rart, men det får være opp til henne. Jeg kommer bare med en teori om hvorfor. Anonymkode: c9b4a...642 Så med andre ord, de vennene jeg har på fb, hvis jeg ikke er nære med de, så burde jeg å gratulere de med dagen på pm og ikke siden deres når de viser offientlig at de har bursdag? Hvis jeg ikke gjør det er jeg rar? Anonymkode: e370d...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #14 Skrevet 10. august 2018 Eller hadde også bare vært rart? Anonymkode: e370d...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så med andre ord, de vennene jeg har på fb, hvis jeg ikke er nære med de, så burde jeg å gratulere de med dagen på pm og ikke siden deres når de viser offientlig at de har bursdag? Hvis jeg ikke gjør det er jeg rar? Anonymkode: e370d...5e6 Misforstår du med vilje? Jeg skriver konsekvent om bilder (eventuelt også statuser, om du vil) som ikke er av nyere dato. Anonymkode: c9b4a...642 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #16 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Misforstår du med vilje? Jeg skriver konsekvent om bilder (eventuelt også statuser, om du vil) som ikke er av nyere dato. Anonymkode: c9b4a...642 Og jeg forteller deg at de var ikke gamle. misforstår du med vilje? Anonymkode: e370d...5e6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #17 Skrevet 10. august 2018 Med andre ord er det merkelig å skrive på veggen til vennen din et halvt år etter bursdagen for å gratulere vedkommende med overstått. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og jeg forteller deg at de var ikke gamle. misforstår du med vilje? Anonymkode: e370d...5e6 "Under ett år", det vil si over et halvt år? Det er gammelt i SoMe-verden. Anonymkode: c9b4a...642 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #18 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med andre ord er det merkelig å skrive på veggen til vennen din et halvt år etter bursdagen for å gratulere vedkommende med overstått. "Under ett år", det vil si over et halvt år? Det er gammelt i SoMe-verden. Anonymkode: c9b4a...642 nesten 6 mnd okay?, men du du virker litt spesielt, så vi kan drite i denne diskusjonen. Du mener ditt og jeg mener mitt. Jeg hadde synes det hadde vært koslig med gratulasjoner, men det er vel bare meg.. Anonymkode: e370d...5e6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #19 Skrevet 10. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: nesten 6 mnd okay?, men du du virker litt spesielt, så vi kan drite i denne diskusjonen. Du mener ditt og jeg mener mitt. Jeg hadde synes det hadde vært koslig med gratulasjoner, men det er vel bare meg.. Anonymkode: e370d...5e6 Ingen grunn til å bli sint på meg. Jeg hadde ikke slettet deg som venn, jeg prøver bare å svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: c9b4a...642 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #20 Skrevet 10. august 2018 Jeg synes faktisk det er litt ubehagelig når nye fb-venner går tilbake i historikken og kommenterer gamle bilder, trykker liker på gamle kommentarer. Føles som en slags stalking. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om hva heter det stedet, og hvor er dette? Dere har ikke hatt kontakt på evigheter, og plutselig skal dere ha en dialog offentlig. Merkelig måte å vise interesse på. "Hva er dette, hva heter dette" osv. Er du 5 år? Du kunne i det minste skrevet at dette er en fin plass og her har jeg også vært. Eller skrevet en melding på pm som begynte med Hei, hvordan går det, lenge siden. Anonymkode: a87cb...f1d 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå