Gå til innhold

Drømmesituasjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en mann som sa han elsket meg og ville ha barn med meg. Men han holder ikke avtaler, og var lite "på". Sist gang vi møttes, så skjedde det etter en melding fra han der han sa at han savnet meg og tenkte på meg hver dag. Jeg visste hva jeg gikk til, og det var greit. Du skjønner tegninga når du får en melding fredag kveld...

Da jeg var på besøk, så sier han igjen at han elsker meg og vil treffe meg daglig. 

Ting skjer. Veldig bra. 

Neste dag sier han at han skal ringe meg senere den kvelden, men jeg ser han er pålogget en app, men han tar ikke kontakt. Dagen etter der igjen konfronterer jeg han, og er ikke så blid...

Men nå. Jeg har sagt til han at vi kan treffes dersom han ikke snakker om kjærlighet, savn og at han vil se meg hver dag. At alt blir helt uten forpliktelser. På denne måten kan jeg gjøre som jeg vil uten å forplikte meg. Det samme kan han også. 

Er ikke det en drømmesituasjon? Når du ikke klarer å forplikte deg og alt er bare tomme ord? 

Anonymkode: 07584...52a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, for det kan fort gå ut av kontroll med følelser og div, og like komplisert som før.

Skrevet

Nja, du kan nok føle du har overtaket en kort tid nå siden det er du som har foreslått dette, men det er jo også åpenbart at du har følelser, og de blir bare sterkere av å fortsette å treffes, så du lurer egentlig bare deg selv og kommer til å ende opp enda mer tilknytta han, enda mer forventninger om dere, at han må jo like deg så mye dere har vært sammen og nå er han vel snart klar for å innrømme han elsker deg og vil gå i forhold offisielt....Mens han på sin side har det som plommen i egget og har lagt følelsene sine på hylla fordi han merka hvor lett det var å få uforpliktende sex, og du ser på han som drittsekk til slutt uansett fordi du føler han har utnytta deg...

Anonymkode: 506a2...638

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...