Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har fått mastergrad i ingeniørfelt i året og flyttet i skikkelig liten by i Nordland.

Jeg forstår hvorfor mest av norske damer vil ikke bli kjent med en russisk man ( alkoholiker , sjåvinist, osv).

Spørsmål er - hvor kan jeg bli kjent med noen dame fra Øst-Europa?

Sentrum er tomt i helga. Det er bare familier som går i basseng. Tinder inneholder 3-4 norske damer:) 

Ingen russiske damer (25-35) bor her ( som jeg vet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv nordlendingene på Tinder;). Nord-norske damer er greie med nydelig dialekt,  de øst-erupeiske bertene som er i Norge er high-maintenance. 

Anonymkode: 6f0f3...00c

Skrevet

Jeg bor i Norge 4 og min erfaring ( og alle russiske venner) sier at norske jenter liker ikke russiske gutter:)

Skrevet

Hei! Hvor gammel er du? Det er ikke sant at norske jenter ikke liker russiske menn. Jeg liker russiske og bosniske menn veldig godt. Ja vi vet at det desverre er dårlig kultur der borte mot hvordan behandle kvinner, og ikke respektere kvinner,bruke vold og så videre, og at mange har et dårlig forhold til alkohol, men det finnes jo mange russiske som er like normale og rolige som oss :)
Russere er litt mer manndige enn norske menn og det er sexy, så lenge det ikke går over streken på å bli sjåvinistisk.
Så lenge du ikke er alkoholiker eller sjåvinist selv så tenker jeg ikke at du burde ha noen problemer bare fordi du er russisk!

Men å bo på et kjempe lite sted gir utfordringer alle, også de som er født og oppvokst der. Lite folk = færre muligheter. Så nettdating er nok stedet for deg. Prøv på møteplassen.no , match.com , plentyoffish.com osv
Lykke til med å finne kjæreste :)

Anonymkode: d9484...35b

Skrevet

"vi vet at det desverre er dårlig kultur der borte mot hvordan behandle kvinner, og ikke respektere kvinner,bruke vold og så videre, og at mange har et dårlig forhold til alkohol, men det finnes jo mange russiske som er like normale og rolige som oss :)"

Det var ikke nasjonalistisk, nei) 

jeg er så glad at jeg er nesten likestilt dere.

det som jeg snakket om, egentlig. Defor letter jeg etter ei øst-europeiske jente

Skrevet

Du må nok skru opp avstanden på tinder oppi nord :)

Anonymkode: 4d968...79a

Skrevet
43 minutter siden, Russer skrev:

"vi vet at det desverre er dårlig kultur der borte mot hvordan behandle kvinner, og ikke respektere kvinner,bruke vold og så videre, og at mange har et dårlig forhold til alkohol, men det finnes jo mange russiske som er like normale og rolige som oss :)"

Det var ikke nasjonalistisk, nei) 

jeg er så glad at jeg er nesten likestilt dere.

det som jeg snakket om, egentlig. Defor letter jeg etter ei øst-europeiske jente

Du må nok skru opp avstanden et lite hakk, så får du og den heldige møtes over en helg eller noe.Når det kommer til å treffe jenter der du er så er nok det beste å melde deg inn i grupper (sport eller turgrupper). 

Anonymkode: 91035...c33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...