Gå til innhold

Evaluering av treningssommeren


Gnå

Anbefalte innlegg

I ukens avsnitt av Träningspodden (anbefales!) evaluerer Jessica og Lovisa treningssommeren sin. 

Hvordan har din treningssommer vært? Bruk malen under. Skalaen går fra 1 til 5. 

Her er mitt svar:

Treningsselskap: 3

Jeg har stort sett trent alene, men trives med det. Mange fine turer med hunden, og noen med moren min, trekker også opp.

Treningsplasser: 4

Treningssenteret er det samme gamle, og ganske fint. Skogen, utendørs joggeturer og noen spektakulære fjellturer sikrer fireren.

Treningsklær: 3

Ikke noe spesielt å skrive om her. Helt fornøyd med det jeg har. Har ikke kjøpt noe nytt.

Treningsmotivasjon: 4

Jeg har hatt tid til å prøve mange nye program/økter, og det har vært kjempegøy. I tillegg har alle turene ute vært motiverende.

Treningsglede: 4

Treningen har vært veldig lystbetont. Jeg har gjort det jeg føler for, og kost meg stort med det.

Treningsresultat: 3

Siden jeg har trent mest på lyst, og ikke fulgt et program, kunne nok resultatene vært bedre. Jeg hadde heller ingen klare mål. Men jeg er ganske sikker på at jeg har klart å holde formen og styrken på et akseptabelt nivå.

Treningssko: 3

Burde kanskje hatt nye? Men de gamle har for så vidt gjort jobben sin.

Treningsredskap: 4

Så lenge jeg har vært hjemme og kunnet gå til treningssenteret, har tilgangen vært bra. På reise er det selvsagt verre. Men da har tilgangen til natur vært desto bedre!

Treningsutsikt: -

 Alt fra 2 på treningssenteret til 5 på fjelltur.

 

Sluttkarakter: 4 – fordi jeg har satt 4 på de punktene som betyr mest for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle til å gi et generelt svar, men dette ble litt for omfattende ;) 

Anonymkode: d6ec8...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til å gi et generelt svar, men dette ble litt for omfattende ;) 

Anonymkode: d6ec8...3ca

Kanskje vi kan tillate generelle oppsummeringer også? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble for skjematisk for meg😶 Føler jeg er tilbake på skolen. Men dersom det er "lov" å svare mer generelt gir jeg treningssommeren terningkast 5. Har løpt mye ute, og brukt parker til styrke- og intervalltrening.

Anonymkode: c5653...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette ble for skjematisk for meg😶 Føler jeg er tilbake på skolen. Men dersom det er "lov" å svare mer generelt gir jeg treningssommeren terningkast 5. Har løpt mye ute, og brukt parker til styrke- og intervalltrening.

Anonymkode: c5653...3da

Ja, jeg skjønner at det blir mye for noen. Så kjør på med generelle oppsummeringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir sluttkarakter 5. Fått tid til både trening og sosiale gjøremål. Blitt mye større og mye sterkere.

#sommerbulk2018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...