Gå til innhold

Blitt lurt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lånte bort ett par tusen, så er ikke store summen. Nå får jeg de ikke tilbake, det som er så irriterende er at h*n sier at de kommer i morgen, med den ene unnskyldninga etter den andre. Hva kan jeg gjøre for å få de tilbake, kan jeg gjøre noe? Dette er ikke en venn så dumt av meg å låne bort i utgangspunktet, han kom med en så fin historie på hvorfor h*n måtte låne-noe med barna. Nå har han slettet instagram, Facebook har han ikke og står ikke oppført på gulesider. Føler han er en svindler, å at han sikkert har "lånt" av mange. 

Anonymkode: 21435...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gi personlige lån under kontrakter, det skulle du kanskje gjort. Tror ikke alt er tapt enda, hør med de rette instansene. Dessverre vet jeg for lite om slikt, helt sikkert noen andre her som vet?

Om han ga deg falsk ID så er det nok ikke noe du kan gjøre...

Anonymkode: 58e98...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet hvem h*n er, har navn på vips.. Denne personen "vet jeg av" dvs vi møttes på noen fester for noen år tilbake, så ble litt overasket når h*n spurte om å låne penger, men tenkte det var krise for h*n. Hadde h*n på Instagram, men den er som sagt slettet. 

Anonymkode: 21435...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du låner bort flere tusen til noen du ikke er venn med, og ikke har annen kontaktinfo på enn instagram?? 

Anonymkode: a53c2...9b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet det var dumt, har nummer da.. Så vet jeg hvem eksen/barnemora er å vet han har mye kontakt med barnet, så er ikke en vilt fremmed heller. 

Anonymkode: 21435...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg anmelde han eller er det sløsing med offentlige ressurser? 

Anonymkode: 21435...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mulig at han har gjort det samme med andre også, så da er det vel en fordel å anmelde?

Anonymkode: 6b0a7...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt det jeg tenker, tviler på at jeg er eneste han har "lånt" av. Kommer sikkert ingen vei med det, men for sur til at jeg vil la det gå. 

Anonymkode: 21435...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...