Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er så sykt å tenke på at våres barn og barnebarn og oldebarn kan se tilbake på livene våres på sosiale medier og lese meldingene våres 80 år tilbake i tid liksom. Se på filmer av oss som drita fulle russ osv osv. Tenk om vi kunne gjort det med våres oldeforeldre og besteforeldre. Det hadde vært interessant det! Synd vi ikke kan det. Jeg lurer på om de egentlig var like crazy som vår generasjon, sånn egentlig ? De bare forteller ikke om det værste? Min bestemor fortalte at hun festet under krigen i skjul, for det var ikke lov, da var hun 16 år på det værste under krigen. Da hadde det kommet tyskere med gevær og bedt dem avslutte festen. Høres jo ganske psycho ut det å liksom. De måtte hive seg i bilene og rase avgårde bort fra festen. Så hva tenker dere? Tror dere de innerst inne var som oss ? 

Anonymkode: be93c...4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis menneskeheten lever så lenge, da.. Eller om nettet eksisterer så lenge.

Endret av æøå*
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det er så sykt å tenke på at våres barn og barnebarn og oldebarn kan se tilbake på livene våres på sosiale medier og lese meldingene våres 80 år tilbake i tid liksom. Se på filmer av oss som drita fulle russ osv osv. Tenk om vi kunne gjort det med våres oldeforeldre og besteforeldre. Det hadde vært interessant det! Synd vi ikke kan det. Jeg lurer på om de egentlig var like crazy som vår generasjon, sånn egentlig ? De bare forteller ikke om det værste? Min bestemor fortalte at hun festet under krigen i skjul, for det var ikke lov, da var hun 16 år på det værste under krigen. Da hadde det kommet tyskere med gevær og bedt dem avslutte festen. Høres jo ganske psycho ut det å liksom. De måtte hive seg i bilene og rase avgårde bort fra festen. Så hva tenker dere? Tror dere de innerst inne var som oss ? 

Mye  var nok likt for ungdommene i gamle dager og ungdommene nå til dags, men mye er også forskjellig.

Anonymkode: 2c68c...a99

Skrevet
4 minutter siden, æøå* skrev:

Hvis menneskeheten lever så lenge, da.. Eller om nettet eksisterer så lenge.

Det vil jeg tro, 80 år er i bunn og grunn ikke så lang tid. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye  var nok likt for ungdommene i gamle dager og ungdommene nå til dags, men mye er også forskjellig.

Anonymkode: 2c68c...a99

Hva mener du er likt og ulikt? 

Skrevet

Ja, absolutt. Grunnen til at det virker så mye "mer" nå, er jo pga sosiale medier. 

Anonymkode: 20b28...375

Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...