Gå til innhold

Stole på instinkt og mage følese?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble kjent med en jente (dame) for 6 uker siden, løpet av tiden har jeg fått inntrykk at hun er vanskelig og kontrolerende .

Jeg tror det blir mye drama  og bråk ved å holde kontakt med henne.

Burde jeg holde til mine instinkter og magefølse og droppe henne?

Anonymkode: 1c3b3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper at .... om du nå fortsetter å holde deg til henne, kommer du til å gå bort fra dine første antagelser og (etterhvert) begynne å unskylde deg i stedet (de er flinke til det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ironically_me skrev:

Jeg tipper at .... om du nå fortsetter å holde deg til henne, kommer du til å gå bort fra dine første antagelser og (etterhvert) begynne å unskylde deg i stedet (de er flinke til det)

dU mener at du er manupelrende?

Har merket at noen har "skjedd" så smiler hun og sier alt er bra, men.. stemmen og kroppspråket er noeannet.

Anonymkode: 1c3b3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til slik oppførsel er gjerne magefølelsen riktig. Orker du å ta sjansen? 

Anonymkode: 9d31b...cd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når det kommer til slik oppførsel er gjerne magefølelsen riktig. Orker du å ta sjansen? 

Anonymkode: 9d31b...cd1

Nei jeg tror ikke det, MEN vi har felles bekjente og har ikke lyst eksludere meg.

Anonymkode: 1c3b3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ironically_me skrev:

Jeg tipper at .... om du nå fortsetter å holde deg til henne, kommer du til å gå bort fra dine første antagelser og (etterhvert) begynne å unskylde deg i stedet (de er flinke til det)

Er jeg på bærtur?

Anonymkode: 1c3b3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dU mener at du er manupelrende?

Har merket at noen har "skjedd" så smiler hun og sier alt er bra, men.. stemmen og kroppspråket er noeannet.

Anonymkode: 1c3b3...396

Hæ? Hva har det med kontrollerende og vanskelig å gjøre? Det er da helt normalt å utrykke seg med kroppspråk. Hva hadde du gjort når hun reagerte negativt da? 

Anonymkode: d5315...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hva har det med kontrollerende og vanskelig å gjøre? Det er da helt normalt å utrykke seg med kroppspråk. Hva hadde du gjort når hun reagerte negativt da? 

Anonymkode: d5315...430

hÆ?

 

Anonymkode: 1c3b3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dET B vanllig  vanelig å være passiv aggressiv og ikke si at det du gjorde nå likte jeg ikKE?

Anonymkode: 1c3b3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ironically_me skrev:

Jeg tipper at .... om du nå fortsetter å holde deg til henne, kommer du til å gå bort fra dine første antagelser og (etterhvert) begynne å unskylde deg i stedet (de er flinke til det)

hun mente jeg

Anonymkode: 1c3b3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...